Bekijk volle/desktop versie : WIe wil dit jaar voorspellen?



Pagina's : [1] 2

08-05-2004, 20:27

Citaat door Al_hoceima79:
Hallo broeders en zusters!

Aangezien de wereld in deze huidige tijd klote is met alles wat er gebeurt in irak, afghananistan, Midden Oosten en het ontstane hommohaat ...en zo kan ik wel de hele dag doorgaan.

Vind ik het wel gepast hoe jullie denken dat dit jaar zal verlopen.

Ik denk zelf dat Sharon en Bush gezamenlijk door Ossama binladen worden gevangen genomen en gemarteld en daarna getoond worden aan de hele qwereld zo als de iraakse gevangenen in hun nakie gefotografeerd werden en als dat gedaan is worden ze daarna doodgeschoten, zodat ze kunnen voelen hoe de irakezen zich voelden, juist vernederd!!!. wij moslims kunnen daarna rustig leven.

Graag jullie reacties allemaal hier op en vooral jullie voorspellingen...
.

08-05-2004, 20:32


Ik voorspel dat Jomanda zwanger raakt van Emile Ratelband...lucky punk.

Het is niet de meest aantrekkelijke vrouw(om mij zacht uit te drukken),maar wie wil er nu geen zwijgende vrouw.

08-05-2004, 20:34
Ik voorspel dat Boris volgende week op nr 1 staat

08-05-2004, 20:57

Citaat:
Origineel gepost door saidtaza
ik voor spel dat m.nl...........aaaaaaaah laat maar zitten ,iederen weet het al .wat en rot server zeg
.... zeg het maar

Oh ik weet nog iets. Ik voorspel dat Duitsland de EK gaat winnen.

09-05-2004, 10:14


Voorspellen is haram.

09-05-2004, 11:13
Ik denk.... dat Boris het inderdaad gaat maken. Dat Amerika/Engeland nog steeds bezig zijn met Irak en andersom. En dat in Nederland nog steeds dezelfde kutsfeer hangt. Ik bedoel hiermee de zehma MultiCulturele samenleving. Ik woon nog steeds hier heel dit jaar. Maar hoop ooit te verhuizen naar Sicilie. Een ander jaartje dan maar. Dat was het.

09-05-2004, 12:34
ik kan niets voorspellen want het leven is onvoorspelbaar, en zoals eerder staat vermeld het is ook haram...
alleen 1 ding moet je in de gaten houden.... laatste uur is nabij....

09-05-2004, 15:43
Dag des oordeels.

09-05-2004, 17:30
Ik denk dat een Collaboraterend Islamitisch land dit jaar een grote klap te verwerken zal krijgen..

Verder.. Sars zal weer de wereld op zijn kop zetten.

Dat was het zo'n beetje..

oh ja misschien ook nog een aanslag in europa welliswaar een kleine maar toch.. waarschijnelijk engeland..

09-05-2004, 17:39
Ik voorspel niets maar denk dat:

1. de kaaskoppen op marokko.nl uiteindelijk met hun stinkstaart tussen hun stinkbenen zullen vertrekken.

2. Het woord autochtoon over enkele of een tiental jaren wordt geschrapt uit de dicke vandale, allochtoontjes zullen rouleren!.

Wat een rooskleurige droom die werkelijkheid wordt met Gods wil.

09-05-2004, 22:18

Citaat:
Origineel gepost door cpe1704tks
Ben ik ook bang voor... Daar boven op denk ik ook nog dat de wereldmachten koste wat kost wil voorkomen dat er ooit een Khilafa komt, desnoods alle kernwapens afvuren zodat de aarde de komende 1000 jaar geen zonlicht meer zal zien.
Wie bezit kernwapens?

Gegroet,

09-05-2004, 22:31

Citaat:
Origineel gepost door papa
Al die schurken-staten zoals de VS en Israel en die zullen er niet voor terugdeinzen om ze te gebruiken tegen de moslims als het moet. Die arabische leiders hebben wel een grote mond tegen hun volk maar als Amerika komt dan schijten ze in hun broek.
Omdat cpe1704tks sprak van een toekomstige khalifaat, vroeg ik me dat af.

Gegroet,

09-05-2004, 22:36



Citaat:
Origineel gepost door papa
Leuke droom, maar ik ben bang dat de werkelijkheid anders zal zijn. Er zal een tijd komen waarin de regering van dit land mensen gaat wegtrappen. Ze willen nu al van ons af als je kijkt naar wat voor maatregelen ze nemen. Zo moeilijk voor ons maken maken dat we zelf wel weggaan wat uiteraard niet gebeurt. Dan is de volgende stap mensen wegsturen. Misschien klinkt het nu niet geloofwaardig maar deze hele sfeer van de laatste jaren in Nederland bevalt mij helemaal niet en veel goeds belooft het niet in de nabije toekomst.
Salamou 3alaykom broeder,

Je moet de zaken niet zwartgallig bekijken. Het lijkt mij verstandiger om te kijken naar de omstandigheden waarin arme mensen aan de overkant van de wereld leven, zij hebben niet eens de primaire levensbehoefte laatstaan de luxe waarin kaaskoppen en andere in dit en buiten dit land leven. Mensen zijn vandaag de dag gewend geraakt aan materiele zaken waar andere niet eens van durven dromen, maar men raakt snel in paniek wanneer de LUXE in het geding komt.

Van 0 kan je niets aftrekken maar van 10 wel, zo kan je het leven min of meer bekijken. Iemand die in erbarmelijke leefomstandigheden leeft kan er alleen maar op vooruit gaan, zelfs de kleinste dingen maken die petsoon blij. Dit noem ik rijkdom. Voldaan en God dankbaar.

We zijn nu in een stadium beland waarin sommige Moslims zelfs hun eer en trots opzij leggen om niet aan luxe in te leveren. Ze zijn in gevecht met zichzelf, moet ik al datgene wat ik jaren heb opgebouwd inleveren voor de Islam? denken sommige dan. Waar doen zij het eigelijk voor: de zgz verworvenheden van het westen? is hun ziel goedkoper dan materiele zaken?.

Zolang sommige mensen zich te afhankelijk opstellen en hun waarde die ze van God als geschenk hebben gekregen naast zich neerleggen voor zaken die vergankelijk zijn, blijven ze het middelpunt van spot en worden ze net als een sinasappel tot de laatste druppel uitgeperst.

09-05-2004, 22:38

Citaat:
Origineel gepost door papa
Ja, die fiets. Nu je het zegt. Geen idee of dat Khalifaat in oprichting is ofzo...Maar dat zal wel niet met de huidige politieke verhoudingen in de wereld waarin de VS en trawanten de baas zijn en de Arabische landen 200 jaar achterlopen...
Bij de Arabier denkt men niet aan de handelsklasse in Mekka, Bagdad of Cairo, die de Arabische cultuur heeft groot gemaakt, maar aan de primitieve woestijnruiter op zijn kameel, zoals door Hollywood ook wordt prijsgegeven, vandaar dat men schrik heeft voor khalifaat, sharia en weet ik wat, allemaal begrippen waar men geen weet over heeft.

Wat betreft de Arabische leiders, ach, ze zijn presenteerbaar met hun kostuums en daar houdt het ook op.

Gegroet,

09-05-2004, 22:42

Citaat:
Origineel gepost door papa
Leuke droom, maar ik ben bang dat de werkelijkheid anders zal zijn. Er zal een tijd komen waarin de regering van dit land mensen gaat wegtrappen. Ze willen nu al van ons af als je kijkt naar wat voor maatregelen ze nemen. Zo moeilijk voor ons maken maken dat we zelf wel weggaan wat uiteraard niet gebeurt. Dan is de volgende stap mensen wegsturen. Misschien klinkt het nu niet geloofwaardig maar deze hele sfeer van de laatste jaren in Nederland bevalt mij helemaal niet en veel goeds belooft het niet in de nabije toekomst.
Niemand geraakt van ons af, als je het zo wilt noemen. Men zal zich moeten aanpassen om samen MET ons te leven.

Gegroet,

Pagina's : [1] 2