Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel minuten zat er vanaf jullie huis tot aan de zaal?



12-06-2009, 12:11
Het is eigelijk gebruikelijk dat de bruid thuis wordt opgehaald. Maar aangezien ik helemaal aan de kop van Noord-holland woon. En Amsterdam al een uur voor me is. Nou twijfel ik over een zaal die ik echt prachtig vind maar er zit dan 1 uur en 2 min om naar de Zaal toe te rijden.

Is dit niet a3jek? Of kan dit wel haha.
Liefs

12-06-2009, 12:16


jawel gewoon uit je eigen huis opgehaald 45 minuuten is niets is zo voorbij
ik ben uit utrecht opgehaald naar belgie twee uur voor mijn fam ( ik ging in de heli kopter hihi )maar toch duurde dat ook 45 minuuten

is raar om uit huis van je man te vertrekken jou fam kan ook niets doen enzo in andermans huis enzo.... doe gewoon je eigen huis plan je dag goed in

12-06-2009, 12:19
Ik zal uitrekenen op hoe lang het dan duurt, 1 uur en 2 minuten.
Het is idd niet gebruikelijk om van uit de huis van me man te vetrekken. Maar als dat dus niet raar is dat het zo lang duurt. Vandaar me vraag!

Hahahah super man, Helicoper bezorgt minder stress. Alleen nee! Ik wil wel iedereen horen toeteren en me nefen uit het raam. En de Cabriodakken open. Zodat er goed gefilmt kan worden

12-06-2009, 12:23

Citaat door Lella_Aaroussa:
Ik zal uitrekenen op hoe lang het dan duurt, 1 uur en 2 minuten.
Het is idd niet gebruikelijk om van uit de huis van me man te vetrekken. Maar als dat dus niet raar is dat het zo lang duurt. Vandaar me vraag!

Hahahah super man, Helicoper bezorgt minder stress. Alleen nee! Ik wil wel iedereen horen toeteren en me nefen uit het raam. En de Cabriodakken open. Zodat er goed gefilmt kan worden



haha jah heb ik ook gehad van mijn huis naar het park en van het park naar de heli

in belgie zijn we opgewacht door iedereen die buite stonde te zingen met edjoen was echt heel leuk
hahah maar goed

ga gewoon met auto is echt veel leuker ook al duurt het een uur en twee minuut hahaha

je gaat je beter voelen om uit je ouders huis te vertrekken

maar jij weet het besten moppiet
Allay3awnek, Allaykemel by khair insah allah

12-06-2009, 12:25



Citaat door i_like_mo:
haha jah heb ik ook gehad van mijn huis naar het park en van het park naar de heli

in belgie zijn we opgewacht door iedereen die buite stonde te zingen met edjoen was echt heel leuk
hahah maar goed

ga gewoon met auto is echt veel leuker ook al duurt het een uur en twee minuut hahaha

je gaat je beter voelen om uit je ouders huis te vertrekken

maar jij weet het besten moppiet
Allay3awnek, Allaykemel by khair insah allah


Ameen, inshaAllah! Familie moet uit Utrecht vandaan komen. Is 1.5 uur rijden. En daarna 1 uur rijden naar de Zaal. Yeh stress die ik ze bezorg Ag is wel leuk met se alleen, elkaar volgen etc. Ik had laatst een trouwfeest hadden se hun alarm lichten aan Ik ging kapot lachen, ik was aan het rijden had de Cabrio van mamma. En ik toeteren, dakkie open. Zodat die ene goed kon filmen. Ik moest echt hard lachen

Was leuk joh.. Ik zag de familie van haar kant uit autos hangen alles. Ik ging helemaal stuk.

12-06-2009, 12:30
Ik ben zalen aan het Checken, heb een aantal zalen op het oog.
De een duurde 1 uur en 2 min
En de andere die duurt be3dak 2 uur en 33 minuten.