Bekijk volle/desktop versie : Alles kan een man gelukkig maken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-06-2009, 13:27
Mannen hebben niet veel nodig om gelukkig te worden. Dat blijkt uit een onderzoek van Palmolive:'Kwalitijd voor jezelf', in het kader van vaderdag.

Ongestoord naar muziek luisteren, een lange douche en goede seks maken mannen gelukkiger, meer dan vrouwen. Mannen neigen ernaar iets Bourgondischer te zijn, en losser in het leven te staan, dan vrouwen. Ook wordt het lezen van de Donald Duck door mannen geassocieerd met 'n moment om tot zichzelf te komen.

Mannen gunnen vrouwen ook 'kwalitijd', maar op een berekenende manier: als wisselgeld om zelf ook hun eigen ding te kunnen doen, zoals met vrienden.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/06/art000001C9EE66DACEFA7F.html

16-06-2009, 13:31


een palmolive onderzoek dat het langdurig douchen als geluksfactor noemt - ja... dat is wel een héél betrouwbaar en vooral ook onafhankelijk onderzoek.

16-06-2009, 13:38
Ik moet even nuanceren. Mannen hebben inderdaad niet veel nodig om tevreden te zijn, maar als je als vrouw alles probeert om een man gelukkig te maken, of als een vrouw verwacht dat een man meegaat in haar absorptie van geluk , zal het tegengestelde gebeuren

16-06-2009, 14:22

Citaat door atropos:
een palmolive onderzoek dat het langdurig douchen als geluksfactor noemt - ja... dat is wel een héél betrouwbaar en vooral ook onafhankelijk onderzoek.



Ondanks de ietwat storende factor in dit onderzoek neig ik ertoe het eens te zijn met de resultaten

16-06-2009, 14:23


Mannen zijn simpele wezens. Dat weten vrouwen al eeuwen.

16-06-2009, 14:26

Citaat door City_Sister:
Mannen zijn simpele wezens. Dat weten vrouwen al eeuwen.


Absoluut!

16-06-2009, 14:26
Hoi,
kan ieamnd me helpen ik moet jullie mening hebben over t volgende activiteiten site:
http://www.ikdoe.nl/in/ref/142
Dit moet voor een herkansing anders blijf ik zitten!
je kan me ook mailen:
amanda.000@live.nl
dankje

16-06-2009, 14:29

Citaat door Nelson:
Ondanks de ietwat storende factor in dit onderzoek neig ik ertoe het eens te zijn met de resultaten


jullie hebben nogal wat noten op je zang, dus.

vrouwen zijn al gelukkig met goede, langdurige seks - maar ja... de schaarste daarvan doet ons grijpen naar dure schoenen en bonbons.

jullie staan liever onder de douche.

16-06-2009, 14:33
Mag graag een Donald Duckje lezen tijdens de seks..

16-06-2009, 14:34

Citaat door onaangepast:
Mag graag een Donald Duckje lezen tijdens de seks..


geil.

16-06-2009, 14:43

Citaat door onaangepast:
Mag graag een Donald Duckje lezen tijdens de seks..



Die fase ligt achter mij.
Lees nu de nieuwe avonturen van Sponge Bob Square Pants.

16-06-2009, 15:25
Geef mannen maar Cartoon Network en een zak Chips.......(in bed).....

16-06-2009, 15:39



Citaat door Nelson:
Die fase ligt achter mij.
Lees nu de nieuwe avonturen van Sponge Bob Square Pants.


LOL

Bij Spongebob blijf ik altijd hangen als ik er langs zap.

16-06-2009, 15:44

Citaat door City_Sister:
Mannen zijn simpele wezens. Dat weten vrouwen al eeuwen.


De keybord die jij gebruikt om deze teksten te kunnen typen wat gelinkt is aan een pc en monitor waar stroom voor nodig met behulp van kabels in een huis die weer kabels onder de grond heeft voor internet gebruik. Deze zaken die ik allemaal heb opgenoemd zijn door een man gemaakt, simpele vrouw!

16-06-2009, 15:45

Citaat door atropos:
een palmolive onderzoek dat het langdurig douchen als geluksfactor noemt - ja... dat is wel een héél betrouwbaar en vooral ook onafhankelijk onderzoek.


Nou toch klopt het wel, ik kan blij worden van de simpelste dingen. Iemand die me voorrang geeft terwijl het niet hoeft, of een mooi uitzicht onderweg, een lekkere lunch.

Ik heb niet een heel kloppend concept nodig om m'n geluk uit te halen zeg maar. Ik zie vrouwen nog wel eens hun geluk baseren op een totaal plaatje waar positieve en negatieve zaken tegen elkaar wegvallen en het uiteindelijk gaat om de algehele som.

Maar de Donald Duck had slechts tot m'n 12e die uitwerking, nu vind ik 'm wat flauw.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9