Bekijk volle/desktop versie : Moslims wijken niet voor Wilders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

12-06-2009, 12:04
Het ging bij de laatste verkiezingen niet om Europa, en het ging ook niet om de economie. Het gaat al jaren om de etnisch-culturele inrichting van Nederland. Wilders heeft duidelijk een blanke, joods-christelijke samenleving op het oog. Wie daarin niet past moet het land uitgegooid worden, om te beginnen: de moslims van niet-westerse herkomst. Wilders is dus een puur racist.

Brandstof
Zijn belangrijkste doelwit zijn niet de jonge Marokkanen die hier en daar een buschauffeur overvallen. Neen, want ze zorgen continu voor zijn politieke brandstof. De moslims die hij graag het land zou willen uitzetten zijn de potentiële Aboutalebs en Al Bayraks : De supergeïntegreerde moslims die op sleutelposities terechtkomen.

D’66, Groen Links en ook de Christen-Unie hebben zijn agenda door en aarzelen niet om met hem de ideologische strijd aan te gaan. De andere partijen duiken weg. Ze zijn bang, durven niet op te komen voor hun ideologie of denken slim te zijn door een beetje Wilders in hun samenlevingsconcept te gieten.

Gestuntel
Je vraagt je af waarvoor de leiders van deze partijen de politiek zijn ingegaan. De PvdA heeft met het gestuntel over de integratienota en de zwalkende positie van Wouter Bos jegens Wilders (eerst niet uitsluiten en later wel uitsluiten) laten zien dat deze partij hoogzwanger is van een karakterloos opportunisme.

Mijn Marokkaanse-Nederlandse klompen braken - van schaamte - volledig toen ik Lilian Ploumen -de voorzitter van deze partij - de racist Wilders nog hoorde feliciteren met zijn electorale succes. Maar ze staat daar niet alleen in. Ook de andere partijen waren er als de kippen bij om deze 'collega', die de Nederlandse grondwet en rechtstaat het liefst gisteren nog voor een belangrijk deel in de prullenbak zou gooien, te complimenteren.

LPF
De SP is altijd helder op het sociaal-economische vlak. Maar als her gaat om het verdedigen van de multiculturele samenleving en de positie van de moslims is ze aanzienlijk verlegener. Het CDA heeft al geregeerd met de populistische LPF en sluit uiteraard de samenwerking met Wilders niet uit. Zou het ook het geval zijn geweest als Wilders anti-christendom was?

De Komst van Rutte als leider gaf enige hoop dat de VVD een echte liberale partij zou worden. Maar hij is helaas in de buurt van 'Geert' blijven rommelen.

Ten eerste zullen de politieke partijen hun ideologische tanden moeten laten zien. Zo niet dan gaan ze zelf eraanZijn voorstel om de vrijheid van meningsuiting vooral van Wilders te beschermen door alle mogelijke haatzaaiende en discriminerende scheldkanonnades jegens de verschillende bevolkingsgroepen ( joden, vrouwen, moslims, homo’s, etc) uit het wetboek van strafrecht te halen is een bewijs dat ook hij meegezogen wordt in de verwildering van Nederland.

Ramp
In de V.S. heeft het acht jaar geduurd vóórdat het Amerikaanse volk ontdekte dat Bush een ramp was. Welnu, als Nederland ons lief is, is er maar één weg om ons diezelfde ellende te besparen: namelijk door deze handelaar in angst en haat politiek te neutraliseren. Daartoe gelden twee cruciale voorwaarden:

Ten eerste zullen de politieke partijen hun ideologische tanden moeten laten zien. Zo niet dan gaan ze zelf eraan. Dat betekent: Wilders durven ontmaskeren als een rampzalige racist. Met hem aan de macht zal Nederland alle fundamentele waarden als tolerantie, wederzijds respect, rechtstaat, sociale cohesie, kwijtraken. Nederland dreigt dan zowel bestuurlijk als sociaal in chaos terecht te komen. Zowel op plaatselijk als op landelijk niveau dient hij daarom uitgesloten te worden van politieke coalities. Zie de effectiviteit van de “cordon sanitaire” in België rondom het Vlaams Belang.

Medeburgers
Ten tweede zullen de bevolkingsgroepen die hij voor zijn racistische ideologie mobiliseert moeten kiezen voor een beschaafd Nederland. Tegen deze medeburgers - homo’s, joden, christenen, en seculieren- wil ik graag dit zeggen: Er zijn mensen binnen de moslimgemeenschap die tot nu toe verkeerde dingen hebben gezegd en of gedaan jegens u.

Deze slinkende minderheid is fout en wordt hier en daar gecorrigeerd gedurende confronterende interne discussies die u helaas niet meemaakt. De moslim- fundamentalisten die overtuigd zijn van hun gelijk en geen enkel respect tonen voor de andere Nederlandse burgers zijn even fout als Wilders en zijn in feite zijn coalitiegenoten, want ze voeden elkaar.

Vreedzaam
Maar de meerderheid van de moslimgemeenschap wil niets liever dan vreedzaam leven met u binnen de Nederlandse rechtsorde en democratie. Nederland is ons land en we zullen nooit wijken voor Wilders, al krijgt hij de absolute politieke meerderheid. Met het oog op onze gemeenschappelijke toekomst hebben we daarom maar één keuze: onze positieve energie steken in elkaar en de opbouw van Nederland.

http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/3546/Moslims_wijken_niet_voor_Wilders

12-06-2009, 12:11


Waarom lees ik hier op dit forum dan voor 80% de meest stuitende anti-westerse propaganda?

Maar goed, het artikel klopt wel, met Wilders aan het roer wordt het een complete puinhoop in dit land en hij heeft ook niet de oplossingen voor de problemen in dit land.

Maar ik denk niet dat hij zo racistisch is, zoals de meesten hier beweren.

12-06-2009, 12:15
Als wilders aan de macht komt dan hou ik iedere autochtoon aansprakelijk

12-06-2009, 12:16
Prachtig artikel. Corton Sanitair meoten ze ook hier invoeren.

12-06-2009, 12:17



Citaat door 2Die:
Als wilders aan de macht komt dan hou ik iedere autochtoon aansprakelijk



Ik sommige allochtonen...

12-06-2009, 12:20

Citaat door Hoessein28:
Ik sommige allochtonen...



Zoiezo ...

maar in verhouding tegenover de autochtonen .. ben ik niet happy dan

12-06-2009, 12:22

Citaat door Nederlander32:
Waarom lees ik hier op dit forum dan voor 80% de meest stuitende anti-westerse propaganda?

Maar goed, het artikel klopt wel, met Wilders aan het roer wordt het een complete puinhoop in dit land en hij heeft ook niet de oplossingen voor de problemen in dit land.

Maar ik denk niet dat hij zo racistisch is, zoals de meesten hier beweren.


Ik zie het zo:

Wilders is erg goed in de oppositie(hij benoemt de problemen). Maakt me geen hol welke partijen in het kabinet komen.

Pvv van Wilders en de rest van de oppositie kaart de Maatschappelijke en economische problemen in NL aan en het kabinet lost ze op.

Een cordon sanitaire lijkt me ook geen punt.

12-06-2009, 12:22

Citaat door lotfi1:
Zie de effectiviteit van de “cordon sanitaire” in België rondom het Vlaams Belang.


Ik geloof niet wat ik lees... Een van de dingen die het vlaams belang in Vlaanderen groot gemaakt hebben is het cordon sanitaire

12-06-2009, 12:24
Mohammed Rabbae?

Dat die homohatende boekverbrander en satire verbieder nog serieus genomen wordt.., nog niet geroyeerd is door GL..

De man is een wandelende schande..!

12-06-2009, 12:27

Citaat door THE_WHAT:
Ik geloof niet wat ik lees... Een van de dingen die het vlaams belang in Vlaanderen groot gemaakt hebben is het cordon sanitaire


Ze kunnen niet regeren, dis no problem. Bovendien hebben ze onlangs een klap gekregen.

12-06-2009, 12:27

Citaat door Snake84:
Mohammed Rabbae?

Dat die homohatende boekverbrander en satire verbieder nog serieus genomen wordt.., nog niet geroyeerd is door GL..

De man is een wandelende schande..!


, en toch heeft hij een dikke punt.

12-06-2009, 12:31

Citaat door deVerdeler:
Ze kunnen niet regeren, dis no problem. Bovendien hebben ze onlangs een klap gekregen.


Maar blijkbaar groeit Wilders veel sneller in NL. het vb heeft er 30 jaar moeten over doen om 25% van de stemmen te halen.

12-06-2009, 12:33



Citaat door THE_WHAT:
Maar blijkbaar groeit Wilders veel sneller in NL. het vb heeft er 30 jaar moeten over doen om 25% van de stemmen te halen.


Wat ze in Belgie hebben, moeten zij ook hier invoeren.

12-06-2009, 12:37

Citaat door deVerdeler:
, en toch heeft hij een dikke punt.



Hij heeft pas een punt als hij de oorzaken van de opkomst van Wilders benoemt.., niet eerder...
Verder kun je Wilders pas effectief bestrijden door hem de 'argumenten' te ontnemen en niet - ohhhh.., hoe ouderwets toch - door hem uit te maken voor racist...

12-06-2009, 12:39

Citaat door deVerdeler:
Wat ze in Belgie hebben, moeten zij ook hier invoeren.


Dat soort maatregelen lost niks op. Bovendien wordt Wilders dan betaald om niks te doen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17