Bekijk volle/desktop versie : Visagiste en kapster die ook in omgeving Nador/oujda werkt!!!



19-06-2009, 11:05
Hallo dames,

Ik heb jullie hulp nodig bij het volgende, ik ga inchalla van de zomer verloven in marokko. Om precies te zijn in Berkane, weet iemand een goede visagister en kapster die in die omgeving goed is?

Of zij van NL of Marokko is maakt mij niet zo veel uit. Belangrijk is dat ze echt goed in haar werk is.

Laat me alsjeblieft weten wie ik daarvoor moet hebben. Ik ben jullie alvast heel dankbaar voor jullie reactie.

Groetjes
een wanhopig bruidje

19-06-2009, 13:45


Erg is dat he.. Ik kan me daar nu al druk om maken, terwijl ik volgend jaar pas een feest ga geven in Marokko. Hier in Nederland heb je ongeveer een idee van wie waar goed in is. Daar moet je afgaan op meningen van anderen. brrr..

maar komt vast goed.. Allahi kemel 3likom bikhir!

20-06-2009, 01:34

Citaat door Firdauss27:


Of zij van NL of Marokko is maakt mij niet zo veel uit. Belangrijk is dat ze echt goed in haar werk is.



Hoe goed moet ze zijn? Een visagiste is geen Fee met een toverstaf...
Ze kan je in ieder geval niet omtoveren tot een assepoester als je toch één van de twee vreselijke schoonzusters bent, hoor.

20-06-2009, 02:06

Citaat door Presentator_A:
Hoe goed moet ze zijn? Een visagiste is geen Fee met een toverstaf...
Ze kan je in ieder geval niet omtoveren tot een assepoester als je toch één van de twee vreselijke schoonzusters bent, hoor.




Hhhahahahaha

en wie lelijk is blijft lelijk, daar veranderd een viagiste niks aan.

26-06-2009, 09:46



Citaat door Firdauss27:
Hallo dames,

Ik heb jullie hulp nodig bij het volgende, ik ga inchalla van de zomer verloven in marokko. Om precies te zijn in Berkane, weet iemand een goede visagister en kapster die in die omgeving goed is?

Of zij van NL of Marokko is maakt mij niet zo veel uit. Belangrijk is dat ze echt goed in haar werk is.

Laat me alsjeblieft weten wie ik daarvoor moet hebben. Ik ben jullie alvast heel dankbaar voor jullie reactie.

Groetjes
een wanhopig bruidje
Hey meid,

Allah ykemel belghir, je hebt negaffa Rachida heel bekend in Oujda en omgeving zoveel me zussen als andere nichten hebben haar op hun bruiloft genomen.. Verder coiffeur (Tawif) ook bekend in Oujda..die heeft mijn nicht 3 geleden opgemaakt