Bekijk volle/desktop versie : Studie Mag je bij Capabel spw 3 meteen beginnen met stagelopen



17-06-2009, 10:00
Ik heb een groot probleem! Ik start eind augustus bij Capabel met spw 3. Ik heb per begin september al een stageplek geregeld. Mijn huidige baan heb ik daarom opgezegd per begin augustus, omdat ik ervan uitgegaan ben om meteen met 1 schooldag en 2 stagedagen te beginnen. (de overige 2 dagen die ik vrij ben wil ik vrijhouden omdat ik zelf 2 kleine kinderen heb) Ik had toen een keer met iemand van capabel gemaild en kreeg ik een reactie dat als mijn stageplaats akkoord ging, ik dan meteen met stage mocht beginnen. Dus toen heb ik me ingeschreven voor de opleiding. Maar erna had ik weer een mailtje gedaan en het voor de zekerheid nog een x gevraagd. Toen kreeg ik een mailtje van iemand anders dat dat niet mocht. Maar hoe zit het nu? Want voor mij is het heel belangrijk dat ik wel meteen per begin september met mijn stage kan beginnen. Want anders ben ik mijn stageplaats kwijt (en hier in Zeeland zijn er niet zoveel stageplaatsen beschikbaar en dan doe ik veel langer over mijn opleiding en ik moet na 1 jaar echt werk vinden en een inkomen hebben omdat ik ook 2 kleine kinderen te onderhouden heb)
Weet iemand hoe het precies zit? Of zou iemand die daar de opleiding doet het eens na willen vragen voor mij? Want als ik hun het zelf vraag krijg ik steeds verschillende antwoorden.
Of is iemand van jullie ook al eerder met stage begonnen?

18-06-2009, 00:13


Je kan gewoon beginnen hoor met je stage. Want ze hebben op de site ook vermeld dat je binnen 6 weken stage plek moet hebben dus maak je maar geen zorgen.. het kan wel zijn dat je je opdrachten pas later krijgt maar dat maakt nie veel uit. Als het toch niet zo goed voelt moe je anders eff bellen. Maar zoals ik al zei probleem zal het niet zijn denk juist beter:P Nou succes meid insallah haal je het makkelijk.

18-06-2009, 14:04
Hoi bedankt voor je reactie. Heb jij zelf ook een opleiding bij hun gedaan? Ik had dat van binnen 6 weken een stageplaats nergens gelezen?