Bekijk volle/desktop versie : meisjes ga zsm..



Pagina's : [1] 2

17-06-2009, 00:41
Ik ben een meisje van 24 jaar. Toen ik nog 18 was, had ik regelmatig contact met jongens. Ik merk dat wanneer je ouder wordt, steeds minder contact hebt met jongens. Mijn vriendinnen die trouwen allemaal en ik, ik zit nog steeds thuis.
Met deze woorden wil ik zeggen dat een meisje haar kans moet pakken. Pak je kans voordat je ouder wordt. Klam vast aan die jongen. Ook al ben je 18/19. De tijd gaat zo snel. Als je op een oud leeftijd iemand ontmoet, dan zijn je eisen die je aan een man stelt, veeeeel en veel minder. Daar door krijg je weer scheidingen etc etc.

17-06-2009, 00:42



Citaat door miss_bellachi:
Ik ben een meisje van 24 jaar. Toen ik nog 18 was, had ik regelmatig contact met jongens. Ik merk dat wanneer je ouder wordt, steeds minder contact hebt met jongens. Mijn vriendinnen die trouwen allemaal en ik, ik zit nog steeds thuis.
Met deze woorden wil ik zeggen dat een meisje haar kans moet pakken. Pak je kans voordat je ouder wordt. Klam vast aan die jongen. Ook al ben je 18/19. De tijd gaat zo snel. Als je op een oud leeftijd iemand ontmoet, dan zijn je eisen die je aan een man stelt, veeeeel en veel minder. Daar door krijg je weer scheidingen etc etc.


En dan? Dat het meisje misschien klaar is om te trouwen wil niet zeggen de jongen ook.

17-06-2009, 00:47
Bazzzz!, alsof interesse's van beide kanten moeten komen

17-06-2009, 00:49
:/

Mannen raken niet op hoor, het is net onkruid.

17-06-2009, 00:50


Je halsoverkop storten in een huwelijk? Alleen maar omdat je bang bent alleen achter te blijven? Wat een idiote redenatie.

17-06-2009, 00:51

Citaat door AtlasPoesje:
Doet het pijn om zo te denken?


Nee, het is geen pijn.. Je maakt je wel zorgen. Toen ik 18 jaar was, dacht ik altijd dat ik een mooie jongen tegen zou komen. Die mooie jongen moet nog altijd komen

17-06-2009, 00:52

Citaat door miss_bellachi:
Nee, het is geen pijn.. Je maakt je wel zorgen. Toen ik 18 jaar was, dacht ik altijd dat ik een mooie jongen tegen zou komen. Die mooie jongen moet nog altijd komen



Moet je minder mooie jongens ook maar een kans geven. Vaak zijn die 100000 keer leuker (if they got brains and humor).

Tip: Sta open voor iedereen.

17-06-2009, 00:53

Citaat door miss_bellachi:
Nee, het is geen pijn.. Je maakt je wel zorgen. Toen ik 18 jaar was, dacht ik altijd dat ik een mooie jongen tegen zou komen. Die mooie jongen moet nog altijd komen


Niet iedereen heeft een zelfde gedachtegang als jij. Misschien moet je mooie jongen veranderen in praktiserende jongen.

17-06-2009, 00:55
Hahahaha wat is dit nou weer voor domme redenering. Trouwen is niet zomaar iets je moet klaar zijn om je levensstijl totaal aan te passen, bye bye jeugd. Bovendien op 18 jarige leeftijd heb je nog helemaal niks. Rond eerst je studies af vind een vaste baan zodat ALS het misgaat je nog steeds voor jezelf kan zorgen.

Je bent 24 come on je bent nog steeds jong denk aan wat je wel hebt ipv wat je niet hebt. Alles is mektab gewoon sbar hebben.

17-06-2009, 00:55
Wat een onzekerheid meid.. Werk aan je zelfvertrouwen in plaats van je jankend aan mannen vast te klampen uit angst alleen achter te blijven bah. Zulke vrouwen gaan juist de mist in met zo een gedachtegang..

17-06-2009, 00:59

Citaat door rabatiaa:
Niet iedereen heeft een zelfde gedachtegang als jij. Misschien moet je mooie jongen veranderen in praktiserende jongen.


Ach ja.. Jij hebt er geen moeite mee. Jij draagt een hijaab. Mijn nichtje ook. Die heeft geen contact met jongens. Ik wil niet zeggen dat ze uitgehuwlijkt wordt, maar ze kan hem alleen zien en dan mee akkoord gaan ofniet.

17-06-2009, 01:02

Citaat door miss_bellachi:
Ach ja.. Jij hebt er geen moeite mee. [B]Jij draagt een hijaab. Mijn nichtje ook. Die heeft geen contact met jongens. Ik wil niet zeggen dat ze uitgehuwlijkt wordt, maar ze kan hem alleen zien en dan mee akkoord gaan ofniet.


Je moet niet te snel afgaan op een Account lieve meid. En misschien is het Mektab voor je nichtje, veel beter dan een relatie van 3 jaar en dan risico lopen dat het misgaat.

Mohim je moet je gedachtegang ff veranderen en sterk in je schoenen staan en realiseren dat je misschien geen Brad Pitt krijgt maar een normale jongen die je wel liefheeft en respecteert.

Ghair InshAllah![/B]

17-06-2009, 01:19



Citaat door miss_bellachi:
Ik ben een meisje van 24 jaar. Toen ik nog 18 was, had ik regelmatig contact met jongens. Ik merk dat wanneer je ouder wordt, steeds minder contact hebt met jongens. Mijn vriendinnen die trouwen allemaal en ik, ik zit nog steeds thuis.
Met deze woorden wil ik zeggen dat een meisje haar kans moet pakken. Pak je kans voordat je ouder wordt. Klam vast aan die jongen. Ook al ben je 18/19. De tijd gaat zo snel. Als je op een oud leeftijd iemand ontmoet, dan zijn je eisen die je aan een man stelt, veeeeel en veel minder. Daar door krijg je weer scheidingen etc etc.


Het komt niet door je leeftijd dat je geen man hebt.. Het komt door je bekrompen, dwangmatige denkwijze..

17-06-2009, 01:24

waarom zouden mannen ons enige doel moeten zijn.
De jouwe komt ooit wel jouw kant op,neit zo wanhopig en goedkoop met je "klam je vast" het is geen achtbaan.

17-06-2009, 02:01
AHHAH je klinkt wel heeel erg verdrietig en verloren, kom je niet meer aan een man ofzo

arme meid


Pagina's : [1] 2