Bekijk volle/desktop versie : Hoe denk jij over vreemdgaan?



Pagina's : [1] 2

16-06-2009, 16:11
Als je huwelijk in rustiger vaarwater terecht is gekomen of misschien wat bekoeld is, is de kans dat je een keer verliefd wordt op een ander wellicht aanwezig. Op zich is daar niets mis mee, want verliefd worden kan iedereen overkomen. En het kan natuurlijk heel verleidelijk lijken om even 'uit de sleur van je huwelijk' te breken en een gevoel van spanning en sensatie na te streven.

Maar meestal pakt vreemdgaan minder rooskleurig uit. Je raakt verstikt in alle leugens die je moet verzinnen om je nieuwe 'vlam' te kunnen zien. Een situatie die op de lange duur meestal niet vol te houden is. Daarnaast zijn twee achterliggende, zwaar wegende bezwaren tegen vreemdgaan: je kwetst je partner en zet je huwelijk op het spel.

Hoe denk jij over vreemdgaan en/of wat zijn jouw ervaringen daarmee? Discussieer mee over dit onderwerp door een reactie te geven.

16-06-2009, 16:14


gewoon afschieten al die vreemdgangers

16-06-2009, 16:16

Citaat door AnnaBella:
Als je huwelijk in rustiger vaarwater terecht is gekomen of misschien wat bekoeld is, is de kans dat je een keer verliefd wordt op een ander wellicht aanwezig. Helemaal niet aanwezig als je moslim bent en je aan de regels houdt!!! Op zich is daar niets mis mee, want verliefd worden kan iedereen overkomen. hahaha, niets mis mee dus... ???En het kan natuurlijk heel verleidelijk lijken om even 'uit de sleur van je huwelijk' te breken en een gevoel van spanning en sensatie na te streven. Aparte manier van denken heb jij!

Maar meestal pakt vreemdgaan minder rooskleurig uit. Je raakt verstikt in alle leugens die je moet verzinnen om je nieuwe 'vlam' te kunnen zien. Een situatie die op de lange duur meestal niet vol te houden is. Daarnaast zijn twee achterliggende, zwaar wegende bezwaren tegen vreemdgaan: je kwetst je partner en zet je huwelijk op het spel. en je begaat een van de grootste zondes in je leven....
Hoe denk jij over vreemdgaan en/of wat zijn jouw ervaringen daarmee? Discussieer mee over dit onderwerp door een reactie te geven.

Duidelijk hoe ik er over denk, toch ?

16-06-2009, 16:17
Meediscussieren yek?

Nekschot en klaar

16-06-2009, 16:18


Moet jij nu niet bij je vriendje zijn?

16-06-2009, 16:18

Citaat door Termelou:
Meediscussieren yek?

Nekschot en klaar


volgens de Islam stenigen toch ?

16-06-2009, 16:21
Iedereen die vreemdgaan is voor mij een grote H0er
zowel man als vrouw


ik heb liever dat een koppel gaat scheiden waardoor één van de twee kan gaan trouwen met de persoon op wie hij/zij verliefd is...

maar in realiteit is het helemaal anders

daar kruipen ze al op elkaar terwijl man en vrouw nog elk getrouwd zijn met hun partner

16-06-2009, 16:21
Yeg....lijkt net alsof je het aan het promoten bent of zo....

Geef mij maar 1 stengel en dat is die van de man aan wie ik mijn huwelijkse gelofte heb afgelegd; niets meer en niets minder. Wie zich overgeeft aan 'een avontuurtje' omdat ze "in een sleur zitten" verdienen gewoon een nekschot, klaar, finito.

16-06-2009, 16:26

Citaat door Art.:
Moet jij nu niet bij je vriendje zijn?


Ik heb sinds een paar weken een virtuele/telefonische relatie die pas geleden is overgaan tot een echte relatie waarbij seks aan de orde is. Het is fantastisch maar zo moeilijk! We zijn beiden getrouwd en hij heeft kinderen, maar we misten iets. Nu hebben we elkaar! Vind het meest moeilijk dat ik het aan niemand kan vertellen en dat ik dus niet alleen tegen mijn partner lieg, maar ook tegen familieleden, vriendinnen en collega's. Herkenbaar?

16-06-2009, 16:27

Citaat door AnnaBella:
Ik heb sinds een paar weken een virtuele/telefonische relatie die pas geleden is overgaan tot een echte relatie waarbij seks aan de orde is. Het is fantastisch maar zo moeilijk! We zijn beiden getrouwd en hij heeft kinderen, maar we misten iets. Nu hebben we elkaar! Vind het meest moeilijk dat ik het aan niemand kan vertellen en dat ik dus niet alleen tegen mijn partner lieg, maar ook tegen familieleden, vriendinnen en collega's. Herkenbaar?




16-06-2009, 16:28

Citaat door AnnaBella:
Ik heb sinds een paar weken een virtuele/telefonische relatie die pas geleden is overgaan tot een echte relatie waarbij seks aan de orde is. Het is fantastisch maar zo moeilijk! We zijn beiden getrouwd en hij heeft kinderen, maar we misten iets. Nu hebben we elkaar! Vind het meest moeilijk dat ik het aan niemand kan vertellen en dat ik dus niet alleen tegen mijn partner lieg, maar ook tegen familieleden, vriendinnen en collega's. Herkenbaar?




Je zou je moeten schamen. Heb je geen schrik voor Allah

16-06-2009, 16:30
mogen we jou nu stenigen?

16-06-2009, 16:33



Citaat door 30april:
mogen we jou nu stenigen?



hahaha, zeg maar waar en hoe laat... we zullen er zijn

16-06-2009, 16:33
dit is gewoon zooo grappig

16-06-2009, 16:34

Citaat door Termelou:
Yeg....lijkt net alsof je het aan het promoten bent of zo....

Geef mij maar 1 stengel en dat is die van de man aan wie ik mijn huwelijkse gelofte heb afgelegd; niets meer en niets minder. Wie zich overgeeft aan 'een avontuurtje' omdat ze "in een sleur zitten" verdienen gewoon een nekschot, klaar, finito.


Wat je er ook over denkt, mocht jij ooit vreemdgaan, vertel het dan nooit maar dan ook nooit aan je partner. Het is jouw probleem, niet die van je partner. Blijf zwijgen als het graf, voor altijd. Dat is nog altijd beter dan je partner voor de rest van zijn leven pijn te doen en wantrouwig te maken.

Pagina's : [1] 2