Bekijk volle/desktop versie : Belangrijke levensvraag.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-05-2004, 16:41
Altijd als er iets nieuws is, hebben mensen een sterke drang daarvan te proeven. Dat is ook zo met dit lounge-hoekje. Vandaar dus ook deze topic.

De grote vraag is alleen: waarom doen mensen dat?

08-05-2004, 16:41

Hoor jij erbij?

08-05-2004, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door EMIEN
Hoor jij erbij?
En dan heb je ook nog eens van die mensen die vragen vaak met vragen beantwoorden. Ik snap dat niet he. Eigenlijk wel, maar dat wil ik nu niet zeggen. Maar waarom wil ik dat niet zeggen?

Mensen zijn ingewikkelde wezens.

08-05-2004, 16:45
Weet je, ik denk dat het gewoon voortkomt uit een aangeboren portie nieuwsgierigheid. Ja, dat denk ik.

08-05-2004, 16:52

Citaat:
Origineel gepost door Cina
Weet je, ik denk dat het gewoon voortkomt uit een aangeboren portie nieuwsgierigheid. Ja, dat denk ik.
dat klopt...mensen zijn nieuwsgierige wezens...

08-05-2004, 18:01
Ik dacht dat mensen altijd bang waren voor het onbekende..
maar mischien komt het ook dat dit in een vertrouwde omgeving is en is het hier inderdaad nieuwsgierigheid.

08-05-2004, 18:14
bij marokanen is het jusit andersom ze zijn vrezen het bekende en zijn niet bang van het onbekende.

08-05-2004, 18:30
De één is niet bang voor het onbekende, de ander blijft liever van een afstand het geheel bekijken. Je hebt verschillende mensen met verschillende ideeën...nieuwsgierigheid kan er wat mee te maken hebben...het is denk ik karakter verbonden ofsjow

08-05-2004, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door Cina
Het is niet voor niets dat alles in de supermarkt waarop staat NIEUW goed verkoopt.

08-05-2004, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door dwaler
bij marokanen is het jusit andersom ze zijn vrezen het bekende en zijn niet bang van het onbekende.

08-05-2004, 21:12
mijn eerste reactie hiero...

08-05-2004, 21:15
Ik vind het juist cool wanneer iemand zijn/haar vraag beantwoordt met een vraag. Het zegt juist meer over die persoon, vind ik. Dan als je zomaar een antwoord geeft op een vraag.

08-05-2004, 21:19

Nieuwsgierig

08-05-2004, 21:23

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
[b]Ik vind het juist cool wanneer iemand zijn/haar vraag beantwoordt met een vraag. Het zegt juist meer over die persoon, vind ik. Dan als je zomaar een antwoord geeft op een vraag. [/B]
Hihi, vind ik ook. Bovendien: er wordt wel gezegd dat je een vraag moet stellen als je kan verwachten wat het antwoord is. Waarom zou je dan een antwoord geven als je de vraag weet?

Uhhh

Greetz,
Amian

08-05-2004, 21:35

Citaat:
Origineel gepost door Amian
Hihi, vind ik ook. Bovendien: er wordt wel gezegd dat je een vraag moet stellen als je kan verwachten wat het antwoord is. Waarom zou je dan een antwoord geven als je de vraag weet?

Uhhh

Greetz,
Amian
Ik vind het altijd onnodig om een vraag te stellen, wanneer ik het antwoord toch weet. Nee, maar ik doe het wel. Als je kijkt naar ons mensen, moeten we ALTIJD vragen 'Hoe gaat het met je?', terwijl 99% beantwoord: 'Goed, en met jou?'. Ik hou ook helemaal niet van die vraag, het is zo niet gemeend, maar zo gemaakt, zo van, dit moet je vragen. Ach ja. Maar de openingszin met een vreemde, en je geeft je antwoord in de vorm van een vraag....WOW!!! Dat maakt je pas interessant, denk ik.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6