Bekijk volle/desktop versie : help me dames aub....!!



12-06-2009, 14:52
salamo 3alikom
ik heb een tijdje geleden een topic geoepend waar in staat dat ik een aanslagbrief van de belasting binnen heb gekrijgen waarop staat dat ik meer dan 2000 euro moet betallen....maar deze bedrag heb ik niet en die kan ik ook niet binnen 10 jaar sparen....darrom wil ik een bezwaarschrift sturen maar heb nog niemand kunnen vinden die mijn kan helpen dus wil iemand mij helpen en een goeie bezwaarschrift schrijven aub het gaat om 2356 euro...

ik zou degene die het voor mij schrijft euwige dankbaar zijn....

bedankt

12-06-2009, 14:53


Heb je geen raadsleden in de buurt? Of juridisch Loket..is beide gratis!

Allah j3awnek

12-06-2009, 14:59

Citaat door ambitiontje:
Heb je geen raadsleden in de buurt? Of juridisch Loket..is beide gratis!

Allah j3awnek


nee man waar ik woon kan niemand mij helpen

12-06-2009, 15:06
je moet via google zoeken, daar vind je vaak standaard voorbeelden van een bezwaarschrift......

12-06-2009, 15:17



Citaat door justmarokkaanse:
nee man waar ik woon kan niemand mij helpen


lieve schat, in elke stad zitten zulke instanties die je gratis kunnen helpen.

me moeder gaat daar ook al tijd heen.

succes meid

12-06-2009, 15:24

Citaat door justmarokkaanse:
salamo 3alikom
ik heb een tijdje geleden een topic geoepend waar in staat dat ik een aanslagbrief van de belasting binnen heb gekrijgen waarop staat dat ik meer dan 2000 euro moet betallen....maar deze bedrag heb ik niet en die kan ik ook niet binnen 10 jaar sparen....darrom wil ik een bezwaarschrift sturen maar heb nog niemand kunnen vinden die mijn kan helpen dus wil iemand mij helpen en een goeie bezwaarschrift schrijven aub het gaat om 2356 euro...

ik zou degene die het voor mij schrijft euwige dankbaar zijn....

bedankt


sociale raadslieden bureau dat heb je in elke gemeente of een regeling treffen met de belastingdienst