Bekijk volle/desktop versie : Bioscoop



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

13-06-2009, 15:23
Voor de mensen die vieze dingen in de bios doen ..






En wie zijn het meestal ??
Tot nu toe heb ik alleen maar Marokkanen gezien
Dat een meisje en een jongen zich zo kunnen verlagen. Mensen gaan naar de bios om een film te kijken. Zij gebruiken het als Hotelkamer.






























Get A Room !

13-06-2009, 15:26


k zit altijd voorin.. zie je de film beter

13-06-2009, 15:29

Citaat door Workaholic_:
k zit altijd voorin.. zie je de film beter



Dan krijg ik last van mn nek.
Zit altijd achterin, zodat ze geen vieze dingen kunnen doen.
Doen ze dat wel, dan krijgen ze een hele lading over hun heen, zodat ze de bios uitrennen omdat ze zich dan schamen.

13-06-2009, 15:29
Hahahahahahahahahahahahahaha

13-06-2009, 15:32


Ik zit altijd achterin zie je het scherm wat beter en niemand die eten op je kan gooien

13-06-2009, 15:33

Citaat door MamaS_Kindje:
Hahahahahahahahahahahahahaha



Het is schaamteloos.

13-06-2009, 15:34

Citaat door tanger_lover:
Ik zit altijd achterin zie je het scherm wat beter en niemand die eten op je kan gooien



Nooit wat gezien?
Elke keer als ik naar de bios ga, dan zitten ze er altijd wel.

13-06-2009, 15:35

Citaat door ssarahh:
Dan krijg ik last van mn nek.
Zit altijd achterin, zodat ze geen vieze dingen kunnen doen.
Doen ze dat wel, dan krijgen ze een hele lading over hun heen, zodat ze de bios uitrennen omdat ze zich dan schamen.

voorin wilt niemand zitten dus zet mn benen vaak op de stoel voor mij.. zit je lekker uitgebreid.. en niemand gooit wat op mij dus geen probleem.. k haat alleen als mensne praten tijdens de film..

13-06-2009, 15:37

Citaat door ssarahh:
Nooit wat gezien?
Elke keer als ik naar de bios ga, dan zitten ze er altijd wel.

Eeerlijk gezegd als k ga dan is het altijd met een grote groep en dan heb ik meer aandacht voor de film dan de omgeving

13-06-2009, 15:38
wat voor viezie dinge? zoenen? neuke?

13-06-2009, 15:39
Een kamer is te duur, een film slechts 9 euro p.p
En vaak hebben ze gewoon een unlimited pas, komt maandelijks veel goedkoper uit!

13-06-2009, 15:39

Citaat door Workaholic_:
voorin wilt niemand zitten dus zet mn benen vaak op de stoel voor mij.. zit je lekker uitgebreid.. en niemand gooit wat op mij dus geen probleem.. k haat alleen als mensne praten tijdens de film..



Daar heb ik ook een hekel aan. Ik was laast nog naar de bios geweest. Naar de film: The last house on the left.
Het is geen grappige film, het is een horror/thriller film.

Maar er zaten 3 meisjes die vanaf het begin van de reclame tot het einde van de film de hele tijd aan het lachen/praten waren.

Ik kan me daar echt aan irriteren

13-06-2009, 15:41



Citaat door tanger_lover:
Eeerlijk gezegd als k ga dan is het altijd met een grote groep en dan heb ik meer aandacht voor de film dan de omgeving



Het valt gewoon op als je achterin zit. Want het gebeurd eigenlijk gewoon naast je maar dan een paar stoelen verderop.

13-06-2009, 15:41

Citaat door ssarahh:
Daar heb ik ook een hekel aan. Ik was laast nog naar de bios geweest. Naar de film: The last house on the left.
Het is geen grappige film, het is een horror/thriller film.

Maar er zaten 3 meisjes die vanaf het begin van de reclame tot het einde van de film de hele tijd aan het lachen/praten waren.

Ik kan me daar echt aan irriteren

ja daarom ga k ook niet meteen naar een film als hij net uit is.. die draait dan in de grote zalen.. altijd wel een idioot ertussen.. geef mij maar die kleine zalen..

13-06-2009, 15:42

Citaat door Saaaraaah:
wat voor viezie dinge? zoenen? neuke?


Zoenen is op zich niet erg. Maar als je elkaar helemaal gaat aflebberen, en hij onder haar truitje en in haar broekje zit en zij met zijn stick in haar mond gaat gewoon te ver.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10