Bekijk volle/desktop versie : Mooie sieraden en neppe wimpers.



14-06-2009, 15:28
Kunnen jullie me helpen?

Waar kan ik neppe wimpers halen. Wel van die goede, niet dat je een uur bezig bent om de lijm eraf te halen.

En ik zoek sieraden. Ik heb een paarse jurk met groen. Zal ik dan zilveren sieraden of paarse sieraden halen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

14-06-2009, 15:33


bij de ici paris heb je goede wimpers, en ik zou paarse sieraden met groen halen.. groetjes

14-06-2009, 15:33
Zilvere sieraden, staat chiquer.

En nee ken geen goede wimpers, ze zijn allemaal zo moeilijk af te halen, denk ik.

14-06-2009, 15:35

Citaat door Menselijk:
Zilvere sieraden, staat chiquer.

En nee ken geen goede wimpers, ze zijn allemaal zo moeilijk af te halen, denk ik.



Daar dacht ik ook aan. Gewoon zilver. En m'n makeup word paars met groen.

M'n nicht gaat ze voor me zetten ze is visagiste. Ze weet er alles over.

14-06-2009, 15:37



Citaat door esma_oujdia17:
bij de ici paris heb je goede wimpers, en ik zou paarse sieraden met groen halen.. groetjes



Ik doe denk ik toch maar zilveren sieraden. Ik heb wel een armband net als de kleur van m'n jurk. Die doe ik er dan alleen bij.

Heb je een voorbeeld van die wimpers?

14-06-2009, 15:41

Citaat door Nasrdecoratie:

Daar dacht ik ook aan. Gewoon zilver. En m'n makeup word paars met groen.

M'n nicht gaat ze voor me zetten ze is visagiste. Ze weet er alles over.



Ja anders wordt het te druk,aangezien je ook je make up in die kleuren gaat doen en je jurk al zo is.

Ow oké ja denk dat je dat soort dingen beter aan haar kunt vragen , hihihi.
Ik wil ze ook,bel7ak me mannetje vind het niks.
Hij zegt altijd je bent mooi zoals je bent, dus denk ook niet dat het veel make up wordt enso. Houdt ie allemaal niet zo van... Heb jij dat ook?

14-06-2009, 15:45

Citaat door Menselijk:
Ja anders wordt het te druk,aangezien je ook je make up in die kleuren gaat doen en je jurk al zo is.

Ow oké ja denk dat je dat soort dingen beter aan haar kunt vragen , hihihi.
Ik wil ze ook,bel7ak me mannetje vind het niks.
Hij zegt altijd je bent mooi zoals je bent, dus denk ook niet dat het veel make up wordt enso. Houdt ie allemaal niet zo van... Heb jij dat ook?



Ik ben niet getrouwd schat. Ik heb ook geen man.

Ik heb een bruiloft zaterdag van m'n nicht. Ik vind het altijd zo lastig om maskara op te doen. Ik heb zelf lange gekrulde wimpers, maar soms zit het gewoon niet.

Ik heb het aan haar gevraagd en ze zei dat ze die van de hema wel goed vond alleen die lijn duurt zo lang om het eraf te halen.

Neppe wimpers doe ik niet voor de mooiheid, maar soms zit je maskara gewoon niet goed. En vooral als bruid moet dat wel zijn!

Ik ga me ook niet heel drukjes opmaken.

14-06-2009, 15:50

Citaat door Nasrdecoratie:

Ik ben niet getrouwd schat. Ik heb ook geen man.

Ik heb een bruiloft zaterdag van m'n nicht. Ik vind het altijd zo lastig om maskara op te doen. Ik heb zelf lange gekrulde wimpers, maar soms zit het gewoon niet.

Ik heb het aan haar gevraagd en ze zei dat ze die van de hema wel goed vond alleen die lijn duurt zo lang om het eraf te halen.

Neppe wimpers doe ik niet voor de mooiheid, maar soms zit je maskara gewoon niet goed. En vooral als bruid moet dat wel zijn!

Ik ga me ook niet heel drukjes opmaken.



Ja jo ik heb wel goede mascare gehaaldt je weet wel van Oreal die nu in aanbieding is, die is echt supergoed. En ja draag echt helemaal geen
make up. Alleen net als jij ook gewoon op feesten idd, Ahahah je maakt me jaloers pff lang geen bruiloften gehad. Maar dat komt goed in Magreb gaan we feesten. Ga je dit jaar ook?

Ja klopt die van hema zijn goed dat heb ik ook weleens gehoordt,maar ja alles heeft ze nadelen en voordelen. Bij ici paris zullen ze wel duur zijn en ja je draagt ze toch niet vaak, dus waarom dan duur kopen??

Ja is niet zo mooi,bel7k ja ja als bruid moet je wel druk opgemaakt zijn , vooral als je het in magreb gaat doen. Maar goed we zullen ons best doen

En je nicht doet ze ook extetions in ?
Kan ik je misschien eff toevoegen op MSN?

14-06-2009, 15:56

Citaat door Menselijk:
Ja jo ik heb wel goede mascare gehaaldt je weet wel van Oreal die nu in aanbieding is, die is echt supergoed. En ja draag echt helemaal geen
make up. Alleen net als jij ook gewoon op feesten idd, Ahahah je maakt me jaloers pff lang geen bruiloften gehad. Maar dat komt goed in Magreb gaan we feesten. Ga je dit jaar ook?

Ja klopt die van hema zijn goed dat heb ik ook weleens gehoordt,maar ja alles heeft ze nadelen en voordelen. Bij ici paris zullen ze wel duur zijn en ja je draagt ze toch niet vaak, dus waarom dan duur kopen??

Ja is niet zo mooi,bel7k ja ja als bruid moet je wel druk opgemaakt zijn , vooral als je het in magreb gaat doen. Maar goed we zullen ons best doen

En je nicht doet ze ook extetions in ?
Kan ik je misschien eff toevoegen op MSN?



Ik weet echt niet wat m'n nicht allemaal heeft.

Ja, ik draag normaal alleen maskara. Maar soms krijg ik znoen en zitten ze niet goed. En ik zit vaak aan me ogen. Met neppe wimpers hoef ik me niet te stressen dat ik het lelijk ga maken.

Ik had gister een babyfeest van m'n neefje, volgende week de bruiloft van m'n nicht en de week daarop weer. Ik moet dan werken maar toch zit je op een feest.

Ik ga ze zeker niet te duur halen. Ik draag ze alleen op bruiloften.

Ja, je kan me gerust toevoegen schat.

14-06-2009, 16:01

Citaat door Nasrdecoratie:


Ik weet echt niet wat m'n nicht allemaal heeft.

Ja, ik draag normaal alleen maskara. Maar soms krijg ik znoen en zitten ze niet goed. En ik zit vaak aan me ogen. Met neppe wimpers hoef ik me niet te stressen dat ik het lelijk ga maken.

Ik had gister een babyfeest van m'n neefje, volgende week de bruiloft van m'n nicht en de week daarop weer. Ik moet dan werken maar toch zit je op een feest.

Ik ga ze zeker niet te duur halen. Ik draag ze alleen op bruiloften.

Ja, je kan me gerust toevoegen schat.


Ow ok. Moet je eff vragen als het kan.

Aha ik zelfs dat niet whahaha.. Ik ben een erugvariant. Maar goed ik vind het alleen mooi staan als ik ja ik weet niet, met hoofddoek vind ik het niet staan.. ik schaam me een beetje dan, eerlijk gezegd.

Ahahaha ja stress

Ow leuk GEFELICITEERD! Hai hai drukjes! Maar wel leuk!

Ja precies zou ik ook niet doen.

Oke ik stuur je ff pmtje..

14-06-2009, 16:05

Citaat door Menselijk:
Ow ok. Moet je eff vragen als het kan.

Aha ik zelfs dat niet whahaha.. Ik ben een erugvariant. Maar goed ik vind het alleen mooi staan als ik ja ik weet niet, met hoofddoek vind ik het niet staan.. ik schaam me een beetje dan, eerlijk gezegd.

Ahahaha ja stress

Ow leuk GEFELICITEERD! Hai hai drukjes! Maar wel leuk!

Ja precies zou ik ook niet doen.

Oke ik stuur je ff pmtje..



Ja, daarom. Ik vind het maar geldverspilling.

Ja, zeker drukjes. Maar dat is juist mooi. Dan zie ik dat onze klanten ons goed vinden, hamdoulilah.

Ik zie je pm al.