Bekijk volle/desktop versie : Waarom lukt het Lemerre wel met Tunesie en niet met Marokko?



Pagina's : [1] 2

21-06-2009, 11:24
Heeft het te maken met een gebrek aan kwaliteit of organisatiestructuur van onze bond, mentaliteit van de spelers. Lemerre wist met Tunesie een hechte groep te smeden de hamvraag is waarom lukt het niet met Marokko?

Hij won de Afrika cup in 2004 en wist zich te kwalificeren voor de wk 2006

21-06-2009, 11:28


Het ligt gewoon aan hem zelf, weet je waar die het verpest had

tegen Gabon, Taarabt en Boussoufa op de bank

21-06-2009, 12:31
gebrek aan de kwaliteit van de spelers, wat anders alhoewel ik denk dat zijn motivatie met de dag slechter wordt

21-06-2009, 12:34
Marokkaanse mentaliteit is gewoon zwaar klote. Dat zie je terug in het marokkaanse elftal, en dat zie je terug in de kansloze jeugd hier in de nederlander wijken.

21-06-2009, 13:19


Marokko heeft vaak pech met de loting. Tunesie heeft het vaak makkelijk gehad.

21-06-2009, 13:24
mensen hier op marokko.nl hebben helemaal geen verstand van voetbal, redenen die ik hier zie staan ik moet er gewoon om lachen.

lemerre had bij tunesie keuze uit kleine spelers groep en liet ze alleen anti-voetbal spelen. dat doet ie nu ook met marokko maar dat kan gewoon niet en laat de beste spelers thuis. zie je de taktiek van marokko niet laatste wedstrijden? alles door centrum, lange ballen op gehandicapte hadji. Hamdaoui die als een vedette gedraagd en speelt alsof hij helemaal geen zin heeft.

marokko moet gewoon juiste spelers op het veld hebben en altijd over de vleugels spelen met techniek en snelheid en niet met 2 spitsen spelen dat marokko al jaren niet alleen deze oellewapper van een lemerre is een kk lijer.

gewoon met 2 flankspelers en een nr 10 (geen hamdaoui laat hem maar lekker in nederland blijven)

chamakh in de spits, alloudi, sektioui, boussoufa, zairi en taarabt heb je nodig.

hij kon gweoon hadji en de rest thuis blijven en gewoon met el zhar benjelloun sektiouii spelen al hebben ze maanden niet gespeeld zouden ze togo oprollen

21-06-2009, 14:51
gewoon met 2 flankspelers en een nr 10 (geen hamdaoui laat hem maar lekker in nederland blijven)

chamakh in de spits, alloudi, sektioui, boussoufa, zairi en taarabt heb je nodig.

hij kon gweoon hadji en de rest thuis blijven en gewoon met el zhar benjelloun sektiouii spelen al hebben ze maanden niet gespeeld zouden ze togo oprollen[/QUOTE]

Volgens mij ben je niet op de hoogte, maar benjeloun, chamack, boussouffa en taarabt zijn allen geblesseerd. El Zhar heeft bedankt na de wedstrijd tegen Angola hetzelfde geldt voor dirar. El hamdaoui is gewoon een goede speler maar bevindt zich vaak op een eiland de aanvoer vanuit het middenveld ontbreekt. Elhamdaoui zou juist goed kunnen fungeren als nr 10 als we goede spitsen hadden maar ja we moeten roeien met de riemen die we hebben.

21-06-2009, 14:56
als het met tunesie kan ga ik toch echt twijfelen of het dan toch niet aan de spelers van marokko ligt

21-06-2009, 14:59
Marokko heeft een Nederlandse coach nodig of Hadji moet coach worden

21-06-2009, 15:01
Zodat hij een standaard jel kan verzinnen zeker. En dan moeten ze het rechterbeen erbij gebruiken

21-06-2009, 15:22
africa cup hebben ze tegen ons gewonnen, onze keeper heeft ze de africa cup gegeven, die aap kon voor geen meter keepen

en wk heeft talal karkouri aan hun gegeven, omhaal maken op de doellijn en dan nog scheef raken ook, hoe lomp ben je dan

dus zo speciaal was lemmere ook niet hoor, ik snap niet waarom ze hem hebben aangesteld, gare coach

als je zag hoe togo voetbalde je ging gewoon lachen, die togo apen hadden niet eens zin om te spelen, ze wouden chelsea nadoen en het mislukte totaal, dus de probleem was niet togo de probleem was onze spelers ze gingen tegen elkaar voetballen

waar ik helemaal jnoen van kreeg toen die nr 11 erin kwam die rafik lgaray, van widad lbidaoui, die gozer wolah laat zitten ik krijg stress door hem

mohiem fuck marokko ik ga nooit meer kijken, die coach moet voortaan tijdens wedstrijd analyse geen video laten zien van de tegenstander maar van EGYPTE, zodat ze kunnen zien hoe die gasten spelen voor de shirt van de vaderland, en het een hele grote eer vinden om de arabische en islamitsche natie te vertegenwoordigen,

marokanen spelen alleen om in een kauwgom reclame te mogen spelen of een gel reclame tfoee 3liekom a wled kheb, en el hamdaoui mag helemaal zijn reet gaan geven, hij scoort alleen tegen volendam en heracles en mensen roepen gelijk hij gaat naar barcelona donderop wolahma hij is barcelona waard, hij moet in de middenmoot van de nederlandse eredivisie klote mongool, hoe kan je een fucking penalty missen, waar blijft je proffessionaliteit he??? waar blijft je koelbloedigheid, je concetratie, je klasse?? jij bezit ze niet je trapt die bal keihard over omdat je een paniek aanval kreeg, je denkt heel marokko rekent op mij laat ik deze penalty opeisen, je hebt nog nooit een penalty genomen en nu opeens wil je hem nemen a zemmerrr

tfoee meleg weer een paar jaar wachten voordat ze weer kunnen kwalificeren, want cameroon gaat gewoon naar de wk


wa salam

21-06-2009, 16:10

Citaat door marokko1998:
Heeft het te maken met een gebrek aan kwaliteit of organisatiestructuur van onze bond, mentaliteit van de spelers. Lemerre wist met Tunesie een hechte groep te smeden de hamvraag is waarom lukt het niet met Marokko?

Hij won de Afrika cup in 2004 en wist zich te kwalificeren voor de wk 2006



eh ook al komt messi met marokko spelen en wordt mourinho trainer lukt het nog niet!
heeft andere oorzaken,how the fuck kan je y.hadji 3 wedstrijden laten spelen???wooww

21-06-2009, 16:11



Citaat door Slechte_Jongen:
africa cup hebben ze tegen ons gewonnen, onze keeper heeft ze de africa cup gegeven, die aap kon voor geen meter keepen

en wk heeft talal karkouri aan hun gegeven, omhaal maken op de doellijn en dan nog scheef raken ook, hoe lomp ben je dan

dus zo speciaal was lemmere ook niet hoor, ik snap niet waarom ze hem hebben aangesteld, gare coach

als je zag hoe togo voetbalde je ging gewoon lachen, die togo apen hadden niet eens zin om te spelen, ze wouden chelsea nadoen en het mislukte totaal, dus de probleem was niet togo de probleem was onze spelers ze gingen tegen elkaar voetballen

waar ik helemaal jnoen van kreeg toen die nr 11 erin kwam die rafik lgaray, van widad lbidaoui, die gozer wolah laat zitten ik krijg stress door hem

mohiem fuck marokko ik ga nooit meer kijken, die coach moet voortaan tijdens wedstrijd analyse geen video laten zien van de tegenstander maar van EGYPTE, zodat ze kunnen zien hoe die gasten spelen voor de shirt van de vaderland, en het een hele grote eer vinden om de arabische en islamitsche natie te vertegenwoordigen,

marokanen spelen alleen om in een kauwgom reclame te mogen spelen of een gel reclame tfoee 3liekom a wled kheb, en el hamdaoui mag helemaal zijn reet gaan geven, hij scoort alleen tegen volendam en heracles en mensen roepen gelijk hij gaat naar barcelona donderop wolahma hij is barcelona waard, hij moet in de middenmoot van de nederlandse eredivisie klote mongool, hoe kan je een fucking penalty missen, waar blijft je proffessionaliteit he??? waar blijft je koelbloedigheid, je concetratie, je klasse?? jij bezit ze niet je trapt die bal keihard over omdat je een paniek aanval kreeg, je denkt heel marokko rekent op mij laat ik deze penalty opeisen, je hebt nog nooit een penalty genomen en nu opeens wil je hem nemen a zemmerrr

tfoee meleg weer een paar jaar wachten voordat ze weer kunnen kwalificeren, want cameroon gaat gewoon naar de wk


wa salam


eh ga spelen met je egypte,slijmbal
zij hebben ook al sinds 1990 geen wk gespeeld!!
arabische landen en voetbal??beter ermee stoppen

21-06-2009, 16:12
Het gheeft te maken met speelstijl. Tunesie speelt verdedigend, en marokko opportunistisch. compacte spel elkaar met veel combinaties, technisch en aanvallend. Daar doet lemerre niets mee. Hij speelt met teveel verdegigende middenvelders en geen flankspelers.

21-06-2009, 16:25
Marokko heeft niet een trainers, maar 15.

Pagina's : [1] 2