Bekijk volle/desktop versie : Welke dame is ooit gevolgd tot huis

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

18-06-2009, 21:22
hahahaha

vertel vertel
Hoe het ging en aan wat dacht je ??

18-06-2009, 21:25

hij was me gelukkig kwijt geraakt onderweg

en k ben wel een keer tot huis gevolgd maar waarom weet ik nog steeds niet??

18-06-2009, 21:26
Ik een paar keer.

1 keer was echt bont. Hij bleef maar achtervolgen en dacht elke keer hij gaat wel weg omdat ik niks terug zei. Tot hij in mijn straat was. ik dacht shittt en nu!

toen zei ik oprotten klootzak straks pakt mijn broer jou!
Hij kwam voor me neus staan en wilde niet weg en pakte mijn hand en drukte daar een papiertje in met zijn nummer! Ik was zooo beledigd dat ik dat papiertje gelijk op de grond gooide.

ik dacht echt wat deknt hij wel niet om mijn hand vast te houden!!!!!

18-06-2009, 21:26
ahah dat had mij zusje, ze zei tegen hem, blijf dan staan, belde ze aan en zei tegen mijn moeder...deze jongen wil je wat vragen.ahahha hij dacht ze doet het toch niet...Hij was snel verdwenen.

18-06-2009, 21:27

Ik ook Maar gelukkig woon in in een wijk waar iedereen me vader kent dus kwam gelukkig een jongen tegen die mij famillie kent en mij dus hij redden mij leven ben hem nog steeds dankbaar(K)!

18-06-2009, 21:27

Citaat door Scarface:
hahahaha

vertel vertel
Hoe het ging en aan wat dacht je ??

Bij mij

Het was de hele tijd in het Arabisch aan het tetteren, ik dacht gewoon doorlopen...

Ik vraag me af wat er zou zijn gebeurd als mijn pa hem voor de deur had gezien.

18-06-2009, 21:28
Pas nog door iemand die me altijd achterna komt als hij me ziet, in de auto of lopen maakt hem niet uit. Toevallig zag ik hem vandaag nog.

18-06-2009, 21:29
1 keer en hij bleef daar nog wachten..Die man had echt lefIk ging naar binnen en deed de flatdeur goed dicht voor ik naar boven ging ..Daarna stiekem door het raam naar buiten kijken ..Na een kwartier ofzo ging die weg Wat een engerd..

Hij volgde me 1 week lang, kwam daarna me hand vragen

k zelf had het niet in de gaten

Ikke.

Was de neef van een vriendin. Ik scheet 'm echt in mijn broek, man.. Die jongen heeft nietb epaald een goede reputatie..

Hij heeft me 2 keer gevolgd tot huis. En 1 keer heeft hij 5 rondjes gereden om mijn huis heen.. ik stond in de huiskamer en wachtte tot hij weg was. Ik was helemaal alleen thuis en het was shi 11 uur 's avonds. Ik ben 'm gewoon gepeerd naar mijn buurvrouw.

18-06-2009, 21:30

het kan schokkender

meer meer...

18-06-2009, 21:31
Ik was vanuit school meteen naar huis gegaan. Er was daar een jongen op het station. Dacht eerst oke het zal wel. Maar mijn nichtje belde mij of ik even naar haar toe wilde komen. Ok zo doende ik stap de bus in richting mijn nichtje. Hij ook. Dacht er toen niks achter. Ik stapte uit hij ook. Ik liep richting mijn nicht haar huis. Na uurjte was ik weer weg. Toen was hij er nog steeds zag hem itten op een bankje verder op toen begon ik hem te knijpen. Ik loop richting de bus hij loopt mij achter na. Stap in hij ook. Ga nu beetje bij veel mensen zitten dus voor in. Ik stap uit en wilde over stappen maar ik moest nog even wachten op de bus. Oke wachten en hij was ook aan het wachten toen kwam mijn bus en ik stapte in en hij ook. Toen pkate ik mijn telefoon en belde naar mijn broer. Ik hem het verhaal vertellen. Hij zou op mijn wachten bij de bus halte. Ik zag me broer al staan . Ik stap uit die jongen ook . loop richting mijn broer. En die jongen zag dat . hij bleef stil staan. Mijn broer wilde naar hem toe gaan maar hield hem tegen. Was echt bang !

18-06-2009, 21:32

Ik.. Door een kat.. Hij mocht twee weken blijven.

18-06-2009, 21:33
Twee illegali's hebben mij ook ooit achtervolgd. Ik was echt bang, he . Ze waren eeeeeeeeeeeeeeeeeecht vies en eng en groot en behaard en ze stonken. Hele tijd bleven ze mij achtervolgen.. en de hele tijd gingen ze praten..

Was echt niet leuk. Dit tot ik thuis kwam en snel de deur achter mij dichttrok.

18-06-2009, 21:35

Citaat door Marokkaantje001:
Ik.. Door een kat.. Hij mocht twee weken blijven.

had ie geen connectie met je poes

grappjeehahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13