Bekijk volle/desktop versie : uit het oog, maar niet uit het hart



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-06-2009, 10:29
Precies vandaag 15 juni is mijn verloofde 1 jaar overleden, allah irahmoe.
Ik denk vaak aan hem. Vooral in het begin ging ik helemaal kapot , ik geloofde het gewoon niet. ik had zoveel vragen in mijn hoofd. Waarom hij?Waarom waarom hij perse? opeens dat hij niet meer bestaat.
Niet meer zijn naam zie op het scherm van de tel. Niet meer live kan zien.
niet meer samen lachen, niet meer samen eten, niet meer samen discusieren. En ook niet meer samen trouwen.
Het is precies 1 jaar dat hij er niet meer is maar diep in mn hart is hij er wel.
En ondertussen dat ik dit typte barste ik weer uit tranen. Elke keer als ik aan hem denk moe tik huilen, als ik zijn naam hoor denk ik was hij maar hier.

ik moest dit even kwijt.

15-06-2009, 10:31


Miskina, Allah y rahmou.. Het komt goed Incha Allah

15-06-2009, 10:31
Allah ie razkek sbar

sterkte

15-06-2009, 10:34
allah rah moe..

15-06-2009, 10:35


Allah ie rehmoe, Moge Allah Soubhanawata3la jou bijstaan InshaAllah..

Laat de tranen lopen, alles is beter dan verdriet opkroppen..

15-06-2009, 10:35
Ik leef echt met je mee

15-06-2009, 10:41
dank jullie wel dames

15-06-2009, 10:42

Citaat door Gzanaya18:
Precies vandaag 15 juni is mijn verloofde 1 jaar overleden, allah irahmoe.
Ik denk vaak aan hem. Vooral in het begin ging ik helemaal kapot , ik geloofde het gewoon niet. ik had zoveel vragen in mijn hoofd. Waarom hij?Waarom waarom hij perse? opeens dat hij niet meer bestaat.
Niet meer zijn naam zie op het scherm van de tel. Niet meer live kan zien.
niet meer samen lachen, niet meer samen eten, niet meer samen discusieren. En ook niet meer samen trouwen.
Het is precies 1 jaar dat hij er niet meer is maar diep in mn hart is hij er wel.
En ondertussen dat ik dit typte barste ik weer uit tranen. Elke keer als ik aan hem denk moe tik huilen, als ik zijn naam hoor denk ik was hij maar hier.

ik moest dit even kwijt.


Allah iesabrak,

Allah Ierahmoe. Wat erg meid, mag ik vragen hoe hij is overleden..

15-06-2009, 10:44
Allah ie Rahmoe. Veel sterkte meid

15-06-2009, 10:50
Allah ie Rahmoe

15-06-2009, 10:51

Citaat door Lamera_djeli:

Allah iesabrak,

Allah Ierahmoe. Wat erg meid, mag ik vragen hoe hij is overleden..




sokran meid,

zn oom was vorig jaar in de maand mei overleden. de familie ging naar marokko in de vliegtuig om hem te begraven.
mijn verloofde ging met zn broer en neef in de auto, de heen weg ging goed. ze zaten 3 a 4 weken in marokko. ze wouden terug komen naar nl en hadden een auto ongeluk gemaakt in spanje. mijn verloofde zat achter het stuur was gelijk dood zn broer zat naast hem had helemaal niks en zn neef zat achterin die lag 4 maanden in coma en ging ook dood.

15-06-2009, 10:52
krijg hier tranen van

15-06-2009, 10:53


Allahie rahmoe


Moge de Barmharitge zijn slechte daden vergeven en zijn goede daden belonen, Amien.

Moge de genadevolle hem beschermen tegen de bestraffing in het graf en tegen het hele vuur, Amien.

Moge onze heer hem belonen met het paradijs, Amien.

Moge hij jou en de rest sbar geven. Maak dua'3s voor hem ipv te huilen, ik snap dat het moeilijk is, maar dat is veel beter voor jou en voor hem. En meid ik weet wat ik zeg, maak namelijk hetzelfde mee, alleen is het niet me verloofde en ben ik die persoon 12 jaar geleden verloren. Allahie rahma

15-06-2009, 10:56
Veel Sterkte!!

15-06-2009, 10:57

Citaat door asma_92:
Allahie rahmoe


Moge de Barmharitge zijn slechte daden vergeven en zijn goede daden belonen, Amien.

Moge de genadevolle hem beschermen tegen de bestraffing in het graf en tegen het hele vuur, Amien.

Moge onze heer hem belonen met het paradijs, Amien.

Moge hij jou en de rest sbar geven. Maak dua'3s voor hem ipv te huilen, ik snap dat het moeilijk is, maar dat is veel beter voor jou en voor hem. En meid ik weet wat ik zeg, maak namelijk hetzelfde mee, alleen is het niet me verloofde en ben ik die persoon 12 jaar geleden verloren. Allahie rahma


amien

Inna lillahi wa inna illayhiraji3oen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9