Bekijk volle/desktop versie : vrijgezel zijn is fucked up



15-06-2009, 17:17
ben blij dat ik voorzien ben..

Heb echt niks met die theatrale vleesmarkt.. pfff..

15-06-2009, 17:20


ik kom keer na keer alleen maar verkeerde mannen tegen...ik heb het opgegeven..blijf voor eeuwig vrijgezel denk ik

15-06-2009, 17:22

Citaat door Eendame:
ik kom keer na keer alleen maar verkeerde mannen tegen...ik heb het opgegeven..blijf voor eeuwig vrijgezel denk ik


Niet zo negatief..je moet vertrouwen hebben in Allah subhana wa ta`ala hij is de Voorziener zoek iemand op een halal manier dan zul je insh`Allah ook iemand vinden die goed voor je is..Ghair

15-06-2009, 17:23

Citaat door Gentlemen__:
Niet zo negatief..je moet vertrouwen hebben in Allah subhana wa ta`ala hij is de Voorziener zoek iemand op een halal manier dan zul je insh`Allah ook iemand vinden die goed voor je is..Ghair



Jij hebt een mooie ot!

15-06-2009, 17:25



Citaat door Gentlemen__:
Niet zo negatief..je moet vertrouwen hebben in Allah subhana wa ta`ala hij is de Voorziener zoek iemand op een halal manier dan zul je insh`Allah ook iemand vinden die goed voor je is..Ghair


Hoe kan ik niet negatief zijn...bijna alle mannen willen maar een ding..er bestaan geen goede serieuze mannen meer...ik heb het vaak genoeg op een halal manier geprobeerd..de kat komt toch uit de mouw...

15-06-2009, 17:27

Citaat door Eendame:
Hoe kan ik niet negatief zijn...bijna alle mannen willen maar een ding..er bestaan geen goede serieuze mannen meer...ik heb het vaak genoeg op een halal manier geprobeerd..de kat komt toch uit de mouw...



Bijna alle mannen zo erg is het toc niet walakien ja niet de hoop opgeven zuster je weet niet waar het goede is en er bestaan zeker serieuze mannen zuster heb sbar salaam aleikoem.