Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hebben Jullie Ooit Per Ongeluk Gegeten Tijdens Het Vasten??????

Pagina's : [1] 2

LZN
10-11-2002, 15:51

SALLAAM IEDEREEN............. BEN GEWOON HEEL NIEUWSGIERIG OF JULLIE OOIT PER ONGELUK TIJDENS HET VASTEN IETS HEBBEN GEGETEN OF GEDRONKEN..... ALS HET ONBEWUST IS GEBEURD DAN IS ER NIETS AAN DE HAND HOOR.... BEN BEBIEUWD!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXJES MAISA :zwaai: :zwaai: :zwaai:.

nour_el_3oejoen
10-11-2002, 15:55
ja, ik heb een keer per ongeluk een heel blikje cola en een zak chips gegeten :D :D :D GRAPPIE!!!

el_mouslima
weet je iemand die perongeluk gegeten heeft tijdens de ramadan, dat allah swt hem dan gevoed heeft. je moet gewoon doorgaan met het vasten.

soumaya1
JA, IK HEB WE EENS VLAK VOOR DE MAGREB, EEN SLOKJE THEE GEDRONKEN, IK WAS DIE AAN HET ZETTEN, EN IK NAM ER EEN SLOKJE VAN OM TE PROEFEN OF ER GENOEG SUIKER IN ZAT, IK SCHROK HEEL ER TOEN IK BESEFTE DAT IK GEWOON 5 MIN VOOR DE MAGREB EEN SLOKJE THEE HAD GENOMEN!

-Reda-

gister BIJNA! je weet tog, ik was zo de tafel aan het dekken, toen ik per ongeluk met mn vinger in een schoteltje met honing kwam...bijna had ik het afgelikt...egt zo vlak voor mn mond besefte ik dat...wooow that was close, gelijk handen wassen...

Dida
10-11-2002, 15:56
Origineel gepost door el_mouslima weet je iemand die perongeluk gegeten heeft tijdens de ramadan, dat allah swt hem dan gevoed heeft. je moet gewoon doorgaan met het vasten. Ja, dit heb ik ergens gehoord of gelezen.

Teaser
10-11-2002, 16:01
Ik heb een keer een pringle gegeten en once you pop, you cant stop dus werd het een hele blik pringles

gilspower
10-11-2002, 16:02
ik heb ook een keer gegeten, ik was harira aan het opwarmen en ik had wilde ff proeven of het warm genoeg was en proefde het ff, maar had nog niet door dat ik aan het vasten was dus een minuut laten proefde ik weer en ineens schok ik. en dat was vlak magreb.

Nounousa
10-11-2002, 16:04
jah maar als het perongeluk is gewoon doorgaan met vasten!!

Chaimaa
whahahaha ja man me moeder had boodschappen gedaan en ik ging alles op zijn plaats zetten ewa der zaten echt lekkere dingen tussen :verliefd: zag je mij zo eten en mijn moeder mij geschrokken aankijken...ik zo wat ??? OOOOOOOOOOOOOH ....... :D

salina83
hahahahaha nee ik heb niet per ongeluk gegeten. you know why maisa. ps: morgen tentamen van 13:30-16:30, dus amsterdam gaat niet door. :( maar donderdag dan ok? :blauwkus:

Marocca
10-11-2002, 16:05
Origineel gepost door Teaser Ik heb een keer een pringle gegeten en once you pop, you cant stop dus werd het een hele blik pringles das waar!!!!!!!!!! :D

Juf_Nora

hahahahaha ik ook, toen ik heel jong was... ik hoefde nog niet te vasten toen, en toen deed ik 1 dag wel vasten en 1 dag niet... en ik was op school en iemand had toevallig geld, dus wij allemaal naar de supermarkt, cola gekocht en chips. wij lopen weer terug naar school en ik zit lekker cola te drinken en chips te eten.. en opeens dacht ik... IK VAST..... en ik wist niet dat je toen gewoon door moest vasten dus ging ik maar verder eten, pas toen ik thuis kwam zei me moeder tegen me dat ik moest doorvasten en dat het Allah was die me te eten gaf..... was wel leuke ervaring:D

nour_el_3oejoen
Origineel gepost door Teaser Ik heb een keer een pringle gegeten en once you pop, you cant stop dus werd het een hele blik pringles WHAHAHAHAHHAWHAHAHAHHAHAA :giechel:

salina83
10-11-2002, 16:17
he lieverd, jij mag kiezen ok? maakt me niet uit zolang het geen rotterdam is :D xxxx zie ik je wel m orgen ochtend?

Pagina's : [1] 2