Bekijk volle/desktop versie : ॡ Verboden Liefde



Pagina's : [1] 2 3

15-06-2009, 23:19
Insaf, schiet op ! Stana, rani zjit, schreeuwde ik naar beneden. Mijn broer Karim stond ongeduldig te wachten onderaan de trap. Toen ik naar beneden liep, zag ik dat hij mij met open mond aankeek. Malek, kijk niet zo. Je gaat haast kwijlen, zei ik. Wallah, jij gaat mij nog eens een hartaanval bezorgen, tbarkallah. Ik voelde dat ik begon te blozen. Heb het echt getroffen met zo'n broer. Hij is het belangrijkste persoon in mijn leven sinds mijn ouders door een ongeluk zijn omgekomen toen ik acht jaar was. Karim en ik zijn grootgebracht door onze oom Faris en tante Amel. Ik zie hun nu als mijn ouders. Ewa wat sta je te dromen. We zijn al laar jallah, zei mijn broer. Ik pakte mijn tasje en mijn korte jack en liep achter hem aan naar de auto. We gingen naar de zaal waar mijn neef Nabil gaat trouwen. Ik had een mooie witte jurk aan met een V-hals en Karim had een pak aan en zei dat hij zich net een gevangene voelde aangezien hij haast nooit pakken draagt. Haha, staat je echt mooi, wallah. Dank U was zijn reactie. We waren een tijdje stil. Om die stilte te verbreken zette ik een liedje op van Jeroen van der Boom; Betekenis. Ben echt gek op dit liedje en zong dus ook mee. Karim keek me aan en begon te lachen, Daarna zong hij ook mee totdat het nummer was afgelopen. We lagen helemaal dubbel om onze acties. Haha, je boerenstem die je hebt haha zei ik lachend tegen Karim. Heb je jezelf dan wel gehoord? Ik deed mee, omdat je me een gehoorbeschadiging wou aanrichten met je zangtalent. Door mijn stem werd de schade een beetje beperkt. Yek gaan we zo doen? Zo bleven we de hele weg elkaar belachelijk maken. Daar aangekomen zagen we dat het al best druk was we konden maar moeilijk een parkeerplaats vinden. Na een kwartier vonden we eindelijk een plaatsje. Ik was bang om te vallen, omdat ik hoge hakken aan had dus stak ik mijn arm door die van Karim. Hij keek me aan en zei: We zouden echt een mooi stelletje zijn samen als je mijn zusje niet was natuurlijk! Haha dat denk je maar ik zou nooit iets met een boer als jou willen hebben. Haha hij gaf me een duwtje waardoor ik bijna viel. Nee joh maak een grapje schat. Hoop iemand te vinden als jou. Ik gaf hem een dikke knuffel en we liepen naar binnen. Ik zag dat veel mensen ons aankeken en daarna hun hoofden bij elkaar staken om over ons te praten. Vooral de meisjes keken me jaloers aan.

15-06-2009, 23:23


Mooi ga verder,neem ook een kijkje(check ot)

15-06-2009, 23:28
mOoii Begin Meid, Ga snel verderr

15-06-2009, 23:55
Haha zag je hoe die barbiepoppen naar me keken. Als blikken konden doden, dan lag ik allang op de grond. Ben ik zo mooi dan? Ah joh laat ze kijken, verlaag je niet tot hun niveau, zei hij. Dat al zeker niet lieverd. Karim zag een goede vriend van hem en ging even naar hem toe. Ik liep naar mijn tante Fatima, de moeder van Nabil en feliciteerde haar. Dank je wel a benti, al 3oekba liek inshallah, zei ze op een moederlijke toon. Inshallah zei ik. Moet ik u ergens mee helpen? La a benti blash, Siri tkalsi, we hebben mensen ingehuurd die bedienen. Ga maar lol maken met je nichten. Ik ging op zoek naar mijn lieve nicht Najat. Ik vond haar boven in een kamer. We groeten elkaar alsof we elkaar jaren niet hebben gezien. Daarna begonnen we over van alles en nog wat te praten. Na een gesprek van bijna anderhalf uur gingen we naar beneden. De zaal was propvol. Ik ging samen met Najat de negaffa halen, zodat Nabil en Hanane, zijn bruid, konden omkleden. Ik groette Nabil van harte en wenste hem en Hanane het beste toe. Dat deed ik ook bij Hanane. De negaffa kwam en we brachten Nabil en Hanane weg. Ze hadden een goede dj ingehuurd. Hij draaide een Marokkaans nummer en iedereen ging de dansvloer op. Hanane en Nabil gingen een kamer binnen. Oh mijn god mijn voeten doen zo'n pijn door deze schoenen, zei Hanane jammerend. Ze deed ze uit en begon haar voeten te masseren. Insaf zou je aub iets te drinken voor me willen halen mijn keel voelt droog aan, vroeg Nabil. Ik liep naar de keuken en haalde twee glazen cola en wat te eten voor ze. Toen ik de trap op liep zag ik iemand bovenaan de trap staan. Toen ik goed keek, zag ik twee mooie, groene ogen op mij gericht. We staarden elkaar een paar seconden aan alsof we gehypnotiseerd waren; althans ik wel. Ik realiseerde me dat ik aan het staren was en herstelde me snel. Ik liep door met bevende knieën naar de kamer van de bruid en de bruidegom. Wajow wat bezielde mij dat ik hem zo aankeek en dan ook nog eens knikkende knieën krijgen. Maar hij was wel knap zei een andere stem in mijn hoofd. Hij is toch al bezet, zo'n jongen is echt niet vrijgezel hoor. En denk ik nou echt dat hij keek, omdat je zo mooi bent. Hij keek waarschijnlijk doordat hij werd aangestaard door een lelijke koe. In gedachten verzonken liep ik naar binnen. Dank je wel schat, zeiden Hanane en Nabil in koor. Hè wat ? Oh ja graag gedaan hoor, zei ik verward. Mijn gedachten waren nog steeds bij die ene jongen of ik het nou leuk vind of niet.

16-06-2009, 00:14


JOngens hebben me nooit echt geboeid. Ik ga wel om met jongens op school, maar meer als vrienden. Sommige zie ik zelfs als broers. De jongens op school behandelen mij met respect, omdat ze weten dat ik niet zo ben als al die andere barbiepoppen op school. Daarom ben ik ook zo van slag van wat er net is gebeurd. Ik lijk wel gek. Wat is er met jou gebeurd? Waarom ben je zo afwezig? , vroeg Nabil Niks dacht gewoon even na over iets zei ik met een lach. Ok dan, zei hij. Nadat Nabil en Hanane hadden gegeten en zich hadden omgekleed, gingen we weer naar beneden. Hanane had een mooie lichtblauwe jurk aan met bijpassende sieraden en make-up. Nabil had ook een lichtblauwe pak aan. Heel mooi passend bij elkaar. Najat, ik en nog een paar nichten liepen samen met de negaffa achter Nabil en Hanane de zaal weer in. Er werd een heel leuk Marokkaans nummer gedraaid. Nabil en Hanane trok ik de dansvloer op. Nabil stribbelde heel erg tegen. Wajoww Insaf wat doe je me aan? Wallah ik ga mezelf belachelijk maken. Ik kan niet dansen! Kom op Nabil gewoon een beetje bewegen op de maat meer niet. Doe dit tenminste voor Hanane. Dan beleeft ze ook nog eens wat op haar trouwdag dan alleen maar lachend de zaal inkijken. Wallah als er wat gebeurt dan ben je nog niet jarig meid, zei hij dreigend. Maar hij stond wel op omwille van zijn liefje. We gingen met zijn allen rond het bruidspaar staan en dansten op de maat. Nabil trok mij naar het midden samen met Najat. We dansten er helemaal op los totdat we niet meer konden. Ik ging even naar de keuken om wat te drinken. Tot mijn schrik zag ik daar die ene jongen met die groene ogen zitten. Hij zat met zijn rug naar mij toe. Even twijfelde ik om te wachten totdat hij weg zou gaan, maar mijn dorst won het van mijn angst. Ik stapte de keuken binnen en liep richting de koelkast en pakte wat fris. Net toen ik een slokje wou nemen hoorde ik: Je kan echt goed dansen. Ik draaide me om en zag dat ''de jongen'' me met een glimlach aankeek. Dank U, zei ik terwijl ik voelde dat mijn wangen rood werden. Tfoe dacht ik bij mezelf. Nu moet je niet denken dat ik je bestudeerde of dat ik je aan het versieren ben, maar je trok gewoon mijn aandacht samen met Najat, zei hij. Ik dacht helemaal niet dat je me versierde of wat dan ook, zei ik een beetje te gekwetst. Wat dacht hij wel, arrogante kwal, hij kent me niet eens. Ik draaide me om en dronk mijn glas in een teug leeg. Daarna ging ik de zaal weer in; op zoek naar Karim.

16-06-2009, 00:17
Ik plaats m0rgen wel meer vervolgjes ! Insha''Allah

16-06-2009, 13:07
Ik zag hem met een leuke meid dansen. Karim kreeg me in de gaten en zwaaide naar me. Ik wenkte hem, want wilde weten wie die meid was. Laat je me alleen voor dat naar je toe komen ? Was net lekker aan het dansen, dat zag je toch wel? zei zogenaamd boos. Ik weet dat hij maar deed alsof en niet kon wachten om mij het nieuws te vertellen. Ik kende hem tenslotte mijn hele leven. Zeg het nou maar. Is dat je nieuwe liefje? vroeg ik hem lachend. Word, verbeterde hij me met een grijns. Haha, je lmasgoot. Ewa, hoe heet ze? Gizzlane, zei hij haha het was zo grappig hoe hij erbij keek. Ik kwam dan ook niet meer bij. Hij liep weg terwijl ik nog steeds aan het lachen was me en ging terug naar zijn liefje. Leuk, misschien krijg ik een schoonzusje. ik vind ze wel bij elkaar passen hoor. Ik ging op zoek naar Najat. Toen ik haar beneden niet vond, ging ik boven zoeken. Net toen ik boven was hoorde ik voetstappen en daarna ''wacht'' Ik keek om en zag die jongen weer. Hij kwam dichter naar me toe. Ik kreeg het vermoeden dat hij me observeerde en achterna zat. Volg je me soms? zei ik dan ook met een vragende blik. Nee, nee stamelde hij. Ik zag je naar boven lopen en wilde even met je praten. Oh oké maar schiet wel op, want de bruid en bruidegom moeten zich omkleden, zei ik zo ongeïnteresseerd mogelijk. Ik dacht dat mijn hart het zou begeven, zo hard klopte die. En daar moet jij natuurlijk bij zijn. Wat zijn het eigenlijk van je? vroeg hij mij. Nabil is mijn neef. En hoe ken jij ze? vroeg ik geïnteresseerd. Ik ben de halfbroer van Hanane en Nabil is een hele goede vriend van me. Oh zo ik heb je nooit eerder gezien, hoewel ik vaak bij Nabil te vinden ben. Ewa jah, ik weet ook niet hoe dat komt. Maar ik weet nog steeds niet hoe je heet, zei hij zogenaamd charmant. Nou je hebt er ook nooit naar gevraagd, kaatste ik terug. Ik kon mijn glimlach niet bedwingen. Wat lach je me soms uit ? Haha nee joh. Maar ik heet trouwens Insaf en jij? Ik ben Issam aangenaam, zei hij met een lachje erbij. Aangenaam zei ik. Heb jij Najat misschien gezien? Het wordt echt tijd dat Nabil en Hanane zich gaan omkleden, vroeg ik zuchtend. Waarom maak je je daar eigenlijk druk om? Ze hebben toch een negaffa ingehuurd? Is toch haar taak? vroeg hij me niet begrijpend. Die negaffa doet alleen de make-up en kleding; ze weet niet hoe een Marokkaanse bruiloft is. Vandaar dat ik dit doe. Oh wat voor afkomst heeft ze dan? Ze is half Nederlandse en nog iets; ik weet het niet meer precies. Maar het was leuk je gesproken te hebben Issam

16-06-2009, 13:24
ga snel verder

16-06-2009, 13:37
go on meid!

!

16-06-2009, 13:52
Jallah ziedd!

16-06-2009, 14:19
Uuuuuuuuuuuuuuuuppppppp

16-06-2009, 19:58
Ik moet Najat nu echt gaan zoeken, sorry, zei ik zuchtend tegen Issam. Ik was graag gebleven om nog wat te praten met hem. Safi is goed joh. Hé weet je wat, als jij nou boven kijkt dan zoek ik wel beneden. Op die manier vinden we haar sneller. Dan spreken we over 10 minuten weer hier af en kijken dan of we haar hebben gevonden, goed plan? vroeg Issam. Oh wil je dat echt doen? Je bent een schat, zei ik blij (te blij). Ik wilde hem bijna een knuffel geven, maar kon mezelf nog op tijd inhouden. Hij knipoogde naar me en liep de trap af. Ik begon aan mijn zoektocht. Ik had echt overal gezocht en gekeken maar vond haar niet. Langzaamaan begon ik geïrriteerd te raken. Waar kan ze nou zijn? vroeg ik mezelf hardop af. Zoek je mij soms? hoorde ik achter me. Ik draaide me om en zag haar naast Issam staan. Waar was je al die tijd? Heb je echt overal gezocht. Weet je wel hoelang ze daar al zitten? We hadden toch afgesproken dat ze om de anderhalf uur zouden omkleden? zei ik nogal boos. Sorry hoor, maar ik was mijn moeder aan het helpen. De bediening heeft een foutje gemaakt. Je hoeft niet zo boos te reageren, zei Najat. Dat kon je me toch wel even laten weten. Mohim, kom we gaan naar beneden. Die twee hebben genoeg geleden. Oh en Issam bedankt dat je me hebt geholpen. Graag gedaan hoor, zei hij met een lach. Samen liepen we naar beneden en brachten Nabil en Hanane naar boven. Dit is hun laatste verkleedpartij. Ik was best moe en wilde in mijn bedje gaan liggen. Rond 2 uur 's nachts ging iedereen naar huis. Karim en ik bleven als laatste over. Tante, zal ik u helpen met opruimen? vroeg ik aan tante Fatima. Nee schat is niet nodig. Je hebt genoeg gedaan vandaag. Dank je wel a benti. Ga nu maar naar huis met je broer, zei ze tegen mij. Oké is goed, ik kom morgen wel langs safi? Is goed schat, je bent altijd van harte welkom. Ik gaf mijn tante een zoen op haar hoofd en vertrok samen met Karim richting huis. In de auto kon Karim maar niet ophouden over Gizzlane. Hij vond haar echt leuk en dat is zeldzaam. Hij vindt meisjes nooit zo snel leuk; meestal pas na een paar weken. Dit keer was het goed raak bij hem. De verliefdheid straalde van hem af. Je vind haar wel erg leuk zo te horen, zei ik lachend. Ja maar ze is echt een schat van een meid, tbarkallah. Ik wil dat je haar gaat ontmoeten, zei hij tegen me. Ja, dat zou ik ook willen wanneer kan het denk je? Ik heb voor morgen met haar afgesproken. Dan zal ik het haar vragen, oké? Ja is goed, zei ik moe. We waren inmiddels bijna thuis. Karim parkeerde de auto voor de deur en samen liepen we naar binnen. Ik deed meteen mijn schoenen uit; had ontzettende pijn aan mijn voeten. Sterker nog ik ontdekte wel vier blaren! Karim ging zich omkleden en ik ging mijn kamer in. Ik deed mijn jurk uit en pakte een joggingbroek en wijde t-shirt en ging mijn badkamer in. Karim en ik hadden elk een eigen badkamer. Die hadden we twee jaar terug laten aanleggen. Dat is wel zo handig. Nu hoeven we niet op elkaar te wachten. Ik liet mijn bad volstromen en ging er lekker in liggen. Tegen zes uur 's morgens lagen we allebei dan lekker in ons bedje. Opeens werd ik wakker geschud. Uhh, wat is er? zei ik slaperig. Ik zag Karim naast mijn bed staan met een dienblad en een big smile op zijn gezicht. Goede morgen slaapkop. Denk je niet dat het tijd is om op te staan? Hoe laat is het dan? Ik keek op mijn wekkerradio en zag dat het 14:00 was. Ik had nog nooit zolang uitgeslapen. Oh ik ben zo moe, zei ik kreunend. Yallah opstaan. Ik heb ontbijt voor je gemaakt. Haha dat is nieuw. Ik ga dan wel vaker zolang in bed liggen. Hij legde het dienblad op mijn schoot en ik zag een kop thee, warme croissantjes en nog meer lekkere dingen. Karim ging weg en ik begon te eten. Na vijf minuten kwam hij binnen en ging naast me zitten. Heb je lekker geslapen? vroeg hij. Jawel en jij? Hmm, heerlijk gedroomd, zei hij met een verliefde lach. Karim is verliefd, zei ik lachend. Haha is echt grappig om jou zo te zien. Ik hoop dat het wat wordt broer. Ja wat dacht jij dan! Yallah eet alles snel op. Ik heb met Gizzlane afgesproken. Waar gaan jullie naar toe? Ik ga haar naar een nieuw Marokkaans restaurant brengen in Antwerpen. Daarna ga ik haar vragen naar hier te komen om jou te ontmoeten. Is toch niet te snel? vroeg hij onzeker. Nee joh het is juist leuk. En dan gaan we vanavond samen eten en het gezellig maken als ze wil maar doen haar ouders niet moeilijk? Jawel, maar ze zegt wel dat ze bij een vriendin is. Karim kijk je wel uit voor als ze broers heeft die lastig zijn, zei ik bezorgd. Komt goed hoor schat. Karim gaf mij een kus op mijn voorhoofd en nam het dienblad mee. Ik stond op en ging douchen. Daarna belde ik Najat en vroeg of ze vandaag met me meeging naar de stad. Ja is goed schat; ben over een kwartier bij je, zei Najat door de telefoon. We namen afscheid en ik ging beneden nog wat opruimen. Een kwartier later ging de bel. Ik deed de deur open en Najat kwam binnen.

16-06-2009, 20:06


ga snel verder wauw

16-06-2009, 20:12
haha dank je

16-06-2009, 20:14
uupieee het begint spanned te worden

Pagina's : [1] 2 3