Bekijk volle/desktop versie : Moeilijke baby



19-06-2009, 13:18
assalaam alaykoem,

Ik ben helemaal ten einde raad mijn dochtertje van nu bijna 11 maanden is vanaf haar geboorte heel erg moeilijk. ze huilt heel veel en is erg beweegelijk ik kan echt zeggen dat ik nu bijna 11 maanden niet normaal heb geslapen ik ben doodop.

Ze wilt de hele dag ook bij me zijn kruipt me achterna ze slaapt ook naast me en het is ook een drama om haar in slaap te krijgen en ze word nog wakker in de nacht. Ik heb echt haar geprobeerd om in haar eigen bedje te laten slapen maar ze heeft echt nachten lang lopen huilen helemaal hysterisch dus heb ik het maar opgegeven ik dacht het is ook niet gezond om een baby nachten gewoon heel de nacht te laten huilen.

Voeding gaat nou wel makkelijk maar dat was in het begin ook elke dag een gevecht. Als ze haar zin niet krijgt of ik pak iets af wat ze niet mag gaat ze krijsen om zich heen slaan

Mijn man heeft eigen zaak waardoor hij veel werkt en ik sta er eigenlijk meestal alleen voor en mijn familie woont 150 km hiervandaan

Ik ben er nu echt helemaal doorheen ik heb het gevoel dat ik elke moment kan instorten.

heeft iemand tips of hetzelfde meegemaakt

ma3a salama

19-06-2009, 13:24


Wat moeilijk voor je!!

Kun je niet bij Icare aangeven hoe moeiilijk je het hebt, misschien kun je dan een soort hulp krijgen in huis.
Of geef het aan bij je huisarts.
Dit trek je niet langer, je hebt het al heel lang volgehouden.

Toen mijn zoontje de eerste maanden 4 keer per nacht wakker werd was ik al doodop, laat staan dat jij het 11 maanden hebt en het overdag ook druk hebt.

19-06-2009, 13:26

Citaat door Bitanem:
Wat moeilijk voor je!!

Kun je niet bij Icare aangeven hoe moeiilijk je het hebt, misschien kun je dan een soort hulp krijgen in huis.
Of geef het aan bij je huisarts.
Dit trek je niet langer, je hebt het al heel lang volgehouden.

Toen mijn zoontje de eerste maanden 4 keer per nacht wakker werd was ik al doodop, laat staan dat jij het 11 maanden hebt en het overdag ook druk hebt.


ja k ben ook van plan om maandag langs de huisarts te gaan. en ook naar de cb want het word me teveel

19-06-2009, 15:27
Had je het maar veel eerder gedaan.. Misschien had je het nu dan wat makkelijker.
Maar waarschijnlijk dacht je elke keer weer dat het binnenkort zou veranderen..

succes ermee.

19-06-2009, 15:30


heb je een loopstoeltje? dat kan zoveel helpen op die leeftijd want dan kunnen ze ook overal komen