Bekijk volle/desktop versie : kom maar op met jullie tips



Pagina's : [1] 2 3

19-06-2009, 23:11
mijn man is as maandag jarig, nu heb ik een reisje geboekt naar alanya voor 12 dagen, leuk om hem te verassen hij weet dus niet dat ik al zijn bagage heb ingepakt hihih maar mijn vraag aan jullie is, we moeten om half 3 snachts op schiphol zijn hoe kan ik hem op een leuke manier verassen/wakker maken

help meeeeee

19-06-2009, 23:13


'lk heb zin in je '

19-06-2009, 23:14


wat een erge verassing ; dat zou myn man my nooit moeten aanflikken hoe goed dat ook bedoelt is

je hebt hem dat gewoon niet verteld dat em vanacht op reis moet gaan ; werkt hy niet ; had hy geen zaken te regelen

19-06-2009, 23:14
En daarna de rest van het verhaal vertellen.

20-06-2009, 09:26


Dat hoef ik bij mijn man niet te doen, die gaat echt niet mee. Hij heeft zijn werk en kan moeilijk zomaar weggaan. Hij moet dan van alles regelen als hij een paar dagen tussenuit wil.

20-06-2009, 16:16
zijn werk is er al van op de hoogte die heb ik al voordat ik de reis ging boeken ingelicht, hij heeft voor de rest geen belangrijke afspraken op een paar na met vrienden maar die al weten dat hij dan niet aanwezig is

20-06-2009, 16:19
maar iemand leuke ideen ik heb zin in je zal niet gaan me zusje en haar man zijn hier ook hihihi

20-06-2009, 16:19

Citaat door Ikiekiki:
mijn man is as maandag jarig, nu heb ik een reisje geboekt naar alanya voor 12 dagen, leuk om hem te verassen hij weet dus niet dat ik al zijn bagage heb ingepakt hihih maar mijn vraag aan jullie is, we moeten om half 3 snachts op schiphol zijn hoe kan ik hem op een leuke manier verassen/wakker maken

help meeeeee


Ah zo leuk!!
wens jullie veel plezier!!!

20-06-2009, 16:21

Citaat door Ikiekiki:
mijn man is as maandag jarig, nu heb ik een reisje geboekt naar alanya voor 12 dagen, leuk om hem te verassen hij weet dus niet dat ik al zijn bagage heb ingepakt hihih maar mijn vraag aan jullie is, we moeten om half 3 snachts op schiphol zijn hoe kan ik hem op een leuke manier verassen/wakker maken

help meeeeee



oooh wat leuk !!!! ik zou ook zo verrast willen worden
ik zou het wel vertellen voordat hij gaat slapen en niet hem wakker maken en dan vertellen....
je koopt iets turks achtig en je zet het op een dienblad met de vliegtickets of zo iets

20-06-2009, 16:23

Citaat door Ikiekiki:
maar iemand leuke ideen ik heb zin in je zal niet gaan me zusje en haar man zijn hier ook hihihi


wat ook leuk is, een klein gedichtje/verhaaltje over turkije en dan op het eind vertellen dat jullie om die tijd op schipol moeten zijn om zelf naar turkijke te gaan
of iets in die richting hahaha

20-06-2009, 16:24
Zeg dat jullie je zusje en man moeten brengen ( vraag hun of ze je willen afzetten ) daar aangekomen vertel je dat jullie gaan


Leuke verassing!

20-06-2009, 16:26

Citaat door Miss_Magrebia:
Zeg dat jullie je zusje en man moeten brengen ( vraag hun of ze je willen afzetten ) daar aangekomen vertel je dat jullie gaan


Leuke verassing!


JA, ook leuk!!

20-06-2009, 16:30


leuke ideeen , bedankt allemaal
ben echt benieuwd naar zijn gezicht/reactie

20-06-2009, 16:32

Citaat door Miss_Magrebia:
Zeg dat jullie je zusje en man moeten brengen ( vraag hun of ze je willen afzetten ) daar aangekomen vertel je dat jullie gaan


Leuke verassing!


Ja, dit lijkt me echt een leuk idee. Doen alsof ze iemand anders brengen niet wetend dat hij zelf de vliegtuig incheckt

Houd ons op de hoogte.

20-06-2009, 16:33
Wat leuk, laat ons weten hoe zijn reactie was.

Pagina's : [1] 2 3