Bekijk volle/desktop versie : Orale Sex



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10

12-11-2002, 15:20
sorry bedoelde nagevraagd........

12-11-2002, 16:03



Citaat:
Origineel gepost door saada
hE CYCLOP WAT BEDOEL JE MET 1 EN 2. NIET IEDEREEN IS ZO ERVAREN ALS JIJ?
GRAAG WAT TOELICHTING
A.N.A.A.L. EN O.R.A.A.L.

Voila 1 en 2!

12-11-2002, 19:18
Volgens mij weten sommigen mensen niet het verschil tussen o r a a l en a n a al sex, zo te lezen aan sommigen berichten hier...

12-11-2002, 19:25
O r a a l sex kan je beter vermijden, het is onrein.

En a n a al is ten strengste verboden;

Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim).

Bron: Al-islaam.com, Cyber-Imam

12-11-2002, 19:25


als ge getrouwd zijn nie voor u huwelijk

12-11-2002, 19:26

Citaat:
Origineel gepost door lady_moi
als ge getrouwd zijn nie voor u huwelijk
Maar natuurlijk spreekt voor zich..

13-11-2002, 01:28
HE CAPPIE

WE BEDOELDEN OOK NIET xxxxx. WANT DAT IS GEWOON VIES. MAAR WE HADDEN HET OVER xxxxx.

SNAP JE? TOCH BEDANKT VOOR JE REACTIE

13-11-2002, 22:51
Waarom zo vijandig zinagirl????? Saada heeft het recht op iets te vragen.....

14-11-2002, 12:19

Citaat:
Origineel gepost door JustAgirl
O r a a l sex kan je beter vermijden, het is onrein.

En a n a al is ten strengste verboden;

Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim).

Bron: Al-islaam.com, Cyber-Imam
Dit is het enige berichtje wat hier ongeveer klopt. Velen gooien orxxl en axxl door elkaar. Maar jou berichtje klopt zover ik het ook had gelezen.

thala

14-11-2002, 12:25
gewoon afwachten todat de ramadan voorbij is, dat kan je toch wel volhouden

14-11-2002, 13:41
hey weten jullie wel het verschil tussen xxxxx en xxxxx??

14-11-2002, 14:18
Volgens mij wel.... Er is hier duidelijk uitgelegd wat beide is.

14-11-2002, 22:25



Citaat:
Origineel gepost door tetuani
en ik kan het uitleggen waarom?
ten eerste het is echt viese ten tweede mag dat niet omdat er kan je in aarakking komen met virussen en dat heeft gevolgend tot aids of HIV dus doe dat maar niet
wasslamo wa3aleikom
MET DOGGYSTYLE KUN JE GEEN AIDS KRIJGEN WIL JIJ ZEGGEN.
HAHAHAHAH FOOL,

14-11-2002, 22:42
Salaam.

Kijken jullie een op de pagina van de cyberimam, hier bij Yasmina.
Daar staat deze vraag (zelfs nog wat uitgebreider gesteld),
daar zul je je antwoord vinden.

15-11-2002, 02:19
salaam alaikom allemaal
een opmerking over dat orale sex, iedereen heeft een mening maar feitelijk gezien moet je naar de qouraan kijken anders gaan jullie zondag imam haselhoef vragen die weet er meer van denk ik , ik denk zeker dat het niet mag , dus doehet niet ok , want er staaat dat je je vrouw niet als een dier mag behandelen en dat doe je duswel met orale sex , dit is mijn mening
besef wel dat ALLAH bestaat en ook iblies dus de keus ligt aan jou.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10