Bekijk volle/desktop versie : een spel



Pagina's : [1] 2

10-11-2002, 21:36
Hallo luitjes,

Ik heb een spel voor jullie gemaakt en ben benieuwd naar jullie
reacties.......

Het spel heet: Ik ga op reis en neem mee mijn .... dan vul je daarachter wat je neemt, maar je zegt eerst wat de vorige zei en daarna zeg je wat je zelf neemt, duidelijk.

Bijvoorbeeld:
Ik ga op reis en neem me laptop mee
en jullie zeggen dan eerst:
ik ga op reis en neem een laptop en iets anders...dus de ander vult het steeds bij........

Ik begin dan maar:
Ik ga op reis en neem mijn laptop mee

wie volgt?

xx Saida

10-11-2002, 21:37


ik ga op reis en neem een laptop en een pistool mee

10-11-2002, 21:41
ik ga op reis en neem een laptop en een pistool mee en mij verzamel boe met vlinder erin met alle kleuren van de regenboog

10-11-2002, 21:42
ik ga op reis.....neem me laptop mee....en natuurlijk mijn pistool....dan log ik in op yasmina...lees allerlei reacties....bedenk me...hoe triest het gesteld is met het marokkaanse volk....en schiet me zelf maar gelijk naar het hiernamaals...!!!!

10-11-2002, 21:44


hahahhahahah ja die moet je ook menem die alabam ik neem haar op vakntie echt een koe is ze

10-11-2002, 21:45
ik ga op reis...neem een laptop mee, mijn pistool, dan log ik op yasmina, ...schiet ik me dood, en neem ik die alabam koe mee, en besef ik dat ik iemand naast mij doodschoot

10-11-2002, 21:47
hahhahaha die is ook goed hahaha

10-11-2002, 21:51

Citaat:
Origineel gepost door Alabama
ik ga op reis.....neem me laptop mee....en natuurlijk mijn pistool....dan log ik in op yasmina...lees allerlei reacties....bedenk me...hoe triest het gesteld is met het marokkaanse volk....en schiet me zelf maar gelijk naar het hiernamaals...!!!!
.... en een lippenstift voor mijn prachtige lippen!! :strik:

10-11-2002, 21:54
ik ga op reis...neem een laptop mee, mijn pistool, dan log ik op yasmina, ...schiet ik me dood, en neem ik die alabam koe mee, en besef ik dat ik iemand naast mij doodschoot ,en liipenstift voor mij lippen. en neem een knuppel mee voor het geval iemand me wil aanranden omdat ik zulke mooie lippen heb

10-11-2002, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
ik ga op reis...neem een laptop mee, mijn pistool, dan log ik op yasmina, ...schiet ik me dood, en neem ik die alabam koe mee, en besef ik dat ik iemand naast mij doodschoot ,en liipenstift voor mij lippen. en neem een knuppel mee voor het geval iemand me wil aanranden omdat ik zulke mooie lippen heb
.. en ik neem een kleenex waarmee ik de bloed van de aanrander van de knuppel kan afgeven

10-11-2002, 22:05

Citaat:
Origineel gepost door freemale
.. en ik neem een kleenex waarmee ik de bloed van de aanrander van de knuppel kan afgeven
en handschoenen,niet te vergeten want anders zitten er vingerafrukken op die knuppel en kleenex

10-11-2002, 22:09
hahahhaha ik neem mijn zoon en ik zie wel

10-11-2002, 22:30



Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
hahahhahahah ja die moet je ook menem die alabam ik neem haar op vakntie echt een koe is ze
Hmmmm....word ik nou werkelijk een "koe" genoemd....door een persoon die zichzelf identificeerd met een ...personages uit DragonballZ?????????


Gegroet,
Ali

10-11-2002, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
hahahhaha ik neem mijn zoon en ik zie wel
en me dochter zodat we bij de benzinestations korting krijgen

10-11-2002, 22:35
hahaha ik ken jou niet dus sssssst

Pagina's : [1] 2