Bekijk volle/desktop versie : Windows Vista en een Hotmail probleem !!!



19-06-2009, 14:38
Wie kan mij ajb helpen? Ik heb namelijk vista op mijn laptop staan, maar ik kan mijn hotmail niet openen. Ik krijg elke keer de melding

'http://mail.live.com/default.aspx?wa=wsignin1.0' kan niet worden geopend.
de bewerking wordt afgebroken

Pffff ik heb al een aantal opties geprobeerd via internetopties, maar dat wil ook niet lukken.

Jallah wie oh wie heeft mij voor de goude tip

19-06-2009, 18:46


probeer Systeemherstel, kies een datum toen het nog wel werkte. als het niet helpt, vertel dan eens wat er gebeurd is waardoor het niet meer kan. want het hoort gewoon te werken (tenzij jij of iemand anders iets gedaan hebben)

21-06-2009, 18:05

Citaat door Jebli SuTaL:
probeer Systeemherstel, kies een datum toen het nog wel werkte. als het niet helpt, vertel dan eens wat er gebeurd is waardoor het niet meer kan. want het hoort gewoon te werken (tenzij jij of iemand anders iets gedaan hebben)


Shoukran voor je reactie! He maar de laptop is nog helemaal nieuw. Het enige wat ik heb gedaan tot nu toe op de laptop is Word, Excel en PowerPoint, Live Messenger erop geïnstalleerd en Internet via een usb. Voor de rest staat er nog helemaal niks op en heb ik nog niks ermee gedaan. Daarom vind ik het juist zo vreemd. Ik heb echt al een aantal opties geprobeerd.

Internetopties > website toegevoegd
Via Hotmail Live downloaden
Via messenger openen

Elke keer gaat het inlogscherm open en zodra ik druk op Postvak In krijg ik de bovenstaande melding

what to do??

21-06-2009, 18:08
probeer eerst alle updates voor vista uit te voeren

21-06-2009, 18:15


Hey volgens mij heb ik hem ...ik heb Internet Explorer weggehaald en Firefox gedownload en it's working tot nu toe

21-06-2009, 23:30
dat probleem heb ik ook ik heb Firefox en daar lukt het niet