Bekijk volle/desktop versie : Verliefd zijn is echt heel eng.



Pagina's : [1] 2 3

15-06-2009, 23:38
Niet als je samen bent hoor,
Nee dan voelt het alsof alles mooi, warm, geweldig is.
Het voelt alsof je de wereld aankan en je wil schreeuwen, KIJK dit is mijn mannetje, degene die deze grote lach op mijn smoel toverd. Degene die mij doet smelten als hij mijn naam zegt, waarvan ik ga wiebelen als hij me aanraakt. Waarvan af en toe mijn adem stokt als mijn blik de zijne ontmoet, zijn blik die een soort warme tinteling over mijn rug laat gaan.

Nee als je samen bent is alles perfect,

Nee het zijn tijden zoals nu. Maandagavond 23:35.
Morgen weer school of werk of beiden. Eenzaam achter de pc in je kamer, communicerend met andere mensen die niet meer voorstellen dan een koel lettertype. Als je geluk hebt staat er nog een gezellige avatar of ot bij maar daarbij houd het dan ook ver op.

Wat zou je lover aan het doen zijn? Slaapt ie? Zo ja hoe ligt hij erbij? Zou het niet heerlijk zijn als je ernaast lag. In zijn armen verzonken. Veilig en warm opgeborgen bij jouw prins, bij jouw ridder, bij jouw heerlijke tijger, bij jouw mannetje.

En dat is de keerzijde van verliefd zijn. Het is net een verslaving, alleen verliefd zijn lijkt nog nuttig, alle andere dingen op de wereld lijken kil, koud of zelfs eng.

tsjah,

15-06-2009, 23:42


En dat is de keerzijde van verliefd zijn. Het is net een verslaving, alleen verliefd zijn lijkt nog nuttig, alle andere dingen op de wereld lijken kil, koud of zelfs eng.

Herkenbaar het is jouw doel! Niets is zoeter.

15-06-2009, 23:46
That's why love sucks, ofnie?

15-06-2009, 23:50
zovéél tekst

15-06-2009, 23:53



Citaat door anoo:
En dat is de keerzijde van verliefd zijn. Het is net een verslaving, alleen verliefd zijn lijkt nog nuttig, alle andere dingen op de wereld lijken kil, koud of zelfs eng.

Herkenbaar het is jouw doel! Niets is zoeter.

Weetje, ik ben gewoon bang, dat het ergens ophoud?? Weetje soms zegt men dat liefde doobloed of vervaagd, ik kan me dat op dit moment gewoon niet voorstellen. Bizar, terwijl ik er tot voor kort niet eens in geloofe.


Citaat door Goodthings:
That's why love sucks, ofnie?

hahaha love is great my dear. Maar wel heel eng.

15-06-2009, 23:55
Jij hebt het blijkbaar dus echt zitten.

15-06-2009, 23:55

Citaat door ToosTandloos:
Weetje, ik ben gewoon bang, dat het ergens ophoud?? Weetje soms zegt men dat liefde doobloed of vervaagd, ik kan me dat op dit moment gewoon niet voorstellen. Bizar, terwijl ik er tot voor kort niet eens in geloofe.


.

ASls je echt om elkaar geeft laat je elkaar niet zomaar los en vervaagt de liefde helemaal niet. Want dan heb je gekozen voor elkaar en wel voor altijd:0

15-06-2009, 23:56
Haha omg ik haat het, om niet bij hem te zijn.. om hem even niet te spreken enzo..

15-06-2009, 23:57
Mijn avatar is ook speciaal voor jou ...

15-06-2009, 23:59

Citaat door marruecos87:
Jij hebt het blijkbaar dus echt zitten.
Wat heb ik zitten?


Citaat door anoo:
ASls je echt om elkaar geeft laat je elkaar niet zomaar los en vervaagt de liefde helemaal niet. Want dan heb je gekozen voor elkaar en wel voor altijd:0

inshallah, kan me op dit momenbt niets ergers bedenken dan dat. Weet je wat ik bedoel of niet? Het gevoel dat alles zo minder is zonder hem erbij. Dat je dit heerlijke gevoel nooit bij een ande zult kunnen hebben. Dat dit gevoel een soort van speciaal iets is dat alleen kan ontstaan tussen 2 mensen, niet meer, geen andere. alleen jij en hij.

15-06-2009, 23:59

Citaat door Lady__b:
Haha omg ik haat het, om niet bij hem te zijn.. om hem even niet te spreken enzo..

Doe net als mij, bel m op. dat ga ik nu doen

16-06-2009, 00:02

Citaat door ToosTandloos:
Wat heb ik zitten?


inshallah, kan me op dit momenbt niets ergers bedenken dan dat. Weet je wat ik bedoel of niet? Het gevoel dat alles zo minder is zonder hem erbij. Dat je dit heerlijke gevoel nooit bij een ande zult kunnen hebben. Dat dit gevoel een soort van speciaal iets is dat alleen kan ontstaan tussen 2 mensen, niet meer, geen andere. alleen jij en hij.


Ja, ik herken het. Soms als hij boos op mij is, ben ik aan het snakken naar een belletje van hem. Als me tel dan overgaat gaat me hart helemala tekeer en als hij het niet is echt een grote teleurstelling. En als hij het wel is is me dag gelijk goedgemaakt.

16-06-2009, 00:03


ik weet precies wat je bedoelt...wauww!

16-06-2009, 00:03

Citaat door ToosTandloos:
Doe net als mij, bel m op. dat ga ik nu doen

Haha ik zit met hem op msn, hij had mij net al gebeld.. Maar ik wil hem gewoon nu hier naast me!!!

16-06-2009, 00:06

Citaat door anoo:
Ja, ik herken het. Soms als hij boos op mij is, ben ik aan het snakken naar een belletje van hem. Als me tel dan overgaat gaat me hart helemala tekeer en als hij het niet is echt een grote teleurstelling. En als hij het wel is is me dag gelijk goedgemaakt.

HAHAHA jaaaaaa! Wollah idd, echt zo met teleurstelling neem je dan op, die persoon aan de andere kant denkt egt van heuh wat heeft zij

Net ook belde hem, zegt ie ik was eigenlijk net aant eten, ik zo bel zometeen dan maar. Nee schatje blijf maar aan d elijn. Ik zeg tegen hem (met pijn in mn hart) nee joh ga maar eerst eten.

Maar is zo dom, hij loopt heus niet weg ofzo in die 10 min. En zelfs dan teleurstelling gewoon.


Citaat door missmientje:
ik weet precies wat je bedoelt...wauww!

heerlijk!

Pagina's : [1] 2 3