Bekijk volle/desktop versie : Even op een rijtje wat ik heb ervaren.



11-06-2009, 23:41
Dj hiba:
Laat de dansvloer letterlijk trillen. Hij blijft geen seconde leeg. Wat ik zelf van haar vind best aan de gesloten kant. Toen ik haar had mee gemaakt keek ze een beetje van de rare kant. Misschien had ze een badday. Maar ze is zeker de juiste keuze!

Dj Nadia:
Daar hoef ik niks over te zeggen. Een toppertje. Doet gezellig en actief mee. Voelt zich helemaal thuis en zo hoort het ook.

Negaffa Nejma:
Leuke vrouw met prachtige jurken en makeup. Ze luistert precies naar wat haar bruidje zegt!

Chaabia reportages:
Heel gezellig en vrolijk. Ze is alleen maar aan het lachen. Ze luistert precies naar wat de bruid zegt. Leuke vrouw!

Negaffa Laila:
Mooie jurken en makeup. Ze hangt totaal niet naast je aan je jurk, wat de meeste negaffa's wel doen. Ze stuurt je de zaal in en weg is ze terug naar de kleedkamer om de spullen voor te bereiden voor de andere jurk. Ze helpt misschien even met poseren voor de foto en thats it!

Dj Lubna:
De perfecte dj voor elke gelegenheid! Ze praat vaak door de mic en komt gezellig over. Ze draait leuke muziek. Het is een toppertje!

Fotograaf Nora:
Is volgens mij de zusje van Lubna. Ook een leuke dame. Lacht veel en vaak. En ze totaal niet een type die 10 minuten de camera op 1 plek zet.

De sluisgroep Woerden:
Mooie zaal met veel ruimte. De wc's hebben ook veel ruimte. De gang is prachtig. Lekker lang.

De tulp:
Mooie zaal maar ik zelf zou er niet willen trouwen. De mannen staan boven te kwijlen op de vrouwen die beneden zitten. Wat helemaal hsjoema is die inkijk bij de dames, mannen genieten van jullie. Goedzo toppers!

Ik heb nu zo weinig dingen terwijl ik heel veel bruiloften mee maak.
Als ik er iets heb komt het erbij.



11-06-2009, 23:46



Citaat door Oktober_Bride:
upp leuke topic



Ik zal volgende week en de week erop nog nieuwe ervaringen bij zetten.

11-06-2009, 23:47
Wat me laatste tijd opvalt is dat cateraars decorateurs etc. hun mening hier op het forum zetten ( mij een zorg) ik vind dat je als ondernemer gewoon je mond moet houden en je werk moet doen.

dit is niet persoonlijk naar jou toegericht topicopener maar over het algemeen.

11-06-2009, 23:48

Citaat door feki7a:
Wat me laatste tijd opvalt is dat cateraars decorateurs etc. hun mening hier op het forum zetten ( mij een zorg) ik vind dat je als ondernemer gewoon je mond moet houden en je werk moet doen.

dit is niet persoonlijk naar jou toegericht topicopener maar over het algemeen.



Lieve schat. Al deze ervaringen heb ik op bruiloften meegemaakt waar ik de gast was. Dus van familie, vrienden en kennissen. Als ik aan het werk ben, ben ik ook echt aan het werk. Ik let niet op wat de andere bedrijven om me heen doen.

11-06-2009, 23:50



Citaat door Nasrdecoratie:
Lieve schat. Al deze ervaringen heb ik op bruiloften meegemaakt waar ik de gast was. Dus van familie, vrienden en kennissen. Als ik aan het werk ben, ben ik ook echt aan het werk. Ik let niet op wat de andere bedrijven om me heen doen.



Oke dan moet je ook op een andere account reageren anders komt het raar over vind ik lijkt het alsof je bedrijf dat zo heeft ervaren.

Wat zijn je slechte ervaringen?

11-06-2009, 23:52

Citaat door feki7a:
Oke dan moet je ook op een andere account reageren anders komt het raar over vind ik lijkt het alsof je bedrijf dat zo heeft ervaren.

Wat zijn je slechte ervaringen?



Het is zo'n moeite om aan te melden en dan weer af.

Ik heb ook bruiloften waar ik gast ben hoor, ik hoef niet altijd te werken.
Ik help gewoon de aanstaande bruidjes met wat informatie. Over een tijdje zullen de meeste ook over mij gaan beginnen met oordelen. Ik vind dat totaal niet erg, aangezien iedereen het anders ervaart.

Ik heb bijna geen slechte ervaringen alleen met AC Restaurant De meern die maakt gebruik van Nederlandse serveersters, dat kan niet vind ik.

11-06-2009, 23:54

Citaat door Nasrdecoratie:

Het is zo'n moeite om aan te melden en dan weer af.

Ik heb ook bruiloften waar ik gast ben hoor, ik hoef niet altijd te werken.
Ik help gewoon de aanstaande bruidjes met wat informatie. Over een tijdje zullen de meeste ook over mij gaan beginnen met oordelen. Ik vind dat totaal niet erg, aangezien iedereen het anders ervaart.

Ik heb bijna geen slechte ervaringen alleen met AC Restaurant De meern die maakt gebruik van Nederlandse serveersters, dat kan niet vind ik.


ok.

Nederlandse serveersters kunnen goed zijn hoor misshien zijn ze niet goed ingewerkt.

Heb je echt geen slechte ervaringen kan me niet voorstellen hoor

11-06-2009, 23:56

Citaat door feki7a:
ok.

Nederlandse serveersters kunnen goed zijn hoor misshien zijn ze niet goed ingewerkt.

Heb je echt geen slechte ervaringen kan me niet voorstellen hoor



Ja, deze waren echt heel slap en rustig!

Dj Sohaila heeft apparatuur die pijn doet in je oren. Hij staat veelste hard en niet zo goed. Dat is wat ik vind.

11-06-2009, 23:57

Citaat door Nasrdecoratie:

Ja, deze waren echt heel slap en rustig!

Dj Sohaila heeft apparatuur die pijn doet in je oren. Hij staat veelste hard en niet zo goed. Dat is wat ik vind.



wist wel dat ik wat uit kon krijgen


ik zal ook een lijstje van mij erbij zetten

11-06-2009, 23:59

Citaat door feki7a:
wist wel dat ik wat uit kon krijgen


ik zal ook een lijstje van mij erbij zetten



Ik kan zoveel opnoemen alleen met zachte woorden.

Nou, barst maar los meid.

12-06-2009, 00:26
toppers
band abderrahim
band sirati
band atlal
band ismailia
band nouzha
band samira karam

catering zohour
catering el amaan
catering magrebia
catering diamonde
catering hanan

fotograaf nadia lelystad
fotograaf aliana design
fotograaf elkas
fotograaf housine
fotograaf dilara

dj saida
dj bouchra
dj houda
dj bahija

ziana nadia
ziana touria
ziana chaima
ziana malika de aker
ziana mirjam jilal
ziana rkia

floppers heb van veel de naam niet onthouden omdat ik dat niet wilde

ziana layla den haag
ziana monde reve
ziana hafida amsterdam

band rachid rbati
band jawad
band rachid kasmi

dj weet de naam niet meer
waren 2 zusjes leken net chikhat
echt afschuwelijk om te zien

catering diyafa
catering partycentrum noord
catering arabia