Bekijk volle/desktop versie : Palestijn (15) gedood om vermeende collaboratie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

12-06-2009, 13:18
Palestijn (15) gedood om vermeende collaboratie

Nabij Qalqilya op de Westelijke Jordaanoever heeft de Palestijnse politie een 15-jarige jongen gevonden die was opgehangen. Volgens de BBC vrijdag hebben de vader, de oom en de neef van het slachtoffer bekend de jongen van het leven te hebben beroofd omdat hij met het Israëlische leger zou hebben gecollaboreerd.

Samenwerking met Israël geldt onder de Palestijnen als hoogverraad. Daders worden vaak zonder vorm van proces gedood. De politie denkt niet dat het slachtoffer, die Raed Sawalha zou heten, een informant was van Israël. Hij zou daarvoor te jong zijn geweest. De daders worden vervolgd door justitie. De politie onderzoekt ook nog mogelijke andere motieven voor de moord.

12-06-2009, 13:47


erg.......!!!

12-06-2009, 13:49
hey schat long time no see kifeshh

13-06-2009, 12:17
QALQILYA - Nabij Qalqilya op de Westelijke Jordaanoever heeft de Palestijnse politie een 15-jarige jongen gevonden die was opgehangen. Volgens de BBC vrijdag hebben de vader, de oom en de neef van het slachtoffer bekend de jongen van het leven te hebben beroofd omdat hij met het Israëlische leger zou hebben gecollaboreerd.

Samenwerking met Israël geldt onder de Palestijnen als hoogverraad. Daders worden vaak zonder vorm van proces gedood. De politie denkt niet dat het slachtoffer, die Raed Sawalha zou heten, een informant was van Israël. Hij zou daarvoor te jong zijn geweest. De daders worden vervolgd door justitie. De politie onderzoekt ook nog mogelijke andere motieven voor de moord.


bron




Citaat:
Police involved in the investigation said they believe the family killed the boy accidentally while beating him with a stick, then staged the hanging.
The investigators spoke on the condition of anonymity because the case is ongoing.

13-06-2009, 12:19


Redelijk begrijpelijk hoe kan je je bij die moordzuchtige parasiete kadavers aansluiten?

13-06-2009, 12:20

Citaat door Harama1n:
Redelijk begrijpelijk hoe kan je je bij die moordzuchtige parasiete kadavers aansluiten?



Daar is geen enkel bewijs voor, daarom worden de daders ook vervolgd ..

13-06-2009, 12:23

Citaat door pseu:
Daar is geen enkel bewijs voor, daarom worden de daders ook vervolgd ..


Ik denk niet dat je als vader/oom snel je zoon/neefje zonder enig bewijs ophangt.

13-06-2009, 12:24

Citaat door Harama1n:
Ik denk niet dat je als vader/oom snel je zoon/neefje zonder enig bewijs ophangt.


Nee voor je je zoontje ophangt wil je toch eerst wel een beetje bewijs zien...

13-06-2009, 12:25

Citaat door mrmpf:
Nee voor je je zoontje ophangt wil je toch eerst wel een beetje bewijs zien...


Precies goddeloze jij begrijpt het tenminste een beetje die andere collega atheist van jouw hierboven snapt het voor de verandering weer niet.

13-06-2009, 12:28

Citaat door Harama1n:
Ik denk niet dat je als vader/oom snel je zoon/neefje zonder enig bewijs ophangt.



Er worden ook zat kinderen met een bomgordel op pad gestuurd.
Misschien had dit kind niet zo zin om zich zelf op te blazen ..

13-06-2009, 12:31

Citaat door pseu:
Er worden ook zat kinderen met een bomgordel op pad gestuurd.
Misschien had dit kind niet zo zin om zich zelf op te blazen ..


Westerse propaganda moet je niet in geloven. De atheistische westerse laag opgeleidde kinderen / zeer jong volwassenen zijn aan het vechten in Afghanistan en Irak. Kom dus niet met het verhaal dat muslims kinderen op oorlogspad sturen. Daar zijn terroristische westerlingen goed in. Of denk je dat Dirk Jan van 17 (Dirk Jan had net een nieuwe scooter nu zit hij in Afghanistan te vechten tegen geharde verzetstrijders met jaren lange defensieve oorlogs ervaring) zonder enige ervaring niet indirect een zelfmoord contract tekent wanneer hij uitgezonden wordt. Maar als je een westerse hypocriet bent (waar er erg veel van zijn) dan is het moeilijk om zelf kritisch te zijn.

13-06-2009, 12:33
Ook eerwraak kan nog een motief zijn geweest.

Maar blijkbaar zijn Palestijnse kinderen toch minder waard als dat sommige ons willen laten geloven ..

Het is pas een probleem wanneer ze omgebracht worden door Israël.

13-06-2009, 12:34


http://www.youtube.com/watch?v=Cbk21ELVN6s&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Enujij% 2Enl%2F%2Fwij%2Dhebben%2Djezus%2Dgedood%2Dwe%2Dzij n%2Der%2Dtrots%2Dop%2E5897302%2Elynkx&feature=play er_embedded


Recente beelden [posted 20 februari 2009] van drinkende, deels fundamentalistische, Israelische straatjongeren die een Britse filmploeg bedreigen. "Jij en je [xxx] Jezus kunnen mijn kont kussen", vervolgens een sexueel getinte opmerking aangaande moeders. Tevens komt de opmerking : "Dit is mijn land, God gaf het aan mij" [uiteraard] ook voorbij. Deze mentaliteit komt me bekend voor; maar ik neem aan dat Wilders op deze jongens geen kritiek zal hebben en ze volledig steunt in hun uitspraken.

13-06-2009, 12:38

Citaat door lotfi1:
http://www.youtube.com/watch?v=Cbk21ELVN6s&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Enujij% 2Enl%2F%2Fwij%2Dhebben%2Djezus%2Dgedood%2Dwe%2Dzij n%2Der%2Dtrots%2Dop%2E5897302%2Elynkx&feature=play er_embedded


Recente beelden [posted 20 februari 2009] van drinkende, deels fundamentalistische, Israelische straatjongeren die een Britse filmploeg bedreigen. "Jij en je [xxx] Jezus kunnen mijn kont kussen", vervolgens een sexueel getinte opmerking aangaande moeders. Tevens komt de opmerking : "Dit is mijn land, God gaf het aan mij" [uiteraard] ook voorbij. Deze mentaliteit komt me bekend voor; maar ik neem aan dat Wilders op deze jongens geen kritiek zal hebben en ze volledig steunt in hun uitspraken.


Deze vredelievende joden hebben de verlichting mee gemaakt volgens wilders. Namelijk het nieuwe testament (leugen van Wilders joden houden stevig vast aan het oude testament). En we mogen de joden niet kwetsen ze zijn namelijk massaal afgeslacht in de 2e wereldoorlog dus ze zijn voor eeuwig zielig en alles dient van hun geacepteerd te worden. Ze zijn het beloofde volk.

13-06-2009, 12:39

Citaat door Harama1n:
Westerse propaganda moet je niet in geloven. De atheistische westerse laag opgeleidde kinderen / zeer jong volwassenen zijn aan het vechten in Afghanistan en Irak. Kom dus niet met het verhaal dat muslims kinderen op oorlogspad sturen. Daar zijn terroristische westerlingen goed in. Of denk je dat Dirk Jan van 17 (Dirk Jan had net een nieuwe scooter nu zit hij in Afghanistan te vechten tegen geharde verzetstrijders met jaren lange defensieve oorlogs ervaring) zonder enige ervaring niet indirect een zelfmoord contract tekent wanneer hij uitgezonden wordt. Maar als je een westerse hypocriet bent (waar er erg veel van zijn) dan is het moeilijk om zelf kritisch te zijn.



Dus er staat geen filmpjes op youtube van Palestijnse kinderen met een bomgordel, die vervolgens huilent aan de Israëliërs vragen om hun alsjeblieft te helpen. Verder maak ik op uit jouw commentaren dat palestijnen het recht hebben om kinderen te vermoorden zonder enige vorm van proces ..




Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11