Bekijk volle/desktop versie : Naakte vrouwen langs de weg..



Pagina's : [1] 2

06-05-2004, 17:46
Afgelopen dagen werd ik tijdens het auto rijden elke keer afgeleid door een reclame bord langs de weg..Het gaat om sloggi-strings.Allemaal naakte vrouwen met een string aan.Het is zo een bord die elke keer van reclame veranderd weet je wel..en als ik langs rijd dan gaat dat ene net naar beneden..

Ik vind deze reclame zeer gevaarlijk!!Het is neergezet net voor een kruising!!!( ik zie al die mannen die hun blik niet af kunnen wenden van die bord, met alle gevolgen van dien)

Hoe kunnen ze het verzinnen?De toegenomen verkeersdoden zijn eigenlijk heel goed te verklaren..

06-05-2004, 17:48


Wat wil je dan ?
Een vrouw in een burka ?

06-05-2004, 18:52
tja het is een land van iromieen "ongelovigen" dan kun je dit soort dingen wel verwachten jammer genoeg. ik vindt het ook zo schande zit je naast je pa in de auto zie je al die rare beelden :verdomme: maar ja..........

06-05-2004, 18:54
Huh? Wat heeft je pa er mee te maken? Draagt-ie ook sloggi's?

06-05-2004, 19:25



Citaat:
Origineel gepost door amused
Huh? Wat heeft je pa er mee te maken? Draagt-ie ook sloggi's?
ddhuu


o what funny................not

06-05-2004, 20:28
Ik zal je zeggen..
Ze hebben hier eerde klachten over ingediend. Dat had niks met Islam te maken, maar met de concentratie. En Juist wat Fitrah heeft gezegd, daar werd een klacht over ingediend.

Zo een Billboard net voor een kruising, waar sommige mannen op gaan focussen en het verkeer zelf vergeten. Zo te zien heeft het niet geholpen.

06-05-2004, 20:34
Ik heb er geen problemen mee.

06-05-2004, 20:38
Hahah, vandaag reed ik ook nog langs zo'n bord...... Met hun Sloggie........hihi

06-05-2004, 22:08
Jah, ik vind die reclame borden egt helemaal niks, als je mijn wijk in rijd, moet je langs die sloggie-reclame bord...

Nou egt verschut is dat, laatst zat ik met mijn vader in de auto... Ik werd knal ROOD.....

07-05-2004, 00:19
Nou nou. Niet zo overdrijven.
Als je van zo'n reklame met een paar dames in string al helemaal
in de war raakt, moet je je zelf eens na laten kijken.
Jou moeten ze dan ook niet loslaten op het strand zeg.

07-05-2004, 00:24
Westerse vrouwen zijn blijkbaar zo goedkoop dat ze zich zo laten prostitueren.

07-05-2004, 00:42
het is inderdaad niet echt slim om zo een bord op een kruispunt te zetten, of nou de afbeelding van een string wel zo smakelijk is , is weer een ander punt

en wat betreft het strand: als ik daar heenga denk ik soms ook wel eens: mensen ajb BEDEK JEZELF IK HEB OOK VAKANTIE!!!! van die hangende theezakjes of siliconenbobbels waar je tegen aan moet kijken is nou ook niet echt bepaald stijlvol te noemen.....

07-05-2004, 00:58



Citaat:
Origineel gepost door Ole_Guapa
Nou nou. Niet zo overdrijven.
Als je van zo'n reklame met een paar dames in string al helemaal
in de war raakt, moet je je zelf eens na laten kijken.
Jou moeten ze dan ook niet loslaten op het strand zeg.
Waarom ga je er van uit dat ik in de war ben geraakt...
Ik heb het over dat de bestuurder ( vooral van het mannelijke geslacht) van de auto afgeleid wordt..en zoiets voor een kruising plaatsen..dat is vragen om moeilijkheden...

Naakte vrouwen zijn niet normaal in het openbaar en trekken aandacht...dit heeft niets te maken met in de waren raken of iets dergelijks

07-05-2004, 10:05

Citaat:
Origineel gepost door ffeiza
Ik zal je zeggen..
Ze hebben hier eerde klachten over ingediend. Dat had niks met Islam te maken, maar met de concentratie. En Juist wat Fitrah heeft gezegd, daar werd een klacht over ingediend.

Zo een Billboard net voor een kruising, waar sommige mannen op gaan focussen en het verkeer zelf vergeten. Zo te zien heeft het niet geholpen.
Zekers en zo onnodig die onderbroekjes nu ja broekjes verkopen zichzelf toch. Moeten anderen dan op de weg ook al geconfronteerd worden met naakt dat krijg op de tv toch al genoeg voor je snufferd.
Voor een pakje boter gaan ze nog bloot of voor kaas tegenwoordig is reclame kijken ook al zoiets van een bezoekje in de rooie buurt.

07-05-2004, 10:29

Citaat:
Origineel gepost door Khanoussi
Wat wil je dan ?
Een vrouw in een burka ?
Geen slecht idee!

Pagina's : [1] 2