Bekijk volle/desktop versie : Wat is jullie Allergrootste wens

Pagina's : 1 2 [3]

09-09-2004, 14:16
Mijn wens zou zijn dat ik nog een wens mocht doen....

09-09-2004, 15:17

Mijn grootste wens op dit moment is om 1 dag gewoon adem te kunnen halen zonder dat ik pijn voel in mijn hart

09-09-2004, 16:00

Citaat:
Origineel gepost door fatin_zina
Ik kom ooit in de hemel te komen Inschallah en mijn famlie ook
Wel egoistisch dat alleen voor jezelf te wensen en niet voor iedereen:

ik wens dat iedereen in de hemel komt en de weg van Allah zal bewandelen.

10-09-2004, 09:45

Citaat:
Origineel gepost door fatin_zina
Ik kom ooit in de hemel te komen Inschallah en mijn famlie ook

Mijn wens is dat alle mensen die roddellen een leven gaan zoeken....Zodat er misschien niet meer op anderen word gelet...

16-09-2004, 15:32

Ik wens dat ik 10 maal een wens zou doen. Wanneer die uitkomt wens ik:
1: Dat, ik mijn familie, mijn vrienden, mijn kennisen en alle andere moslims naar de hemel zouden gaan.

2: Dat de palestijnen al hun grond terugkrijgen van de joden, dus ook het grond dat de joden in 1946 zomaar hebben gekregen.

3: Ik wens dat iedereen met een goed hart gelukkig zal zijn.

4: Ik wens dat Bush , Sharon, Blair per direct doodgaan. En dat daardoor alle legeren moeten terugtrekken omdat de echte leiders er niet meer zijn.

5: Ik wens dat de marokkanen die een hoge functie in maroc bekleden niet meer corrupt zijn.

6: Ik wens dat alle rechtse en extreemrechtse mensen allemaal opeens verdwijnen van de wereld. Zo is er geen allochtonen haat en discriminatie.

7: ik wens dat alle moslims rijk worden, en dat ze alles overwinnen.

8: ik wens dat terroristen ophouden met wat hun doen, vb hulpverleneners te doden in irak?? Hallo sukkels ze komen jullie helpen !! , aanslagen op treinen in madrid?? aah mocholen, spanjaarden hebben niks misdaan !!!! , kinderen te doden in beslan??? kijk nu ben je gewoon een grote mietje, je maakt onschuldige kinderen dood, die misschien later een middel tegen aids kunnen uitvinden!!!

9: Een mooie vrouw, met 5 kinderen erbij

10: Dat iedereen zich bekeert tot de islam

17-09-2004, 12:40
Als ik mijn wens vertel dat komt ie niet uit

17-09-2004, 14:18

Citaat:
Origineel gepost door Karima_Belgie
Ik Wens Dat Er Vrede Is Op Aarde

Ik Wens Dat De Palestijnen Bevrijd Worden Van deze Hel

Ik Wens Dat De Moslims Hun Ogen Openmaken ..

Ik Wens Dat De Islam Zal Overwinnen

Ik Wens Dat Alle Moslims Naar De Hemel GAan Insha'Allah

Ik Wens dat Iedereen Respect Heeft Voor Mekaar

Ik Wens Dat Mijn Moeder En Mijn Vader Genezen Want Ik Hou Zielsveel Van hen.

Ik Wens Dat IEdereen Gelukkig Is Zelfs Mijn Vijanden

Ik Wens Teveel..
Ik wens ook al zoveel...

en dat Allah ons ook tot de moslims doet behoren

en dat Hij mij geduld schenkt en hikma (leiding)

en een vrome man die mij zal onderwijzen

AMEEN AMEEN AMEEN.

28-01-2005, 14:32
Mijn wens is een wens die moeilijk is om in vervulling te laten gaan,omdat ik het liefst hier iemand aan mijn zijde heb die ik in mijn leven heel erg veel mis.Hij is heen gegaan naar een misschien wel betere en mooiere wereld.Inshallah.
Als ik dan toch een wens mag doen zou ik wensen dat mijn lieve man,moge hij in vrede rusten,bij zijn broer in het paradijs is en dat hij,waar hij nu ook mocht zijn,heel erg gelukkig is.Dat hij de rust heeft gevonden waar hij zo lang naar op zoek is geweest.
Rust in Vrede.Ik hou van jou.

28-01-2005, 17:18
Mijn wens is dat Marokko democratisch wordt en dat Imazighen al hun rechten en vrijheden terug krijgen!!!

31-01-2005, 13:58

Citaat door Reqrouz:
Ik wens dat ik 10 maal een wens zou doen. Wanneer die uitkomt wens ik:
1: Dat, ik mijn familie, mijn vrienden, mijn kennisen en alle andere moslims naar de hemel zouden gaan.

2: Dat de palestijnen al hun grond terugkrijgen van de joden, dus ook het grond dat de joden in 1946 zomaar hebben gekregen.

3: Ik wens dat iedereen met een goed hart gelukkig zal zijn.

4: Ik wens dat Bush , Sharon, Blair per direct doodgaan. En dat daardoor alle legeren moeten terugtrekken omdat de echte leiders er niet meer zijn.

5: Ik wens dat de marokkanen die een hoge functie in maroc bekleden niet meer corrupt zijn.

6: Ik wens dat alle rechtse en extreemrechtse mensen allemaal opeens verdwijnen van de wereld. Zo is er geen allochtonen haat en discriminatie.

7: ik wens dat alle moslims rijk worden, en dat ze alles overwinnen.

8: ik wens dat terroristen ophouden met wat hun doen, vb hulpverleneners te doden in irak?? Hallo sukkels ze komen jullie helpen !! , aanslagen op treinen in madrid?? aah mocholen, spanjaarden hebben niks misdaan !!!! , kinderen te doden in beslan??? kijk nu ben je gewoon een grote mietje, je maakt onschuldige kinderen dood, die misschien later een middel tegen aids kunnen uitvinden!!!

9: Een mooie vrouw, met 5 kinderen erbij

10: Dat iedereen zich bekeert tot de islam
Dit zijn mooie wensen. Van mij heb je in iedergeval een rep. puntje erbij.

Pagina's : 1 2 [3]