Bekijk volle/desktop versie : de ideale schoonmoeder. stelling



Pagina's : [1] 2 3

15-06-2009, 17:48
[is het zo dat moeders die geen dochters de ideale schoonmoeders zijn? voor de vrouw van haar zoon dan he

of hoeft dat niet altijd zo te zijn?

ik zie namelijk bij mijn tante (die geen dochters heeft) dat ze met de vrouw van haar zoon omgaat alsof het haar eigen dochter is. laatst ging ik nog voor kort bezoek bij haar langs, en zag haar in haar bedje slapen (middagdutje) samen met haar schoondochter, vond dat so apart]

15-06-2009, 17:49


Kan zo eindigen of je krijgt te maken met een moeder die haar zoon helemaal opeist :jammergeval van mijn neef's moeder )

15-06-2009, 17:50

Citaat door ELmotchou:
[is het zo dat moeders die geen dochters de ideale schoonmoeders zijn? voor de vrouw van haar zoon dan he

of hoeft dat niet altijd zo te zijn?

ik zie namelijk bij mijn tante (die geen dochters heeft) dat ze met de vrouw van haar zoon omgaat alsof het haar eigen dochter is. laatst ging ik nog voor kort bezoek bij haar langs, en zag haar in haar bedje slapen (middagdutje) samen met haar schoondochter, vond dat so apart]


Dat heeft er niets mee te maken, elke vrouw is anders. Soms ligt het aan de schoondochter, maar soms ook aan de schoonmoeder zelf.
Mijn moeder is een superschoonmoeder maar heeft wel 4 dochters.

15-06-2009, 17:50
nee niet altijd sommige.. haten hun schoondochters omdat ze het gedacht hebben van ze heeft hem weggenomen

15-06-2009, 17:53


wajew

er is zelfs sprake van haat?

ajemma

15-06-2009, 17:54

Citaat door ELmotchou:
[is het zo dat moeders die geen dochters de ideale schoonmoeders zijn? voor de vrouw van haar zoon dan he

of hoeft dat niet altijd zo te zijn?

ik zie namelijk bij mijn tante (die geen dochters heeft) dat ze met de vrouw van haar zoon omgaat alsof het haar eigen dochter is. laatst ging ik nog voor kort bezoek bij haar langs, en zag haar in haar bedje slapen (middagdutje) samen met haar schoondochter, vond dat so apart]



dat heeft er niet echt veel mee te maken..
verschilt gewoon per moeder..
Sommige moeders die hebben geen vrede met het idee dat hun zoon nu ook van iemand anders...

15-06-2009, 17:55

Citaat door ELmotchou:
wajew

er is zelfs sprake van haat?

ajemma



Luister "lees" Ik ken zoveel soorte meisjes.. dat ik soubhanna allah bijna voor alles een verhaaltje heb

en geloof mij ik ken eentje die haar schoondochter niet kan uitstaan en zijn zoon doet alles in haar ogen perfect.. ze hebben ruzie ze gaat direct naar haar schoondochter ja je moet hem met rust laten bla bla.. ik dacht allah ihsen 3awen

15-06-2009, 17:57

Citaat door ELmotchou:
[is het zo dat moeders die geen dochters de ideale schoonmoeders zijn? voor de vrouw van haar zoon dan he

of hoeft dat niet altijd zo te zijn?

ik zie namelijk bij mijn tante (die geen dochters heeft) dat ze met de vrouw van haar zoon omgaat alsof het haar eigen dochter is. laatst ging ik nog voor kort bezoek bij haar langs, en zag haar in haar bedje slapen (middagdutje) samen met haar schoondochter, vond dat so apart]

Dat hoeft niet altijd zo te zijn nee.

15-06-2009, 17:58

Citaat door fatimake:
Luister "lees" Ik ken zoveel soorte meisjes.. dat ik soubhanna allah bijna voor alles een verhaaltje heb

en geloof mij ik ken eentje die haar schoondochter niet kan uitstaan en zijn zoon doet alles in haar ogen perfect.. ze hebben ruzie ze gaat direct naar haar schoondochter ja je moet hem met rust laten bla bla.. ik dacht allah ihsen 3awen


ligt de schuld hier niet deels bij haar zoon?
hij hoort voor zijn vrouw op te komen (op een subtiel manier) als hij weet dat het niet haar fout is... toch?

15-06-2009, 17:58

Citaat door Tangaouiaanse:
Dat hoeft niet altijd zo te zijn nee.


hoe is life in Geuzenveld?

15-06-2009, 17:59
de perfecte schoonmoeder?? is ene die niet kan praten

15-06-2009, 18:00

Citaat door ELmotchou:
wajew

er is zelfs sprake van haat?

ajemma



15-06-2009, 18:00



Citaat door ELmotchou:
hoe is life in Geuzenveld?

Hoe weet jij dat ik daar (überhaupt) woon?

15-06-2009, 18:00

Citaat door ELmotchou:
ligt de schuld hier niet deels bij haar zoon?
hij hoort voor zijn vrouw op te komen (op een subtiel manier) als hij weet dat het niet haar fout is... toch?



of een moeder die zegt ze heeft shor bij hem gedaan omdat hij niet bij zijn moeder langst ging

nee de schoonmoeder is hier in fout

15-06-2009, 18:00
verschilt per schoonmoeder en schoondochter, ik denk niet dat het wehed theorie is ofso maar goed dat lijkt me logisch hé

Pagina's : [1] 2 3