Bekijk volle/desktop versie : Hoi, Wie heeft er ruime ervaringen met de Mercedes C220/270 CDI Klasse Vanaf 2001???



16-06-2009, 17:31
Wil graag een Mercedes C-klasse aanschaffen maar kan iemand mij vertellen of deze auto betrouwbaar is in zowel optische en technische staat en er eventueel veel problemen bij komen kijken dan bij de oude type Mercedes?

Dus word het aangeraden of afgeraden om er eentje aan te schaffen?

Groetjes

16-06-2009, 19:00



Citaat door bredenaargewoon:
Wil graag een Mercedes C-klasse aanschaffen maar kan iemand mij vertellen of deze auto betrouwbaar is in zowel optische en technische staat en er eventueel veel problemen bij komen kijken dan bij de oude type Mercedes?

Dus word het aangeraden of afgeraden om er eentje aan te schaffen?

Groetjes


Een c220 zou ik je stek afraden omdat ze motorisch niet helemaal goed zijn en die zijn tgenwoordig nogal moeilijk kwijt te raken. Als je eentje aanschaft dan zou ik voor de c270 gaan wel avantgarde uitvoering.

16-06-2009, 19:19
c200 c220 c270 alles is geod, bovenstaande lult maar wat. Mercedes krijg je altijd wel kwijt als je maar geen rare kleur gaat nemen.

16-06-2009, 19:26

Citaat door bredenaargewoon:
Wil graag een Mercedes C-klasse aanschaffen maar kan iemand mij vertellen of deze auto betrouwbaar is in zowel optische en technische staat en er eventueel veel problemen bij komen kijken dan bij de oude type Mercedes?

Dus word het aangeraden of afgeraden om er eentje aan te schaffen?

Groetjes



Heb net een c verkocht.

zwakke punten bij mijn c klasse >draagarmen. verder prima auto. mee naar marokko geweest, niks aan de hand. alleen bij de verkoop gaan ze niet snel weg. 270 daar ken ik alleen de e klasse van die ik nu rijdt. de c270 ken ik verder niet....

succes