Bekijk volle/desktop versie : Werk Ben jij goed in rekenen?Dit is je kans om in een uurtje 250 te verdienen??Reageer sne



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2009, 16:39
Dames ik ben op zoek naar iemand die heel goed is in rekenen!! Ik heb maandag een rekentoets die ik moet maken anders zak ik dit jaar!!Ik heb alles geprobeerd maar niets lukt. Dit is mijn laatste kans!! Ik zoek een dame die heel goed in rekenen is en die de toets voor me wil maken!! Het is aanstaande maandag.. Heb je interesse mail me snel!!!

GR,

Jas

11-06-2009, 16:40


ik dacht dat dit alleen in films gebeurde XD

11-06-2009, 16:42
Heb je een grote gel-BH en een pruik?

11-06-2009, 16:42

Citaat door led_zeppelin:
Heb je een grote gel-BH en een pruik?


11-06-2009, 16:56



Citaat door love4trust:
Dames ik ben op zoek naar iemand die heel goed is in rekenen!! Ik heb maandag een rekentoets die ik moet maken anders zak ik dit jaar!!Ik heb alles geprobeerd maar niets lukt. Dit is mijn laatste kans!! Ik zoek een dame die heel goed in rekenen is en die de toets voor me wil maken!! Het is aanstaande maandag.. Heb je interesse mail me snel!!!

GR,

Jas


Ik zou een foto van jezelf posten.

Rekenen? Welk niveau? Wat voor school?

11-06-2009, 17:28
alleen dames kunnen reageren. Niemaand kent elkaar op die school dus er kan makkelijk een toetsb gemaakt worden.

11-06-2009, 17:30
Ik wil het wel voor je doen.

11-06-2009, 17:31

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ik wil het wel voor je doen.



Ben je er goed in?? Ik ben echt aan het het stressen dus alsjeblieft alleen als je het meent..

11-06-2009, 17:39

Citaat door love4trust:
Ben je er goed in?? Ik ben echt aan het het stressen dus alsjeblieft alleen als je het meent..


Maar wat voor rekensommen zijn het dan?? De Tafel van 1 t/m 10..? Want dan ga ik zeker wel voor je.

11-06-2009, 17:46

Citaat door DiepOngelukkig_:
Maar wat voor rekensommen zijn het dan?? De Tafel van 1 t/m 10..? Want dan ga ik zeker wel voor je.


Nou als ie zo gemakkelijk was dan had ik hem zelf wel gehaald!! Het is de rekentoets voor de pabo. Alle domeinen komen erin voor zoals, hoofdrekenen, meten, meetkunde, breuken, procenten, basisvaardigheden, decimalen en dan op vwo niveau.. Kan jij het aan??

11-06-2009, 17:48

Citaat door love4trust:
Nou als ie zo gemakkelijk was dan had ik hem zelf wel gehaald!! Het is de rekentoets voor de pabo. Alle domeinen komen erin voor zoals, hoofdrekenen, meten, meetkunde, breuken, procenten, basisvaardigheden, decimalen en dan op vwo niveau.. Kan jij het aan??


waar is die school van jou?
Als het niet te ver is, en je vergoedt de reiskosten.. I'm all yours

11-06-2009, 17:50

Citaat door love4trust:
Nou als ie zo gemakkelijk was dan had ik hem zelf wel gehaald!! Het is de rekentoets voor de pabo. Alle domeinen komen erin voor zoals, hoofdrekenen, meten, meetkunde, breuken, procenten, basisvaardigheden, decimalen en dan op vwo niveau.. Kan jij het aan??


Dat kan ik zeker aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar je moet het toch zelf doen meid.

succes.

11-06-2009, 17:50



Citaat door Besbousa:
waar is die school van jou?
Als het niet te ver is, en je vergoedt de reiskosten.. I'm all yours



Het is in adam, als jij hem zeker voor me haalt, vergoed ik ook je reiskosten!! Maar kan je het halen denk je??

11-06-2009, 17:55
Heb je al 3 herkansingen gehad dan?? Je mag die rekentoets 3 keer doen hoor .

11-06-2009, 17:56

Citaat door love4trust:
Nou als ie zo gemakkelijk was dan had ik hem zelf wel gehaald!! Het is de rekentoets voor de pabo. Alle domeinen komen erin voor zoals, hoofdrekenen, meten, meetkunde, breuken, procenten, basisvaardigheden, decimalen en dan op vwo niveau.. Kan jij het aan??



Übung macht den Meister. Sonnst nichts.

Pagina's : [1] 2 3