Bekijk volle/desktop versie : Wannneer wil een vrouw jou wel..?!



Pagina's : [1] 2

20-06-2009, 20:09
Nou kom op met die hint(s)...

Misschien begrijp ik ze dan beter..

20-06-2009, 20:15


Ja dat is verschillend.. soms doe je een beetje chill tegen jongens en dan denken ze gelijk: ' hey, ik zit goed ze wilt me ' Dat is dus niet zo he!

Wanneer wil een vrouw je wel.. Tjah moeilijk.. Ik laat het eigelijk niet merken als ik iemand wil

20-06-2009, 20:16

Citaat door MISSSEXY:
Ja dat is verschillend.. soms doe je een beetje chill tegen jongens en dan denken ze gelijk: ' hey, ik zit goed ze wilt me ' Dat is dus niet zo he!

Wanneer wil een vrouw je wel.. Tjah moeilijk.. Ik laat het eigelijk niet merken als ik iemand wil



ahaahh oke...

Maaar zeg het eens..
Dit is toch maar virtueel...

20-06-2009, 20:18

Citaat door utrechtseboy:
ahaahh oke...

Maaar zeg het eens..
Dit is toch maar virtueel...

Ja als jongen hoor je gewoon te voelen of het wel klikt of niet volgens haar ook... want het moet wederzijds zijn. Als ze vaak bij je wilt zijn en je wilt spreken.. ik bedoel dat merk je toch wel?

20-06-2009, 20:20



Citaat door MISSSEXY:
Ja als jongen hoor je gewoon te voelen of het wel klikt of niet volgens haar ook... want het moet wederzijds zijn. Als ze vaak bij je wilt zijn en je wilt spreken.. ik bedoel dat merk je toch wel?




Yep dat weet ik wel...

Ik dacht van dat er misschien ook andere dingen zijn ofzo..

20-06-2009, 20:27
Dan is er echter een groot verschil tussen échte vrouw en een troela

20-06-2009, 20:27
Vrouwen weten vaak zelf niet eens wat ze willen, daarom kunnen ze het ook niet zo goed laten zien

20-06-2009, 20:28

Citaat door Empresaria:
Vrouwen weten vaak zelf niet eens wat ze willen, daarom kunnen ze het ook niet zo goed laten zien




Ahah oke vandaar dus..

20-06-2009, 20:29

Citaat door Empresaria:
Vrouwen weten vaak zelf niet eens wat ze willen, daarom kunnen ze het ook niet zo goed laten zien

jaa klopt echt..

20-06-2009, 20:30
Hoe kan een vrouw een man laten weten dat ze hem leuk vind

20-06-2009, 20:30

Citaat door S_K:
Dan is er echter een groot verschil tussen échte vrouw en een troela





20-06-2009, 20:32

Citaat door GwoonM:
Hoe kan een vrouw een man laten weten dat ze hem leuk vind




Ahahhah...

20-06-2009, 20:33



Citaat door utrechtseboy:


D.w.z dat een échte vrouw heel anders zou handelen etc. dan een iets wat zich een vrouw noemt terwijl ze geen vrouwelijke gedrag toont, begrijp je

20-06-2009, 20:33

Citaat door utrechtseboy:
Nou kom op met die hint(s)...

Misschien begrijp ik ze dan beter..



Als zij altijd aan je denkt, dus als zij bijna altijd belt of smst.

Als ze zegt dat ze je mist en je zo snel mogelijk wilt zien.

20-06-2009, 20:35

Citaat door diamond_meid:
Als zij altijd aan je denkt, dus als zij bijna altijd belt of smst.

Als ze zegt dat ze je mist en je zo snel mogelijk wilt zien.

Dat is niet altijd zo. Misschien bel jij diegene vaak die je zo leuk vind.. Maar als ik iemand echt leuk vind wil ik niet te vaak bellen want ik wil niet plakkerig overkomen ofzo Als het wederzijds is dan merk je het wel voordat je je zelf omlaag haalt door elke keer maar te bellen

Pagina's : [1] 2