Bekijk volle/desktop versie : Wie ziet er ook op tegen de vakantie met haar man ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-06-2009, 11:28
Genoeg mooie verhaaltjes over hoe romantisch en fantastisch de vakantie wel niet zal zijn in Marokko (of elders). Nu even met beide beentjes op de grond en back to reality.

Wie ziet er ook op tegen de vakantie met haar man ?
Ik hou mijn hart nu al vast voor de komende stress en ruzie's die waarschijnlijk al beginnen bij het inladen van de spullen. Dan heb ik het nog niet over onderweg en tegen de tijd dat we op de plaats van bestemming zijn.

Wie heeft dit meegemaakt of nog niet maar ziet de bui al wel hangen ?

11-06-2009, 11:32



Citaat door catwomen:
Genoeg mooie verhaaltjes over hoe romantisch en fantastisch de vakantie wel niet zal zijn in Marokko (of elders). Nu even met beide beentjes op de grond en back to reality.

Wie ziet er ook op tegen de vakantie met haar man ?
Ik hou mijn hart nu al vast voor de komende stress en ruzie's die waarschijnlijk al beginnen bij het inladen van de spullen. Dan heb ik het nog niet over onderweg en tegen de tijd dat we op de plaats van bestemming zijn.Wie heeft dit meegemaakt of nog niet maar ziet de bui al wel hangen ?


Ik heb het nog nooit mee gemaakt...
Maar lijkt me wel erg. Zo een vakantie....
Maar waarom ga je dan met hem op vakantie?
Lijkt me niets, zo een vakantie. Waar je onderweg al beginit met ruzieén...

11-06-2009, 11:35
ik heb het niet meegemaakt en hoop het insh Allah ook niet te hoeven meemaken, maar vind je het normaal dat je dat nu al kan verwachten en voorspellen? dan klopt er toch iets niet in jullie huwelijk? ik zou daar eens goed over praten met je man. Jij verdiend neem ik aan ook gewoon een leuke en zorgeloze vakantie..

Gair insh'Allah

11-06-2009, 11:35
Ach joh dat is meestal zo als de vakantie eraan komt mannen kunnnen echt zeuren "zooveel spullen wat ga je daar allemaal mee doen heb je dat allemaal nodig voor de vakantie!!!!" bla bla bla die praatjes kennen we allemaal

11-06-2009, 11:36


Waar komt deze rusie / stress dan door?
Zal toch wel een oorzaak hebben ...

11-06-2009, 11:37

Citaat door Voetbaleria:
Ach joh dat is meestal zo als de vakantie eraan komt mannen kunnnen echt zeuren "zooveel spullen wat ga je daar allemaal mee doen heb je dat allemaal nodig voor de vakantie!!!!" bla bla bla die praatjes kennen we allemaal





steeds als meneer 2 tassen naar de autoi brengt, stiekem er een extra tas bijzetten! Meneer blijft maar lopen en vraagt zich af waarom het lijkt dat de tassen maar niet ophouden!

11-06-2009, 11:38

Citaat door san_rayane:
Ik heb het nog nooit mee gemaakt...
Maar lijkt me wel erg. Zo een vakantie....
Maar waarom ga je dan met hem op vakantie?
Lijkt me niets, zo een vakantie. Waar je onderweg al beginit met ruzieén...


Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je hier nog niet eerder van hebt gehoord ? Over ruzieende stellen die onderweg ruzie hebben over de route, bagage of kinderen ??????

11-06-2009, 11:40

Citaat door misz amira:
ik heb het niet meegemaakt en hoop het insh Allah ook niet te hoeven meemaken, maar vind je het normaal dat je dat nu al kan verwachten en voorspellen? dan klopt er toch iets niet in jullie huwelijk? ik zou daar eens goed over praten met je man. Jij verdiend neem ik aan ook gewoon een leuke en zorgeloze vakantie..

Gair insh'Allah


Buiten het feit dat hij zeer ongeduldig en koppig is weet ik dat dit iets is wat bij heeel veel stellen voorkomt. Daarvoor hoeft er echt niet iets niet te kloppen in je huwelijk.

Ik zag het al bij mijn ouders als ze begonnen met de auto inladen.....

11-06-2009, 11:41

Citaat door Voetbaleria:
Ach joh dat is meestal zo als de vakantie eraan komt mannen kunnnen echt zeuren "zooveel spullen wat ga je daar allemaal mee doen heb je dat allemaal nodig voor de vakantie!!!!" bla bla bla die praatjes kennen we allemaal


Precies ja o.a. En van het een komt dan het ander en voor je het weet ben je tegen de tijd dat je in Belgie bent al beland in een derde wereld oorlog.

11-06-2009, 11:43
Ik hoor het vaak. Mensen zijn gestresst.Mijn moeder bijvoorbeeld vanaf het moment dat ze moet inpakken staat ze te mopperen. Zelfs in de auto onder weg naar marokko.

Mijn vader negeert het helemaal. Hij gaat er niet eens meer op in.

11-06-2009, 11:44
Ik denk dat je gewoon vanaf het begin alles EXTRA goed moet regelen. Juis om elkaar niet zo op de lip te zetten... Het si een zware / lange / vermoeide rit.. Even die dagen op eieren lopen! Bespaar jezelf de discussie... Je man rijdt je kunt het je niet veroorloven om ruzie te maken, zovaak gebeuren er rare ongelukken ( Allah Jgfadkoem!)


Citaat door catwomen:
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je hier nog niet eerder van hebt gehoord ? Over ruzieende stellen die onderweg ruzie hebben over de route, bagage of kinderen ??????



Als ik heel eerlijk ben: Niet direct.... ! Bij ons thuis ook toen nog met mijn ouders.. was het echt feest ( de terugweg als je wat in MA had geflikt was dan even op eieren zitten! ) Maar over het algemeen geen gezeur, route etc!

11-06-2009, 11:45

Citaat door fatna:
Ik hoor het vaak. Mensen zijn gestresst.Mijn moeder bijvoorbeeld vanaf het moment dat ze moet inpakken staat ze te mopperen. Zelfs in de auto onder weg naar marokko.

Mijn vader negeert het helemaal. Hij gaat er niet eens meer op in.


Meestal is het andersom dat de vrouw het negeert. Waren er maar meer mannen die zoals je vader reageren in deze situatie.

11-06-2009, 11:45



Citaat door Miss_Magrebia:


steeds als meneer 2 tassen naar de autoi brengt, stiekem er een extra tas bijzetten! Meneer blijft maar lopen en vraagt zich af waarom het lijkt dat de tassen maar niet ophouden!


hahahah jou hoef ik niks te vertellen yek




Citaat door catwomen:
Precies ja o.a. En van het een komt dan het ander en voor je het weet ben je tegen de tijd dat je in Belgie bent al beland in een derde wereld oorlog.


Wuahahahahah wollahila en bevrijdingsdag is volgens mij de dag dat je weer terug bent in nl yek

11-06-2009, 11:47

Citaat door Voetbaleria:
hahahah jou hoef ik niks te vertellen yek





Wuahahahahah wollahila en bevrijdingsdag is volgens mij de dag dat je weer terug bent in nl yek:hihi:


Ik hoop het niet maar die kans zit er wel in ja.

11-06-2009, 11:48

Citaat door Voetbaleria:
hahahah jou hoef ik niks te vertellen yek





Wuahahahahah wollahila en bevrijdingsdag is volgens mij de dag dat je weer terug bent in nl yek




En dan in de auto: Ik dacht dat we veel minder hadden meegenomen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7