Bekijk volle/desktop versie : Chamakh wordt hard gedist op Marokkaanse tv



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2009, 20:16
Eindelijk een objectief sportprogramma op Medi1 tijdens de voorgaande aflevering

Eentje zegt Chamakh is niet de Maradona die voor ons een wk gaat winnen ofzo, ik zou m nooit meer oproepen

Eentje zegt Lemerre zei tijdens persconferentie dat hij hem ook een fax had teruggestuurd met , veel beterschap

Wie die aflevering wil zien: http://www.medi1sat.ma/fr/emission.aspx#b

T is wel in het Arabisch/Frans

14-06-2009, 20:21


ik vind dat best wel zielig hoor

14-06-2009, 20:25

Citaat door Vogelpoep:
ik vind dat best wel zielig hoor



Waarom, ze spreken alleen de waarheid. Boussoufa word ook geprezen voor zijn gedrag in dat programma.

Chamakh moest volgens de Fifa-regels zich melden bij de medische staf van Marokko maar in plaats daarvan ging ie tenniswedstrijd kijken en liet ie een fax opstellen door Bordeaux.

Diss is volkomen terecht en nooit meer oproepen die handel of hij moet publiekelijk zijn excuses aanbieden. Die presentator zei ook dat dit niet de eerste keer was en dat Chamakh dit al eerder deed vorig jaar tegen Rwanda.

14-06-2009, 20:28

Citaat door amstermoro:
Waarom, ze spreken alleen de waarheid. Boussoufa word ook geprezen voor zijn gedrag in dat programma.

Chamakh moest volgens de Fifa-regels zich melden bij de medische staf van Marokko maar in plaats daarvan ging ie tenniswedstrijd kijken en liet ie een fax opstellen door Bordeaux.

Diss is volkomen terecht en nooit meer oproepen die handel of hij moet publiekelijk zijn excuses aanbieden. Die presentator zei ook dat dit niet de eerste keer was en dat Chamakh dit al eerder deed vorig jaar tegen Rwanda.



Oke, misschien heb je wel gelijk, maar meot dat nou zo in de media gebeuren dat de hele wereld er van mee kan genieten ze kunnen hem ook bellen of iets, hallooo dat is zielig hoor

trouwens marokko kifesh 8-1 gewonnen???

14-06-2009, 20:33



Citaat door Vogelpoep:
Oke, misschien heb je wel gelijk, maar meot dat nou zo in de media gebeuren dat de hele wereld er van mee kan genieten ze kunnen hem ook bellen of iets, hallooo dat is zielig hoor

trouwens marokko kifesh 8-1 gewonnen???



Vriendschappelijk tegen een amateurclub uit Frankrijk.

Ewa ja ze moeten er voor zorgen dat de boodschap hard aankomt: Marokko is geen barbiepop waarmee je speelt wanneer je zin hebt.

14-06-2009, 20:35

Citaat door amstermoro:
Vriendschappelijk tegen een amateurclub uit Frankrijk.

Ewa ja ze moeten er voor zorgen dat de boodschap hard aankomt: Marokko is geen barbiepop waarmee je speelt wanneer je zin hebt.



Ooh ik dachtt egen togo dankzij metalsiaanse wou al gelijk gaan dansen.

14-06-2009, 20:35

Citaat door amstermoro:
Vriendschappelijk tegen een amateurclub uit Frankrijk.


Vogel, hij liegt 't was tegen Togo.

14-06-2009, 20:35
HAHAHAHAHAHAH nee ik heb jou dooor

14-06-2009, 20:38

Citaat door Metalsiaanse:
Vogel, hij liegt 't was tegen Togo.



Ik doe hier niet aan mee

14-06-2009, 20:39

Citaat door Vogelpoep:
HAHAHAHAHAHAH nee ik heb jou dooor


Was 't maar waar.


Citaat door amstermoro:
Ik doe hier niet aan mee


Tuz, spelbreker!

14-06-2009, 20:42
hahahahaha trouwens ik moet even wat wijt, ik zat net zo naar benzema te kijken he, hij lijkt op een heeel lief gehandicapt jongetje waarmee ik ooit heb gewerkt. En nee is geen belediging voor hem dat jongetje was echt een scheetje ik ga maar eens weer op bezoek

14-06-2009, 21:22
http://www.youtube.com/watch?v=IKz_oa01R78&feature=related

Ik zal Chamakh nooit vergeten!!

14-06-2009, 22:40


Ahahaha die gozer zegt zijn laatste goal voor Marokko was alweer 2 jaar geleden, mensen stressen 'm hier om el hamdaoui die pas 3 of 4 wedstrijden speelde voor Marokko

14-06-2009, 22:51
Hij heeft tege Angola nog gescoord

14-06-2009, 23:06
Sahibouna......."


Pagina's : [1] 2 3