Bekijk volle/desktop versie : Compass the Quran



17-06-2009, 22:52
Compass the Quran



Director Antony Thomas takes us into the heart of the Muslim world
and through the personal lives of people, living according to their
understanding of the Qur'an

Series: Compass
Episode: n/a
Genre: Doco
Release Date: 14/06/09
Release Size: 350MB
Source: PDTV
Play Time: 31Mins
Resolution: 640x352
Video Codec: XVID
Audio Codec: MP3 VBR
Packed: 25x15MB

Voor wie het wil volgen, via usenet te downloaden en zo ik weet vrij te verspreiden.

Kwam hem tegen en moest aan sommigen van hier denken

klikkerdeklik, naar de nzb

17-06-2009, 23:06


Hey Horus, leuk je weer te zien; alles kits?

18-06-2009, 12:46
Yep, steeds beter, dank oe

Ik heb een hele gave docu van usenet gehaald, echt een aanrader, religulous...

deze dus...



Maar hoe is het met jouw dan leuke ot trouwens

18-06-2009, 12:49
Voor wie wil leren hoe usenet werkt, kost je ongeveer een twee uur als je de grote stappen neemt, reken maar vier uur voor het leren en een uur om de juiste configuratie in te stellen, beste is een betaalde accout van bv eweka dan heb je bijna 300 dagen retentie...

Er zijn ook gratis nieuwsservers, maar dan moet je even googelen...

naar binaries4U

18-06-2009, 15:45



Citaat door Horus:
Yep, steeds beter, dank oe

Ik heb een hele gave docu van usenet gehaald, echt een aanrader,


Maar hoe is het met jouw dan leuke ot trouwens






Als ik tijd heb zal ik em eens bekijken




Met mij gaat het altijd goe, ondanks of juist dank zij de downs die- net als bij alle mensen- ook in mijn leven zo af en toe binnenkomen

Dank je, beetje updaten kan nooit kwaad...

19-06-2009, 12:15

Citaat door Djeny:


Als ik tijd heb zal ik em eens bekijken




Met mij gaat het altijd goe, ondanks of juist dank zij de downs die- net als bij alle mensen- ook in mijn leven zo af en toe binnenkomen

Dank je, beetje updaten kan nooit kwaad...


Doen doen, die man zet het licht even in een ander hoekje

Sow, ik ken geen mensen waar het altijd goed mee gaat, als je doorvraagt is er altijd wel iets. Maar je hebt gelijk, hoe kun je van iets genieten als je er niet eerst vaak je best voor moest doen

We weten pas of we geleerd hebben wanner we weer in een dergelijke situatie komen en een andere keuze kunnen maken toch...

Nou, vandaag zal extra bijdragen, we moeten ons beter dan andere dagen voelen vandaag de dag

19-06-2009, 12:34

Citaat door Horus:
Doen doen, die man zet het licht even in een ander hoekje

Sow, ik ken geen mensen waar het altijd goed mee gaat, als je doorvraagt is er altijd wel iets. Maar je hebt gelijk, hoe kun je van iets genieten als je er niet eerst vaak je best voor moest doen

We weten pas of we geleerd hebben wanner we weer in een dergelijke situatie komen en een andere keuze kunnen maken toch...

Nou, vandaag zal extra bijdragen, we moeten ons beter dan andere dagen voelen vandaag de dag



Idd, elke tegenvaller en elk probleem kun je bekijken en accepteren als een uitdaging om het anders aan te pakken, lering te trekken uit je ervaringen en daar positief mee aan de slag gaan; dat maakt een mens wijs en gelijkmatig hoewel het ook een proces is om er zo in te willen staan.

We hebben altijd zelf de keus: ergens in rond blijven dolen en vasthouden aan een negatieve belevenis of juist er van los willen komen en dit ombuigen naar een positieve levenshouding. Tenminste dat is mijn manier om in het dagelijks leven te staan.

Zeg ik er wel eerlijk bij dat ik dit zonder mijn geloof niet zou kunnen.