Bekijk volle/desktop versie : Schandelijk van sommigen hier. Echt.



Pagina's : [1] 2

21-06-2009, 13:22
[ Ik kan me nog herinneren dat niet eens een lange tijd geleden Mounir hier zowat werd verheven tot een God, astagfirullaah. Toont maar weer eens aan wat onze loyaliteit waard is: zero. 1 penalty is genoeg om 'm neer te sabelen en te verguizen.

Mensen hebben daarnaast geen verstand van voetbal als ze zeggen dat hij 't in de wedstrijd zelf slecht deed. Baha bevestigde hoe goed Mounir het aan 't doen was de eerste helft en het begin van de 2e helft; Nabil raakte zelf geen bal in de resterende speeltijd, daar waar Mounir in ieder geval balcontact had en de acties probeerde maken.

Baha deed werkelijk niets goed met dezelfde ballen die Mounir ook gewoon kreeg; erg slechte.

Als we al een scapegoat moeten aanwijzen, dan is 't er maar 1: Zemmama. Deze arrogante blaaskaak dacht alle ballen te kunnen opeisen. Wilde de spelbepaler zijn, terwijl elke actie mislukte en de voortzetting ervan al helemaal drama was.

Schaam jullie, a Atlas Slangen. ]

21-06-2009, 13:25



Citaat door MarocShadow:
Hij moet zich laten zien
en vooral gisteren
Hij heeft gefaald
nooit meer opstellen, hij loopt in de weg daarzo
hij is moe en heeft geen zin, balverlies, noem maar op
te zwak voor een interland

Hadji had in de beginfase 2 grote kansen. En heeft er wel meer verprutst in 't verleden. Waarom wordt hij dan ook nog geselecteerd?

Yeh incidentenpolitiek.

21-06-2009, 13:26
Nee, ik vind juist dat Mounir het verpest heeft in alle voorgaande wedstrijden van Marokko, dus ik zeg niet meer oproepen.

Volgend jaar lekker focussen op de CL met Az of met een ander club, interlandcarriere zit er niet in als je voor joden moet voetballen

21-06-2009, 13:28

Citaat door MarocShadow:
hadji is een vaste waarde

In welke wedstrijden heeft 'ie die zekerheid verdient?

Hadji is net een dag van 20 graden; niemand geeft een fuck om een dag van 20 graden. Is te average.

Ik wil meer dagen van 33 graden zien.

21-06-2009, 13:29



Citaat door Mister_Riffi_:
Nee, ik vind juist dat Mounir het verpest heeft in alle voorgaande wedstrijden van Marokko, dus ik zeg niet meer oproepen.

Volgend jaar lekker focussen op de CL met Az of met een ander club, interlandcarriere zit er niet in als je voor joden moet voetballen

Jij hebt hierin een andere agenda, dus jouw mening doe ik even in de koelkast .

21-06-2009, 13:30

Citaat door Prodigy:
Jij hebt hierin een andere agenda, dus jouw mening doe ik even in de koelkast .


Jij niet dan?

21-06-2009, 13:31

Citaat door Prodigy:
Jij hebt hierin een andere agenda, dus jouw mening doe ik even in de koelkast .


Hij zegt het om de verkeerde redenen, maar hij heeft wel gelijk.

Hij heeft het in alle 3 de wedstrijden in eigen hand gehad, alle 3 verprutst.

21-06-2009, 13:32
Beste man opt veld was zemmama en dat zegt genoeg

21-06-2009, 13:34

Citaat door Mister_Riffi_:
Jij niet dan?

Ik heb geen agenda. Ik doe alles uit 't hoofd, hehe.

Citaat door MounMoun:
Hij zegt het om de verkeerde redenen, maar hij heeft wel gelijk.

Hij heeft het in alle 3 de wedstrijden in eigen hand gehad, alle 3 verprutst.

Elke speler in deze selectie heeft een periode gehad van minimaal 3 wedstrijden waarin hij kapotslecht was. Zo houden we geen selectie over.
Ik zie Hadji gewoon nog spelen, Zemmama ook, Safri werd ook gewoon selecteerd etc. etc.

Mensen zijn te opportunistisch. Hij mist 1 penalty; klaar.

21-06-2009, 13:35

Citaat door Prodigy:
Ik heb geen agenda. Ik doe alles uit 't hoofd, hehe.

Elke speler in deze selectie heeft een periode gehad van minimaal 3 wedstrijden waarin hij kapotslecht was. Zo houden we geen selectie over.
Ik zie Hadji gewoon nog spelen, Zemmama ook, Safri werd ook gewoon selecteerd etc. etc.

Mensen zijn te opportunistisch. Hij mist 1 penalty; klaar.


Ja, wel de belangrijkste penalty ooit. Door dit is het gewoon 100% zeker dat we niet doorgaan. Had ie gescoord, hadden we nog een kans.

21-06-2009, 13:37

Citaat door Prodigy:
Ik heb geen agenda. Ik doe alles uit 't hoofd, hehe.

Elke speler in deze selectie heeft een periode gehad van minimaal 3 wedstrijden waarin hij kapotslecht was. Zo houden we geen selectie over.
Ik zie Hadji gewoon nog spelen, Zemmama ook, Safri werd ook gewoon selecteerd etc. etc.

Mensen zijn te opportunistisch. Hij mist 1 penalty; klaar.


Ha ha

Ik bedoel juist, als ie goed speelt is het een Marokkaan, mist ie een penalty dan zien ze hem als Riffi, voor zo'n kutvolk ga je toch niet voetballen

21-06-2009, 13:39

Citaat door MounMoun:
Ja, wel de belangrijkste penalty ooit. Door dit is het gewoon 100% zeker dat we niet doorgaan. Had ie gescoord, hadden we nog een kans.

Dat is niet de uiteindelijke oorzaak dat die wedstrijd is geëindigd in 0-0.
Uiteindelijke oorzaak is dat Mounir op een eiland stond en steeds de bal moest komen halen vanaf het middenveld, of steeds moest uitwijken naar de zijkanten om vandaar uit de bal op te eisen.

Marokko mist de creativiteit om 'm te vinden. Zeg eerlijk, is toch schandelijk? Marokko speelt 90 minuten lang op de helft van de tegenstander, maar 't is de middenvelders en buitenspelers geen enkele keer gelukt de spits 1 op 1 met de keeper te zetten. Wat een schande.

21-06-2009, 13:40



Citaat door Mister_Riffi_:
Ha ha

Ik bedoel juist, als ie goed speelt is het een Marokkaan, mist ie een penalty dan zien ze hem als Riffi, voor zo'n kutvolk ga je toch niet voetballen

Wie is 'm nu aan 't uitschelden omdat 'ie Riffi is dan?
En fok zulke mensen dan maar.

21-06-2009, 13:41

Citaat door Prodigy:
Wie is 'm nu aan 't uitschelden omdat 'ie Riffi is dan?
En fok zulke mensen dan maar.


Waah hij liegt. Hij leeft in z'n eigen wereldje, dat moet je nu toch wel weten? Hij leest reacties op zijn eigen manier.

21-06-2009, 13:42

Citaat door Prodigy:
Wie is 'm nu aan 't uitschelden omdat 'ie Riffi is dan?
En fok zulke mensen dan maar.

dat is die slachtoffer rolletje jonge weet je wel wat werkelijkheid is dat je em hier beschermd omdat hij een riffie is. netzoals je met alle riffische spelers doet.

Pagina's : [1] 2