Bekijk volle/desktop versie : wat doen jullie



Pagina's : [1] 2 3

26-02-2002, 23:09
wat doen jullie in het dagelijks leven school werk stelen enz

laterz

26-02-2002, 23:19


Make-up jatten bij de hema!!!

26-02-2002, 23:20
He widad, je mag wel een keer met me mee!

26-02-2002, 23:21

Citaat:
Origineel gepost door sabrinat
Make-up jatten bij de hema!!!
hejj sabrinat misschien doe ik dat wel in de toekomst????
Je moet het me wel leren he!!!!!!!

26-02-2002, 23:24


geen probleem!! haha

Maandag is de beste dag!!(dan is het rustig, en is de security nog een beetje suf van het feesten in het weekend)

26-02-2002, 23:24
hahahahahahahaha we dachten beide het zelfde

Zo stoerr ik kan gewoon een keer met je mee, ik verheug me er nu al op!!!
Ik hou je aan jouw woord okejjj!!!

26-02-2002, 23:27
Widad, niet doen. Jij kunt voor het grotere geld gaan na je studie BE. The Big Five wachten met smart op je om de zakken van de partners te vullen. Zie Enron vs. Andersen in de VS.

Dit was natuurlijk maar een grapje, hè!

Groet,



26-02-2002, 23:31
Zo tnx voor jouw tip!!!!! Betreft maandag beste moment om te stelen

Heb je het ook bij grote warenhuizen geprobeerd, waar ze duurdere make up hebben??? Zo niet... dan doen we het samen?? Eerst leer jij me hoe ik make-up moet stelen. We beginnen dan klein. En zodra ik wat ervaring heb opgedaan... gaan we het groter aanpakken (Bijenkorf)!!! Hejj we doen nu wel een beetje link... misschien veraad iemand ons... Zal mij niks verbazen na al die topics die ik heb gelezen.. zijn "wij" marokkanen niet echt vriendelijk voor elkaar. Ze NaAiEn elkaar hier VOLOP!!!!!!

26-02-2002, 23:34
he voor de beginners ik heb op een school gezeten waar ze je leren stelen zo ik ben no 1 in den haag gek willen jullie het aderes.
ik zou jullie het ook wel willen leren hoor

p.s. als je word gepakt weet wat je zegt maar zeg niet wat je weet

laterz

26-02-2002, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door Soesia
Widad, niet doen. Jij kunt voor het grotere geld gaan na je studie BE. The Big Five wachten met smart op je om de zakken van de partners te vullen. Zie Enron vs. Andersen in de VS.

Dit was natuurlijk maar een grapje, hè!

Groet,


hahahahahahaha hej sousia wat doe jij??? Sabrinat en ik kunnen denk ik wel wat hulp gebruiken...... We kunnen ons eigen bedrijfje beginnen Ik regel dan de financiele gedeelte hahahahaah

26-02-2002, 23:37
lieve schat, ik mag de bijenkorf niet meer in!!
Ik ben daar een keer gepakt!

Ik had mijn beha gevuld met spulletjes van Helena Rubenstein en Christian Dior, maar helaas, ze vonden dat ik verdacht grote borsten had!

26-02-2002, 23:38
hahaha die is goed

laterz

26-02-2002, 23:44



Citaat:
Origineel gepost door sabrinat
lieve schat, ik mag de bijenkorf niet meer in!!
Ik ben daar een keer gepakt!

Ik had mijn beha gevuld met spulletjes van Helena Rubenstein en Christian Dior, maar helaas, ze vonden dat ik verdacht grote borsten had!
ahahahahahahahaahahhahaahah
hahahahahahaha die is echt goed!!!! Jammer dat je daar al bent gepakt!! Maar we vinden wel iets anders toch???????
Hejj meid nu snap ieindelijk wat Bijenkork nou met bosretn heeft.
Want ze kijken altijd heel verdacht naar me borsten. Ik wou zelfs mijn borsten verkleinen!!

26-02-2002, 23:45
Ik bel me afspraak moren af!!!!!!!!!!! Me vriend zal wel blij zijn

26-02-2002, 23:50
We hebben nog genoeg ander grote winkels, maak je maar geen zorgen.

ICI Paris XL, is ook heel leuk om te "shoppen"

Pagina's : [1] 2 3