Bekijk volle/desktop versie : Waarom Dirar selectie verliet,hier de reden:



17-06-2009, 11:18
Nabil Dirar viel naast de wedstrijdkern van Marokko voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen. Daarom besloot de middenvelder om zich ook niet beschikbaar te stellen voor de match van zaterdag tegen Togo.

Dirar verblijft inmiddels al opnieuw in België. "Nabil was vier dagen eerder dan de meeste internationals afgezakt naar het trainingskamp. Als dank valt hij dan uit de selectie", zegt zijn manager Christophe Henrotay. (HLN)

"Dan vond Nabil dat hij evengoed vakantie kon nemen. dat kon Lemerre niet zo appreciëren, misschien dat hij daarom de eerstevolgende mathen niet zal geselecteerd worden."

http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.php?option=com_content&task=view&id=19527&It emid=239

17-06-2009, 11:25


nog niet genoeg reden...wat een loser...lijkt wel een kleuter van 8 die de harde wereld pas aan het ontdekken is..

Raakt ie ook in een depressie als ie wordt afgewezen tijdens een sollicitatie ofzo...(I know niet van toepassing , ma goed)

17-06-2009, 13:00
Is zijn keuze...iedereen gaat op een andere manier om met teleurstellingen. Ik snap ook niet waarom hij NIET in de selectie zat. Op zn minst had Lemerre hem een invalbeurt kunnen gunnen als je fossielen als Regragui en Abdessamad ook gunt. Raar selectiebeleid van die Lemerre echt! Deze man gaat alleen maar spelers wegjagen met die gare voetballers uit de botola die hij nu moet selecteren vanwege druk uit de Marokko zelf....de journalisten daar eisen gewoon dat er meer spelers uit de botola inmoeten.

17-06-2009, 15:01
Ik vind dat je een dialoog aan moet gaan met je bondscoach en vragen naar zijn plannen voor de wedstrijd tegen Togo. Je kan niet zomaar het trainingskamp verlaten.

Je speelt voor je land, je land staat voorop in zo'n situatie..of nee wacht..Dirar's land was Belgie..ik snap Dirar helemaal

17-06-2009, 15:05



Citaat door Master.:
Ik vind dat je een dialoog aan moet gaan met je bondscoach en vragen naar zijn plannen voor de wedstrijd tegen Togo. Je kan niet zomaar het trainingskamp verlaten.

Je speelt voor je land, je land staat voorop in zo'n situatie..of nee wacht..Dirar's land was Belgie..ik snap Dirar helemaal



Hij heeft dit jaar bewezen dat ie nog een kind is.

een paar maanden geleden bracht ie ook een verhaal naar buiten dat een paar ploegmaats bij brugge hem viseerden.
hij kan beter een voorbeeld nemen aan Mbark.