Bekijk volle/desktop versie : Om de hand gevraagd worden..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

15-06-2009, 20:50
[dames hoe gaan jullie dat doen?
Ik denk dat ik mezelf ga opsluiten in de keuken of in de gang boven dan kan ik nog meeluisteren Ik zou echt niet durven om daar in de kamer te gaan zitten waar iedereen is alle ogen zijn dan gericht op de bruid]



15-06-2009, 20:53


Bij mij zal het insallah gescheiden zijn.

Mannen beneden vrouwen boven.

Hij mag de vragen van m'n vader beantwoorden, en ik de vragen van zijn moeder.

.

15-06-2009, 20:53
whahhaa, die dag bel ik mijn nichtjes op, heb je zin om mee te gaan shoppen, ik kom je halen met de auto no problem.

Heel dag weg blijven, en doen alsof je van niks weet.

15-06-2009, 20:53
Op die dag ben ik aan het shoppen ergens heel ver van mijn huiis vandaan.

15-06-2009, 20:54



Citaat door Tamqeyast:
Bij mij zal het insallah gescheiden zijn.

Mannen beneden vrouwen boven.

Hij mag de vragen van m'n vader beantwoorden, en ik de vragen van zijn moeder.

.


ja maar toch, ook al zijn het alleen vrouwen.. juist die blijven je heel de tijd aanstaren

15-06-2009, 20:54

Citaat door Ghzalaa:
Op die dag ben ik aan het shoppen ergens heel ver van mijn huiis vandaan.

You wish.

15-06-2009, 20:55

Citaat door Liefste__:
ja maar toch, ook al zijn het alleen vrouwen.. juist die blijven je heel de tijd aanstaren

Mogen ze doen. Ik kan met iedereen opschieten en praten.

Ze mogen van alles aan mij vragen en tegen mij zeggen.

Ik zal dan echt alles doen op het beste naar boven te halen

15-06-2009, 20:55

Citaat door RAADSEL._:
whahhaa, die dag bel ik mijn nichtjes op, heb je zin om mee te gaan shoppen, ik kom je halen met de auto no problem.

Heel dag weg blijven, en doen alsof je van niks weet.




haha neej ik niet, ik zal zowieso iedreen thuis op de hoogte brengen

15-06-2009, 20:56

Citaat door Tamqeyast:
Mogen ze doen. Ik kan met iedereen opschieten en praten.

Ze mogen van alles aan mij vragen en tegen mij zeggen.

Ik zal dan echt alles doen op het beste naar boven te halen



en als ze binnen komen.. moet je dan al in zicht zijn om ze te groeten of moet je pas later binnen lopen om te groeten?

15-06-2009, 20:58

Citaat door RAADSEL._:
whahhaa, die dag bel ik mijn nichtjes op, heb je zin om mee te gaan shoppen, ik kom je halen met de auto no problem.

Heel dag weg blijven, en doen alsof je van niks weet.



Weet je wa je doet, je belt mij op


Ik wil namelijk precies hetzelfde doen. En dan kom ik thuis: Waar was je? Ik: Shoppen Er zijn mensen langsgeweest om je hand te vragen. Ik: Oh en hoe was dat? Mama: Ik heb ja gezegd voor je. Hij zag er very beautiful uit. Ik: Oke, wanneer is de bruiloft Mama: 24 mei Ik: Oke, dan weet ik dat je dan ook voor mij kan invallen. Slaaplekker.

15-06-2009, 20:58

Citaat door Liefste__:
ja maar toch, ook al zijn het alleen vrouwen.. juist die blijven je heel de tijd aanstaren



Wajooo, ik zou ze denk ik niet eens durfen aan kijken, vooral zijn moeder niet. En die oma, die komt waarschijnlijk ook mee.


Je weet zelf, die oude vrouwtjes die gaan je de gekste dingen vragen

15-06-2009, 20:58

Citaat door Liefste__:
en als ze binnen komen.. moet je dan al in zicht zijn om ze te groeten of moet je pas later binnen lopen om te groeten?

Ik denk dat je ze moet groeten als ze boven zijn. Je schoonmoeder haar hand of voorhoofd en de rest gewoon 4 kusjes. Ik haat het als mensen meer dan 4 kusjes geven. Denk ik waarom zoveel? is 4 niet genoeg. En je schoonvader denk ik gewoon z';n hand.

15-06-2009, 20:59



Citaat door Ghzalaa:
Weet je wa je doet, je belt mij op


Ik wil namelijk precies hetzelfde doen. En dan kom ik thuis: Waar was je? Ik: Shoppen Er zijn mensen langsgeweest om je hand te vragen. Ik: Oh en hoe was dat? Mama: Ik heb ja gezegd voor je. Hij zag er very beautiful uit. Ik: Oke, wanneer is de bruiloft Mama: 24 mei Ik: Oke, dan weet ik dat je dan ook voor mij kan invallen. Slaaplekker.



WAHAHAHAHAA, ik zie it al helemaal voor me.

15-06-2009, 20:59

Citaat door Tamqeyast:
You wish.

Ik zorg er gwn voor dat ze doordeweeks komen. Dan heb ik school en dan zeg ik ohja sorry helemaal vergeten ikw as nog even gaan shoppen hier om de hoek

15-06-2009, 21:00

Citaat door Ghzalaa:
Ik zorg er gwn voor dat ze doordeweeks komen. Dan heb ik school en dan zeg ik ohja sorry helemaal vergeten ikw as nog even gaan shoppen hier om de hoek

Wacht maar als het erop aan komt dan piep je wel anders.

Believe me!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7