Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid hardnekkige roos, eczeem op hoofdhuid..



18-06-2009, 16:42
Wie heeft hier last van?

Ik gebruik anti roos shampoo van Elvive (blauwe fles) en die bestrijd het best goed, het jeukt niet meer en het schilfert ook veel minder.....alleeen die shampoo beschadigd mijn haar zo erg!

Ik heb van mezelf namelijk stijl glazende haren, maar nu is het droooog en statisch ...ook word ik kaal bij mijn voorhoofdharen door die eczeem of hoe je het ook mag noemen....

Ik ben echt ten einde raad....

welke shampoo/ verzorging raden jullie mij aan?

18-06-2009, 19:01


ga gewoon naar de dokter..die shampoo is toch voor mannen? mijn vader gebruikt em regelmatig

18-06-2009, 19:08

Citaat door Zina_Doekalia:
ga gewoon naar de dokter..die shampoo is toch voor mannen? mijn vader gebruikt em regelmatig


ik ben naar de dokter geweest zo vaaaak... geeft ze me een stomme shampoo die niks doet.....

Er staat niet op dat het voor mannen is...

18-06-2009, 21:37
Ik ben naar de huisarts geweest en die stuurde me naar de dermatoloog. Ik gebruik nu DenoRex RX shampoo (zit teer en menthol, dit is meer voor de geur en verkoelende werking) en deze werkt heel goed voor mij. Na een keer wassen had ik er geen last meer van. Ik was mijn haar elke 2 dagen (deze shampoo moet je 2x per week gebruiken) en ik heb geen last van jeuk enzo. Ik was een tijdje gestopt met de shampoo omdat ik geen tijd had om het te bestellen bij de apotheek. Toen kwam het wel weer terug. Ik had ook een recept voor een lotion die je elke avond op je hoofdhuid moest smeren, maar dit brandde heel erg. De shampoo is genoeg voor mij

18-06-2009, 21:49


dat heb ik ook jaaren gehad en de artsen hier gaven mij allerlei smeersels en shampoos maar niks hielp tot ik in marokko naar een franse dermatoloog ging en die gaf me een zalf en een shampoo, de zalf heb ik al niet meer nodig en de shampoo gebruik ik tot mijn dood, dat is gewoon de beste die er is, maar je kan m alleen in marokko krijgen of frankrijk. soms is ie op en moet ik even wachten tot iemand naar marokko gaat dan is het na 1 a 3 maanden weer terug maar na gebruik van de zalf en shampoo gaat t weg.
het kan zijn dat je ook psoriasis hebt dat heb ik namelijk maar de artsen in nl ontkennen dit ... heel raar

18-06-2009, 22:39

Citaat door babydoll:
Wie heeft hier last van?

Ik gebruik anti roos shampoo van Elvive (blauwe fles) en die bestrijd het best goed, het jeukt niet meer en het schilfert ook veel minder.....alleeen die shampoo beschadigd mijn haar zo erg!

Ik heb van mezelf namelijk stijl glazende haren, maar nu is het droooog en statisch ...ook word ik kaal bij mijn voorhoofdharen door die eczeem of hoe je het ook mag noemen....

Ik ben echt ten einde raad....

welke shampoo/ verzorging raden jullie mij aan?

Ik heb precies hetzelfde probleem de dokter geeft mij shampoos maar het werkt het niet het wordt erger

Citaat door SEL1992:
Ik ben naar de huisarts geweest en die stuurde me naar de dermatoloog. Ik gebruik nu DenoRex RX shampoo (zit teer en menthol, dit is meer voor de geur en verkoelende werking) en deze werkt heel goed voor mij. Na een keer wassen had ik er geen last meer van. Ik was mijn haar elke 2 dagen (deze shampoo moet je 2x per week gebruiken) en ik heb geen last van jeuk enzo. Ik was een tijdje gestopt met de shampoo omdat ik geen tijd had om het te bestellen bij de apotheek. Toen kwam het wel weer terug. Ik had ook een recept voor een lotion die je elke avond op je hoofdhuid moest smeren, maar dit brandde heel erg. De shampoo is genoeg voor mij


Die gebruik ik ook maar helpt niet

27-06-2009, 03:12
het beste shampo tegen roos is head and sheulders met mint. die groene

15-07-2009, 02:19
ga naar dokter en vraag een verwijsbrief voor de dermotoloog die kan je veel beter helpen dan je huisartis ik heb het ook gehad

15-07-2009, 09:49

Citaat door babydoll:
Wie heeft hier last van?

Ik gebruik anti roos shampoo van Elvive (blauwe fles) en die bestrijd het best goed, het jeukt niet meer en het schilfert ook veel minder.....alleeen die shampoo beschadigd mijn haar zo erg!

Ik heb van mezelf namelijk stijl glazende haren, maar nu is het droooog en statisch ...ook word ik kaal bij mijn voorhoofdharen door die eczeem of hoe je het ook mag noemen....

Ik ben echt ten einde raad....

welke shampoo/ verzorging raden jullie mij aan?


Salaam Alikum

Wat ik jou zou willen aamraden is de salef Shampoo met Argan en andere olieen en de Cosmetische Argan olie 100% puur werkt echt heel goed.

http://www.argan.biedmeer.nl