Bekijk volle/desktop versie : e ticket vanuit marokko?



Pagina's : [1] 2

12-06-2009, 09:53
Dames
ik heb een vraagje, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:


Mijn ouders hebben een enkeltje gekocht voor marokko, ze zitten er inmiddels al. Maar hoe krijgen zij hun e ticket als ik op internet voor hun een enkeltje nador-amsterdam boek?

12-06-2009, 09:56


Je ontvangt het via de mail uitprinten en faxen naar je ouders

12-06-2009, 09:57
Je krijgt een mail waarin een reserveringsnummer staat. Wanneer de betaling binnen is, krijg je een bevestiging. De reserveringsnummer geef je door aan je ouders en wanneer ze zich melden bij de balie krijgen je ouders een instapkaart.

12-06-2009, 09:57

Citaat door schatje26:
Je ontvangt het via de mail uitprinten en faxen naar je ouders


idd....of je ouders daar laten uitprinten bij zo'n internetwinkel

12-06-2009, 10:02


Dames
harstikke bedankt voor jullie snelle reacties, mijn dank is groot!


Mimavanilla, weet je zeker dat het dan goed gaat? Je kent marokkaanse bureaucratie en ik wil mn ouders zo min mogelijk stress bezorgen op dat vliegveld

12-06-2009, 10:03

Citaat door Sweet_G:
idd....of je ouders daar laten uitprinten bij zo'n internetwinkel




Meisje, mijn ouders zijn in de 70, die weten nix van internet, laat staan dat ze weten waar een internetwinkel is. (we hebben het nu over Nador)

12-06-2009, 10:05
Sweet G even off topic, ik zie dat je harstikke veel bent afgevallen, hoe heb je dat voor elkaar gekregen???????? Ik wil dolgraag 10 kilo eraf hebben maar het lukt me voor geen meter en die rotzomer komt wel heel erg dichtbij nu...

12-06-2009, 10:05

Citaat door Sweet_G:
idd....of je ouders daar laten uitprinten bij zo'n internetwinkel


Afgelopen zomer heb ik me gek gezocht naar een printer kennen ze niet in marokko

12-06-2009, 10:05

Citaat door schatje26:
Afgelopen zomer heb ik me gek gezocht naar een printer kennen ze niet in marokko



dat bedoel ik dus

12-06-2009, 10:10

Citaat door Selly:
Dames
harstikke bedankt voor jullie snelle reacties, mijn dank is groot!


Mimavanilla, weet je zeker dat het dan goed gaat? Je kent marokkaanse bureaucratie en ik wil mn ouders zo min mogelijk stress bezorgen op dat vliegveld

Ik loop stage in een reisbureau, dus ik weet het zeker. Ik zal het anders straks nog voor de zekerheid voor je navragen. Zolang je de reserveringsnummer hebt kunnen ze meteen inchekken en krijgen ze instapkaart bij de balie.

12-06-2009, 10:14

Citaat door MimaVanilla:
Ik loop stage in een reisbureau, dus ik weet het zeker. Ik zal het anders straks nog voor de zekerheid voor je navragen. Zolang je de reserveringsnummer hebt kunnen ze meteen inchekken en krijgen ze instapkaart bij de balie.




Als je het nog even wilt navragen dan graag meis

12-06-2009, 10:15

Citaat door Selly:
dat bedoel ik dus


Print het hier uit en fax het naar ze toe doe ik altijd ook voor mijn ouders

12-06-2009, 10:15



Citaat door MimaVanilla:
Ik loop stage in een reisbureau, dus ik weet het zeker. Ik zal het anders straks nog voor de zekerheid voor je navragen. Zolang je de reserveringsnummer hebt kunnen ze meteen inchekken en krijgen ze instapkaart bij de balie.


Dit klopt bij een E-ticket is een reserveringsnummer voldoende

12-06-2009, 10:18

Citaat door schatje26:
Dit klopt bij een E-ticket is een reserveringsnummer voldoende

Inderdaad, tegenwoordig is een e-ticket ideaal! Het kost minder tijd en je kunt overal terecht met je reserveringsnummer.

12-06-2009, 10:41

Citaat door Selly:
Sweet G even off topic, ik zie dat je harstikke veel bent afgevallen, hoe heb je dat voor elkaar gekregen???????? Ik wil dolgraag 10 kilo eraf hebben maar het lukt me voor geen meter en die rotzomer komt wel heel erg dichtbij nu...


was niet zo heel makkelijk helaas hahahha...voornamelijk alleen maar gezond eten, alles wat slecht is laten staan, dus geen frietjes, snoep, snacks of chips of dergelijk (heel af en toe is het wel ok), veel water drinken en min 4 x in de week sporten....volg geen speciaal dieet ofzo verder....maar je kunt het meid als ik het kan kan iedereen het

Pagina's : [1] 2