Bekijk volle/desktop versie : TheeLounge is geen Onzinhoekje...

Pagina's : [1] 2 3

08-05-2004, 16:34
TheeLounge is geen Onzinhoekje, gebruik het dus ook niet als zodanig.

TheeLounge is op verzoek van vele leden in het leven geroepen, en heeft als doel het gat tussen het (nietszeggende) Onzinehoekje en thema-rubrieken als MJA en MJLR op te vullen. Marokko.nl kende hiervoor geen algemeen forum, met de komst van TheeLounge hopen we veel leden tegemoet te komen.

Enkele opmerkelijke verschillen tussen Onzinhoekje en TheeLounge;
- berichten worden NIET verwijderd (hou vooral hier rekening mee, hou jouw forum schoon);
- geplaatste berichten tellen WEL mee in je profiel;

Theelounge is bedoeld voor iets serieuzere discussies die op Marokko.nl niet in een andere categorie thuishoren. Uiteraard is er ook plek voor iets luchtigere onderwerpen, deze moeten echter niet de overhand gaan nemen (à la Onzinhoekje).

TheeLounge zal strenger beheerd worden dan OnzinHoekje. Leden die zich doelbewust schuldig maken aan het misplaatsen van berichten overtreden de voorwaarden zoals deze omschreven zijn in de MVC-netiquette en zullen worden geblokkeerd!

Voor iedereen die zich wel naar behoren gedraagt; mar7ba, en veel plezier op TheeLounge

Ma3a salama,
Moderator

08-05-2004, 16:36

Maar kunt u ons misschien dan een korte omschrijving geven van de bedoeling van dit Forum?

Dus wat we hier mogen plaatsen, en wat niet?

08-05-2004, 16:37
Kopje thee hebben moderatortje?

08-05-2004, 16:45
Zo Flauw,

't Heet Theelounge, maar er mag geen thee worden gedronken (lees: virtueel)(lees: TheeTopics)

You Sneaky Bastards

08-05-2004, 16:49

Het was een goede zet van Moderators om Theelounge te maken.

Geef ze nou eens een compliment!

ga zo door...

08-05-2004, 16:53
Ik vraag me af of het wel zo een goede zet is.

Ké, ben weer hardstikke kritisch, maarjah..

Want topics die te maken hebben met filosofie en maatschappij werden meestal ook wel gerespecteerd in het Onzinhoekje/vroegere MJLR.

Maar kdenk dat dit forum uiteeeeindelijk wel tot zn recht komt. Tis nog een beetje zoeken en draaien.

08-05-2004, 16:56

Citaat:
Origineel gepost door EMIEN

Want topics die te maken hebben met filosofie en maatschappij werden meestal ook wel gerespecteerd in het Onzinhoekje/vroegere MJLR.

Maar kdenk dat dit forum uiteeeeindelijk wel tot zn recht komt. Tis nog een beetje zoeken en draaien.
Ik vind jou eigenlijk Moderator waard

08-05-2004, 18:32

Citaat:

Maar kdenk dat dit forum uiteeeeindelijk wel tot zn recht komt. Tis nog een beetje zoeken en draaien. [/B]

Met een T Emien, de T van Theelounge...

08-05-2004, 18:54

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa

Met een T Emien, de T van Theelounge...
Ik heb het express verandert in een "d" als in hard overkomen. Een woordspelletje om wijzneuzen zoals jouw te kunnen onderscheiden en om direct te elimineren.

Moderator, BAN!.

Ps. Chicxxxxxxxa, dit is geen onzinhoekje.....

08-05-2004, 18:54
onzin

08-05-2004, 19:03

Citaat:
Ik heb het express verandert in een "d" als in hard overkomen. Een woordspelletje om wijzneuzen zoals jouw te kunnen onderscheiden en om direct te elimineren.

Moderator, BAN!.

Ps. Chicxxxxxxxa, dit is geen onzinhoekje.....

Somaar...

08-05-2004, 21:12
Leuk initiatief!

08-05-2004, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa

Somaar...
Maak maar een grapje...

Rustig!

11-05-2004, 03:13
Ik lust geen thee en ik houd niet van loungen! Volgens mijn moeder wordt ik daar lui van en laat ik glazen vallen tijdens het afwassen! :maf3:

11-05-2004, 11:50
Leuk

Pagina's : [1] 2 3