Bekijk volle/desktop versie : Opstelling bekend VS Togo Afz: Theatlaslions.com



20-06-2009, 09:20
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Lemyaghiri------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
---Basser-------------Benatia--------------------------Rbati--------------Kaddouri----
------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------EL Ahmadi-----------------------Kharja-----------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
---Zemamma-------------------------------------------------------------------Hadji------
------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------Baha----------------------EL Hamdaoui-------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet man hoop het aller beste inshaAllah scoord mijn neef Yarrabie!!
Ik zie Mounir als onze aller enigste hoop InshaAllah!!!

20-06-2009, 09:55


is mounir jou neef...

inshallah winnen we met ruime cijfer!

20-06-2009, 10:01
Doet er niet toe maar hij is wel zoon van mijn vader de zus

20-06-2009, 10:03
Grapjas

20-06-2009, 11:18



Citaat door akhie_fiedien:
Doet er niet toe maar hij is wel zoon van mijn vader de zus




Ik geloof je........jouw nederlands is net zoals die van hem


Mounir is wel een geweldige voetballer en heeft het hart op de juiste plaats

20-06-2009, 11:19
Hoezo grapjas ? Het is toch maar een mens vroeger zag je hem gewoon altijd buiten op straat lopen..

20-06-2009, 11:23

Citaat door akhie_fiedien:
Doet er niet toe maar hij is wel zoon van mijn vader de zus



doet er niet toe... waarom zeg je dat het je neef is dan

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????

20-06-2009, 11:28
Omdat ze geen discussie aan wil gaan.

20-06-2009, 11:29

Citaat door akhie_fiedien:
Doet er niet toe maar hij is wel zoon van mijn vader de zus

als het er niet toe doet, waarom zeg je het dan?

20-06-2009, 11:29
topic loopt al

20-06-2009, 11:30

Citaat door Freakyx:
Hoezo grapjas ? Het is toch maar een mens vroeger zag je hem gewoon altijd buiten op straat lopen..



Wollahila.

20-06-2009, 13:58
Ewa ja omdat de meeste mensen dat toch niet gaan geloven maar wij
Shab Tazourakht doen onze dingen en laten alles gwn gaan

20-06-2009, 14:35



Citaat door brownie74:
[/SIZE]



Ik geloof je........jouw nederlands is net zoals die van hem


Mounir is wel een geweldige voetballer en heeft het hart op de juiste plaats


Hahahah

20-06-2009, 14:47

Citaat door akhie_fiedien:
Ewa ja omdat de meeste mensen dat toch niet gaan geloven maar wij
Shab Tazourakht doen onze dingen en laten alles gwn gaan


is het zo belangrijk om te vermelden dat hij je neef is, terwijl je het er niet over wil hebben?