Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie ook van die vrienden/vriendinnen...



20-06-2009, 21:25



Hebben jullie ook van die vrienden/vriendinnen die altijd maar dan ook altijd alles beter weten?

Ook al kom je met harde bewijzen blijven ze ontkennen!
Ze laten je nog niet eens uit praten.

Ik heb zo'n vriendin ze denkt dat ze miss perfect is, altijd als ik met haar ben wil ik op de einde van de dag wil altijd met mijn vuisten tegen de muur slaan.
Waaaaahhh word daar zo boos van!

20-06-2009, 21:28


Dat noem ik geen vriendin hoor.

20-06-2009, 21:33

Citaat door alhoceimagek:
Dat nog ik geen vriendin hoor.



Wat zeg je?

20-06-2009, 21:38

Citaat door Mevr_Diktiet:
Wat zeg je?

She means: 'Dat noem ik geen vriendin.' En ze heeft gelijk ook.

20-06-2009, 21:39



Citaat door Mevr_Diktiet:
Wat zeg je?
Kijk wat je zegt: ''Ik heb zo'n vriendin ze denkt dat ze miss perfect is, altijd als ik met haar ben wil ik op de einde van de dag wil altijd met mijn vuisten tegen de muur slaan.
Waaaaahhh word daar zo boos van!''

Ik heb alleen vriendinnen waarmee ik kan opschieten & geen vriendinnen waar ik aan het eind van de dag helemaal gek van wordt. & Ik heb geen vriendinnen die denken dat ze miss perfect zijn, maar vriendinnen die gewoon zich zelf zijn. Met zulke meisjes kan ik niet opschieten & noem ik ook geen vriendinnen.

20-06-2009, 21:48

Citaat door Mevr_Diktiet:



Hebben jullie ook van die vrienden/vriendinnen die altijd maar dan ook altijd alles beter weten?

Ook al kom je met harde bewijzen blijven ze ontkennen!
Ze laten je nog niet eens uit praten.

Ik heb zo'n vriendin ze denkt dat ze miss perfect is, altijd als ik met haar ben wil ik op de einde van de dag wil altijd met mijn vuisten tegen de muur slaan.
Waaaaahhh word daar zo boos van!



Ik heb een vriendin die maar blijft volhouden dat het niet `zonde` is maar `zonder`...Ik word er echt agressief van

20-06-2009, 21:48
Super koppige mensen..... ken ik

20-06-2009, 21:56
Daarom, wil ik geen vriendinnen.
Allemaal troep!

21-06-2009, 00:43

Citaat door alhoceima_queen:
She means: 'Dat noem ik geen vriendin.' En ze heeft gelijk ook.
Dat bedoel ik inderdaad.

21-06-2009, 00:46

Citaat door Mevr_Diktiet:



Hebben jullie ook van die vrienden/vriendinnen die altijd maar dan ook altijd alles beter weten?

Ook al kom je met harde bewijzen blijven ze ontkennen!
Ze laten je nog niet eens uit praten.

Ik heb zo'n vriendin ze denkt dat ze miss perfect is, altijd als ik met haar ben wil ik op de einde van de dag wil altijd met mijn vuisten tegen de muur slaan.
Waaaaahhh word daar zo boos van!



Weet je wat ik daarmee heb gedaan?

Alle drie uit m'n leven gebanned!!!

Oprotten met die handel.