Bekijk volle/desktop versie : Hou Deze speler in de gaten ...hij speelt bij Irak



14-06-2009, 12:40
een goede middenvelder...ik heb hem paar keer zien voetballen met nationale elftal tegen andere landen ...vooral tijdens Asia Cup was hij gruwelijk goed

zijn naam is Akram en hij is na de zomer te bewonderen bij FC Twente


14-06-2009, 14:33


hij speelde ook bij Al-ain samen met Soufian Alloudi die 2 kunnen met ogen dicht elkaar vinden.
wat was het vet geweest als Alloudi naar twente ging.
verder moet je ook op Younis Mahmoud letten.

14-06-2009, 14:39

Citaat door Les-far-rabat:
hij speelde ook bij Al-ain samen met Soufian Alloudi die 2 kunnen met ogen dicht elkaar vinden.
wat was het vet geweest als Alloudi naar twente ging.
verder moet je ook op Younis Mahmoud letten.



is dat de spits ?

zij hadden een gruwelijke spits ...ik weet niet meer hoe hij heet maar ik denk dat het Yunus is (weet niet zeker)

14-06-2009, 14:41

Citaat door Breaking_News:
is dat de spits ?

zij hadden een gruwelijke spits ...ik weet niet meer hoe hij heet maar ik denk dat het Yunus is (weet niet zeker)


jh die spits hij is ook captain verder doet een van de beste speler Hawar Mulla Mohamed niet mee en die keeper Noor sabri, ze hebben problemen met coach

14-06-2009, 14:43



Citaat door Les-far-rabat:
jh die spits hij is ook captain verder doet een van de beste speler Hawar Mulla Mohamed niet mee en die keeper Noor sabri, ze hebben problemen met coach



als hij dat is ..wallah ik vond hem echt gruwelijk voetballen tijdens Asia Cup...hij was balvast en technisch en scoorde makkelijk ...die keeper was ook wel goed

oooh ja die Mohammed Mulla...maar hem heb ik niet zo goed gevolgd


weet je wie ook een goed keeper heeft ?

ik zag hem echt schitteren tijdens Asia cup of was het Arabisch cup

die keeper van Jordanie ..wallah een beest van een vent...hij was echt goed

14-06-2009, 14:51

Citaat door Breaking_News:
als hij dat is ..wallah ik vond hem echt gruwelijk voetballen tijdens Asia Cup...hij was balvast en technisch en scoorde makkelijk ...die keeper was ook wel goed

oooh ja die Mohammed Mulla...maar hem heb ik niet zo goed gevolgd


weet je wie ook een goed keeper heeft ?

ik zag hem echt schitteren tijdens Asia cup of was het Arabisch cup

die keeper van Jordanie ..wallah een beest van een vent...hij was echt goed


Jordanie heeft een goeie keeper jh Loa"i amaria heeft hij ofzo.
of het kan dat je de keeper van Oman bedoelt die is ook goed hij heet Ali Habsi.

14-06-2009, 14:56

Citaat door Les-far-rabat:
Jordanie heeft een goeie keeper jh Loa"i amaria heeft hij ofzo.
of het kan dat je de keeper van Oman bedoelt die is ook goed hij heet Ali Habsi.



Nee man die Habsi niet .....de andere is echt een keeper ...hij heeft echt een keepers uitstraling die Habsi is dun en heeft lange handen ...hij is alleen goed in lange ballen maar als de bal recht voor hem komt dan gaat hij twijvelen ...laast kwam zo.n bal ...hij blunderde en andere schoot erin

14-06-2009, 15:01

Citaat door Breaking_News:
Nee man die Habsi niet .....de andere is echt een keeper ...hij heeft echt een keepers uitstraling die Habsi is dun en heeft lange handen ...hij is alleen goed in lange ballen maar als de bal recht voor hem komt dan gaat hij twijvelen ...laast kwam zo.n bal ...hij blunderde en andere schoot erin


hij keept wel in eigen land toch bij Al-Fayssali in jordanie.
ze naam is Loa'y Al-Amaireh

14-06-2009, 15:03
gaat om deze keeper

hij was echt goed tijdens asia cup

http://www.youtube.com/watch?v=tXAjaWe2Vnw&feature=related

14-06-2009, 15:09

Citaat door Breaking_News:
gaat om deze keeper

hij was echt goed tijdens asia cup

http://www.youtube.com/watch?v=tXAjaWe2Vnw&feature=related

0oo0h hij Omar Chafih ofzo hij keept bij Al-wahdat hij keepte laatst nog tegen Wydad in de Arabiche Cl kreeg die 4 om de oren

14-06-2009, 15:11

Citaat door Les-far-rabat:
0oo0h hij Omar Chafih ofzo hij keept bij Al-wahdat hij keepte laatst nog tegen Wydad in de Arabiche Cl kreeg die 4 om de oren



hahahah die wedstrijd had ik gezien maar ik vond hem tijdens Asia cup echt schitteren ..hij blonk uit


ik ben wydad Fan