Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen erkennen hun...



12-06-2009, 16:16
[ Eigen vriendin nooit, nooit ben ik op werk, school waar dan ook een marokkaan tegen gekomen die eerlijk zei ja ik heb een vriendin.....en Marokkaanse meisjes doen dat altijd al hebben ze er een maand mee...best zielig eigenlijk.... ]

12-06-2009, 16:17


Leven is hard.l

12-06-2009, 16:18

Citaat door Lauren:
[ Eigen vriendin nooit, nooit ben ik op werk, school waar dan ook een marokkaan tegen gekomen die eerlijk zei ja ik heb een vriendin.....en Marokkaanse meisjes doen dat altijd al hebben ze er een maand mee...best zielig eigenlijk.... ]

Nee klopt.. Pas nadat ze verloofd zijn vertellen ze het

12-06-2009, 16:25
Ja zielig eigenlijk, ik zou nooit vertellen dat ik een vriend heb als hij dat ook nooit zou zeggen.......

12-06-2009, 16:28



Citaat door Lauren:
Ja zielig eigenlijk, ik zou nooit vertellen dat ik een vriend heb als hij dat ook nooit zou zeggen.......

Ik zou het zowiezo nooit tegen andere mensen zeggen

12-06-2009, 16:43

Citaat door chillz:
je bent een halfbloedje...jouw nemen we zowiezo niet serieus, alleen voor de lol



Ik ben verloofd met een Marokkaan en ik ga deze zomer trouwen....bye negrinnen lover...

12-06-2009, 16:46
elke topic van jou is bullshit, sonde van mijn tijd... doei doei...

12-06-2009, 16:48

Citaat door Lauren:
[ Eigen vriendin nooit, nooit ben ik op werk, school waar dan ook een marokkaan tegen gekomen die eerlijk zei ja ik heb een vriendin.....en Marokkaanse meisjes doen dat altijd al hebben ze er een maand mee...best zielig eigenlijk.... ]



Probeer erkenning bij Allah swt te halen en niet bij andere

Haal erkenning uit je daden en woorden. De rechtschapen zullen je erkennen en de verdwaalde niet

12-06-2009, 16:54

Citaat door mouhim:
elke topic van jou is bullshit, sonde van mijn tijd... doei doei...



Je kan je tijd idd beter besteden aan school ofzo wat een schandaal....

12-06-2009, 16:55

Citaat door chillz:
dat je gaat trouwen zegt niks...succes zal je nodig hebben halfbloedje


negerinnen lover???



wat lul jij?....verbitterde door de maatschappij wegegooide marokkaan....

12-06-2009, 17:07

Citaat door chillz:
het is 'weggegooide'

laaggeschoold ook nog...



Ik ben huisvrouw...