Bekijk volle/desktop versie : documentaire



Pagina's : [1] 2 3

16-06-2009, 15:07
Ladies,

Al enige tijd loop ik met het idee rond een documentaire te maken. Dit is altrijd een droom geweest.
Ik heb de knoop doorgehakt en ben nu druk bezig met het schrijven van een plan van aanpak voor het aanvragen van subsidie. Heb ook een goede regisseur die me helpt.
Onderwerp van mn docu zal zijn: de emancipatie van de marokkaanse vrouw.
ik moet dit nog wel verder uitdiepen en onderzoeken en ben daar nu druk mee bezig.

Alle ideeen en tips zijn van harte welkom. Dus; heb je een tip / idee....... let me know.

Liefs

SB

16-06-2009, 15:11



Citaat door sp0ngeb0b:
Ladies,

Al enige tijd loop ik met het idee rond een documentaire te maken. Dit is altrijd een droom geweest.
Ik heb de knoop doorgehakt en ben nu druk bezig met het schrijven van een plan van aanpak voor het aanvragen van subsidie. Heb ook een goede regisseur die me helpt.
Onderwerp van mn docu zal zijn: de emancipatie van de marokkaanse vrouw.
ik moet dit nog wel verder uitdiepen en onderzoeken en ben daar nu druk mee bezig.

Alle ideeen en tips zijn van harte welkom. Dus; heb je een tip / idee....... let me know.

Liefs

SB



Zo zeg....het lukt maar weinig mensen om een documentaire te maken....hoe kan jij een regisseur aan de haak hebben geslagen, terwijl jij niet eens concrete plannen hebt?

16-06-2009, 15:24

Citaat door Desolate:
Zo zeg....het lukt maar weinig mensen om een documentaire te maken....hoe kan jij een regisseur aan de haak hebben geslagen, terwijl jij niet eens concrete plannen hebt?


Ze kan toch voornemens hebben. Ze zegt zelf dat ze nog een plan moet schrijven. Iedereen kan een documentaire maken met een beetje netwerk en geld. Het is natuurlijk een tweede of deze geplubiceerd gaat worden. Maar ach, tegenwoordig bestaat youtube!

16-06-2009, 15:28

Citaat door jijmensikmens:
Ze kan toch voornemens hebben. Ze zegt zelf dat ze nog een plan moet schrijven. Iedereen kan een documentaire maken met een beetje netwerk en geld. Het is natuurlijk een tweede of deze geplubiceerd gaat worden. Maar ach, tegenwoordig bestaat youtube!



ach joh....marokkanen zijn goed in overdrijven...tegenwoordig geloof ik bijna niemand meer....en al helemaal als het op m.nl is....

16-06-2009, 15:29



Citaat door Desolate:
Zo zeg....het lukt maar weinig mensen om een documentaire te maken....hoe kan jij een regisseur aan de haak hebben geslagen, terwijl jij niet eens concrete plannen hebt?


Mn netwerk; ben zelf jarenlang programmamaker geweess en doe het nog steeds op freelance basis.
Mn plannen ben ik nu concreet aan het maken en krijg ik geen subsidie, zoek ik een investeerder. Deze zijn vast te vinden.

16-06-2009, 15:30

Citaat door Desolate:
ach joh....marokkanen zijn goed in overdrijven...tegenwoordig geloof ik bijna niemand meer....en al helemaal als het op m.nl is....


Nouh...ik heb ook een plan, ambitie en ben een Marokkaanse en ik overdrijf niet.

16-06-2009, 15:31

Citaat door Desolate:
ach joh....marokkanen zijn goed in overdrijven...tegenwoordig geloof ik bijna niemand meer....en al helemaal als het op m.nl is....


Het maken van een documentaire kost veel tijd, energie en geld. Maar trust me..... de mijne gaat er zeker komen inshaAllah.

Heb al aan een aantal documentaires meegewerkt trouwens

16-06-2009, 15:31

Citaat door sp0ngeb0b:
Mn netwerk; ben zelf jarenlang programmamaker geweess en doe het nog steeds op freelance basis.
Mn plannen ben ik nu concreet aan het maken en krijg ik geen subsidie, zoek ik een investeerder. Deze zijn vast te vinden.


Mits jouw plan van aanpak goed is. Dan wil ik zelfs investeren!

16-06-2009, 15:32

Citaat door sp0ngeb0b:
Mn netwerk; ben zelf jarenlang programmamaker geweess en doe het nog steeds op freelance basis.
Mn plannen ben ik nu concreet aan het maken en krijg ik geen subsidie, zoek ik een investeerder. Deze zijn vast te vinden.



ewa....fijn voor je.......moge allah je hierbij helpen...


Citaat door jijmensikmens:
Nouh...ik heb ook een plan, ambitie en ben een Marokkaanse en ik overdrijf niet.




wuahahahahhahahahahha....jij 3ed....





Erg leuk om met jou te 'praten' op m.nl....maar na die wandeling toen jij niet meer mee ging, geloof ik je niet meer.....

16-06-2009, 15:32

Citaat door jijmensikmens:
Nouh...ik heb ook een plan, ambitie en ben een Marokkaanse en ik overdrijf niet.


as I said; alle ideeen/ tips zijn welkom.
Ben nu in gesprek met een vrouw (moeder van 7 kinderen en een aantal kleinkinderen). Zij is als analfabeet haar man achterna gereisd en leidt nu een bedrijf met 130 man in dienst.

16-06-2009, 15:34

Citaat door sp0ngeb0b:

Heb al aan een aantal documentaires meegewerkt trouwens



Uit nieuwsgierigheid: welke?

16-06-2009, 15:35

Citaat door Desolate:
ewa....fijn voor je.......moge allah je hierbij helpen...





wuahahahahhahahahahha....jij 3ed....





Erg leuk om met jou te 'praten' op m.nl....maar na die wandeling toen jij niet meer mee ging, geloof ik je niet meer.....


Dat is jouw goed recht. Ik neem jouw reactie m.b.t. het feit dat ik niet kwam opdagen ook met een korreltje zout. Je hebt namelijk geen idee waar je het over hebt.

16-06-2009, 15:36



Citaat door jijmensikmens:
Dat is jouw goed recht. Ik neem jouw reactie m.b.t. het feit dat ik niet kwam opdagen ook met een korreltje zout. Je hebt namelijk geen idee waar je het over hebt.






heej...ff een vraagje aan je: Sinterklaas en de Paashaas bestaan toch ook?

16-06-2009, 15:37

Citaat door Desolate:


heej...ff een vraagje aan je: Sinterklaas en de Paashaas bestaan toch ook?


Ja, dat klopt.

16-06-2009, 15:38

Citaat door Desolate:
ach joh....marokkanen zijn goed in overdrijven...tegenwoordig geloof ik bijna niemand meer....en al helemaal als het op m.nl is....



Dit zegt meer over jou dan over "de andere".. Ga uit van het goed... daar bereik je meer mee in het leven..

Pagina's : [1] 2 3