Bekijk volle/desktop versie : zag je Lemierde lachen na fluitsignaal?



Pagina's : [1] 2

21-06-2009, 04:36
Hij begon te lachen alsof hij geplaatst was. Bij zich zelf dacht hij, heb ik weer die druiloren met hun supporters even flink in het ootje genomen.

21-06-2009, 10:47


ag het doet hem niet veel denk ik.
en die spelers ook niet, ze spelen zo slap...
ik denk niet dat ze voor de wedstrijd echt een training doen, haha.

21-06-2009, 11:14
De supporters riepen: Zaki Zaki Zaki Zaki Zaki

dat zal echt hard aankomen bij Lemerre

En El Hamdaoui toen hij eruit werd gehaald, wat een fluitsignaal
Ik vond het mooi hoe zijn medespelers hem steunden toen hij eruit ging

21-06-2009, 11:16

Citaat door aziz20007:
ag het doet hem niet veel denk ik.
en die spelers ook niet, ze spelen zo slap...
ik denk niet dat ze voor de wedstrijd echt een training doen, haha.


Ze speelden goed voetbal, echt compact

alleen de kansen waren er niet zoveel en de kansen die er waren moesten erin, dan is het minpunt bij Marokko

Altijd mooi voetbal maar scoren is slecht, terwijl scoren telt en niet mooi voetbal

21-06-2009, 12:13



Citaat door said6666:
De supporters riepen: Zaki Zaki Zaki Zaki Zaki

dat zal echt hard aankomen bij Lemerre

En El Hamdaoui toen hij eruit werd gehaald, wat een fluitsignaal
Ik vond het mooi hoe zijn medespelers hem steunden toen hij eruit ging


Bij die Lemerre beon het al aan het begin van de wedstrijd toen die man allen namen van het marokkaanse elftal opnoemde hoorde je steeds ..JEEj van het publiek...bij Lemerre (als laatste ) werd er boeee geroepen...de wedstrijd was toen nog niet eens begonnen

Ik vond el ahmadi trouwens erg goed spelen..

21-06-2009, 12:15
Marokko was 10 keer beter dan togo ze kunnen alleen niet scoren msekan togo had geen kans

21-06-2009, 12:20

Citaat door said6666:
Ze speelden goed voetbal, echt compact

alleen de kansen waren er niet zoveel en de kansen die er waren moesten erin, dan is het minpunt bij Marokko

Altijd mooi voetbal maar scoren is slecht, terwijl scoren telt en niet mooi voetbal


Ik weet niet wat je onder goed voetbal verstaat maar ik vond marokko gisteren als zwammers spelen. Wanneer heeft nou marokko goed voetbal gespeeld?? dat heeft ie alleen in 1998 gedaan en 2004 de rest alleen mkawed. Als ik marokko was zou ik persoonlijk naar fifa gaan en marokko uit het lijst halen en nooit meer voetballen echt! zelfs ADO Den Haag speelt beter voetbal.

21-06-2009, 12:28

Citaat door Boeymenyaan:
Ik weet niet wat je onder goed voetbal verstaat maar ik vond marokko gisteren als zwammers spelen. Wanneer heeft nou marokko goed voetbal gespeeld?? dat heeft ie alleen in 1998 gedaan en 2004 de rest alleen mkawed. Als ik marokko was zou ik persoonlijk naar fifa gaan en marokko uit het lijst halen en nooit meer voetballen echt! zelfs ADO Den Haag speelt beter voetbal.

Ik heb het over combinaties

er werden goed ruimtes opgezocht, alleen het afmaken was er niet en kansen werden weinig gecreeërd

21-06-2009, 13:24

Citaat door Trissintie:
Hij begon te lachen alsof hij geplaatst was. Bij zich zelf dacht hij, heb ik weer die druiloren met hun supporters even flink in het ootje genomen.



noemen ze cynisch lachen.

sorry dat ik het moet zeggen maar Marokko moet nu op lange termijn denken.
de trainer ontslagen omdat de resultaten slecht zijn is typisch Marokkaans.

een arsene wenger,ferguson en veel engelse trainers zitten al 10 jaar bij hun club om te bouwen aan een team

de Marokkaanse bond staat nu voor een tweesprong, profesiionaliseren of blijven klungelen.

ik zou persoonlijk zaki en jamal aanstellen en als een soort dictator laten optreden.
spelers die zich boven het team willen plaatsen omdat ze zich de vedette voelen genre dirar mogen wegblijven.
er is genoeg marokkaans talent aanwezig zowel in europa als marokko.
marokko moet ook dringend meer vriendschappelijke wedstrijden spelen zodat ze ingespeeld raken.
ook moet er een systeem uitgedokterd worden die het voor een el hamdaoui mogelijk maakt om te presteren.
hij is niet op een paar weken tijd slecht geworden hoor, het blijft een topspits,zelfs een villa zou bij ons momenteel slecht presteren.

Lemerre is trouwens geen slechte trainer,onze verdediging tegen gabon was een zeef.....nu zijn ze ineens een paar klassen sterker en betrouwbaar ( werk van Lemerre)
ik kende die abdelsamad niet en eerlijk gezegd zie ik veel liever een boukhari,sektioui,aboucherouane op die positie slechte passes geven dan pipo

21-06-2009, 13:54
Togo was kk nep wij kunnen alleen niet scoren

21-06-2009, 13:55
die blik had hij heel de wedstrijd, hij lijkt geen emotie te laten zien

21-06-2009, 13:55
Togo waren kapot blij ze hadden dit niet verwacht gelijkspel tegen marokko!

22-06-2009, 16:11


Thuis wint togo gewoon

22-06-2009, 16:18
Dat is zijn blik hij ging niet lachen !

22-06-2009, 17:18

Citaat door brownie74:
noemen ze cynisch lachen.

sorry dat ik het moet zeggen maar Marokko moet nu op lange termijn denken.
de trainer ontslagen omdat de resultaten slecht zijn is typisch Marokkaans.

een arsene wenger,ferguson en veel engelse trainers zitten al 10 jaar bij hun club om te bouwen aan een team

de Marokkaanse bond staat nu voor een tweesprong, profesiionaliseren of blijven klungelen.

ik zou persoonlijk zaki en jamal aanstellen en als een soort dictator laten optreden.
spelers die zich boven het team willen plaatsen omdat ze zich de vedette voelen genre dirar mogen wegblijven.
er is genoeg marokkaans talent aanwezig zowel in europa als marokko.
marokko moet ook dringend meer vriendschappelijke wedstrijden spelen zodat ze ingespeeld raken.
ook moet er een systeem uitgedokterd worden die het voor een el hamdaoui mogelijk maakt om te presteren.
hij is niet op een paar weken tijd slecht geworden hoor, het blijft een topspits,zelfs een villa zou bij ons momenteel slecht presteren.

Lemerre is trouwens geen slechte trainer,onze verdediging tegen gabon was een zeef.....nu zijn ze ineens een paar klassen sterker en betrouwbaar ( werk van Lemerre)
ik kende die abdelsamad niet en eerlijk gezegd zie ik veel liever een boukhari,sektioui,aboucherouane op die positie slechte passes geven dan pipo



Jij snapt het!!

Pagina's : [1] 2