Bekijk volle/desktop versie : ja hoor de vakantie komt eraan



Pagina's : [1] 2

26-02-2002, 22:15
wie gaat er dit jaar op vakantie wie heeft de mercedes 308/207 al uit de garages gehaald en de gordijntjes al gewassen

groetjes

26-02-2002, 22:43


ja hoor, wij gaan naar marokko inchallah,
maar we hebben geen mercedes 307 ofzo, maar een c-klasse ofzo iets, die van 2001
sorry zelf weet ik niet veel van auto's

nu vraag je je af, zo'n weinig zitplaatsen?
awel we zijn dan ook nog maar met z'n viertjes
ik, mijn zusje en mijn ouders
tja als iedereen die ouder is dan u getrouwd is, dan ben je ook met zo weinig hé

lmohim amuseer jullie nog

groetjes

xxx

27-02-2002, 08:25
x busjes uit de garage
x gordijntjes wassen
x busje snel ff een apk keuring bij een goedkope garage waar je ze een beetje kan afdingen
x busje volladen met ovens, koelkasten, televisies, radio `s, koffers etc. (bij mijn vader zijn ovens favoriet)

wij zijn maar met zijn vijven, mijn broertje en mijn zus + mijn ouders. dus er is genoeg ruimte!

zodra we de motor starten van de auto---------------> BISMILLA!
en dan beginnen mij ouders korrewallaho aghath allaho samath enz.

en dan komen we in almeria aan! maar dan mogen we pas als laatst de boot in!!! omdat het busje te vol is geladen! mij pa mopperen en die spanjaarden in gebrekkig spaans uitschelden. en als we in de boot zijn ga ik ff douchen en mooie kleren aantrekken. en dan de boot verkennen met mijn broertje en zus. en als we naar het dek gaan zie je veel meisjes en jongens ELHOUB doen!

dan komen we in benin ansar aan! dan mogen we gelukkig als eerste de boot uit, omdat we in almeria er als laatste in moesten. dan al die douaniers omkopen! want papa moet het busje uitladen! papa koopt ze om en we zijn door al die douaniers heen! en dan op naar mont arouit! en daar zijn we binnen een half uur! en dan zie ik weer mijn familie!

27-02-2002, 09:36
Ewa mensen.... IK GA OOk naar Maghrib dit jaar..... Maar niet in een bus of een mercedes c klasse... Maar met de vliegtuig HELAAS....

ME OUDERS Wille niet gaan ewa dan ga ik maar in me eentje .. Maar met de vliegtuig is het zo ONGEZELLIGGGGG.... Ik heb liever de auto dat je dan met de boot gaat enzz... Ewa ja Scit uieindelijk kom ik toch terecht in Marokko dus Wat maakt het uit.... Ik zie jullie wel ...... In Maghrib... ( wat duidelijker: Casablanca / Mohammedia daar ga ik heen dit jaar en Mischien ga Ik ook naar EL JADIDA ... were my ROOTS are )

Oke see Ya .... Bent Dagilia

27-02-2002, 11:04



Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
ja hoor, wij gaan naar marokko inchallah,
maar we hebben geen mercedes 307 ofzo, maar een c-klasse ofzo iets, die van 2001
sorry zelf weet ik niet veel van auto's


xxx
Hmm, je hebt niet veel verstand van auto's, maar je weet wel dat het een C-klasse is en uit het jaar 2001 komt, hmm vreemd hoor!

Ik vind dat je verdomd veel weet voor iemand die geen verstand heeft van auto's.

Zeg nou gewoon dat je in een mooie nieuwe (kleinere) auto rijd!!!!!

Hahahahahaha

27-02-2002, 11:59
nou wij gaan dit jaar niet naar marokko(volgens mijn ouders maar dat zeggen ze elk jaar en elk jaar gaan we weer voor 6WEKEN naar marokko)dus dit jaar geen gordijntjes of busje 308. mijn vadere houd er ook van om spullen mee te nemen wasmachines, vaatwasser, vriezer, koelkast enz maar wij gaan niet met zijn tienen(niet dat dat is gebeurd hoor voreger altijd veel mensen mee toen haden we een 207 ) in een busje we zijn maar met zijn 4 over gebleven mijn zusje en mij ouders. mijn vader kan maar geen genoeg krijgen van die grote busjes soms word ik er zo moe van maar het is eigelijk wel relax veel ruimte je kan veel NEDERLANDS eten mee nemen(pindakaas, kaas, blikjes cola, koek enz) toch wel jammer dat we niet gaan.


laterz

28-02-2002, 00:08

Citaat:
Origineel gepost door tha_lady
nou wij gaan dit jaar niet naar marokko(volgens mijn ouders maar dat zeggen ze elk jaar en elk jaar gaan we weer voor 6WEKEN naar marokko)dus dit jaar geen gordijntjes of busje 308. mijn vadere houd er ook van om spullen mee te nemen wasmachines, vaatwasser, vriezer, koelkast enz maar wij gaan niet met zijn tienen(niet dat dat is gebeurd hoor voreger altijd veel mensen mee toen haden we een 207 ) in een busje we zijn maar met zijn 4 over gebleven mijn zusje en mij ouders. mijn vader kan maar geen genoeg krijgen van die grote busjes soms word ik er zo moe van maar het is eigelijk wel relax veel ruimte je kan veel NEDERLANDS eten mee nemen(pindakaas, kaas, blikjes cola, koek enz) toch wel jammer dat we niet gaan.


laterz
Wacht maar tot het april is dan krijgt je vader vast weer last van die Marokko kriebels, en dan begint ie ook meteen met inpakken.

Ik ken dat namelijk ook.

28-02-2002, 00:16
juist ja inderdaad zo gaat het elk jaar en dan hoor hij in de moskee''el hadj ga je dit jaar naar marokko'' ''nee jij ja ik ga lekker naar mijn vaderland'' en dan komen de vakantie kriebels ik hoop dat we gaan anders ga ik deze zomer lekker werken(ik word namelijk15 en dan mag k werken stoer he)

laterZ:blauwkus:

12-01-2003, 13:39
INDERDAAD.....vakantie komt er aan....nog MAAR 6 maanden....dat betekent dus AFTELLEN
En inkopen doen met mama, want het busje moet vol!!!


12-01-2003, 13:42
Beste mensen willen jullie svp jullie stem uitbrengen op de volgende website : http://www.trouw.nl voor de actie van mevrouw Duisenberg. (rechts bovenaan op de voorpagnia)
De Israilische propaganda machine is hard bezig om de waarheid te verdoezelen en de stem voor solidariteit de mond dicht te snoeren, doe en help mee zover je kan.

grt wassim

12-01-2003, 13:47

Citaat:
Origineel gepost door tha_lady
wie gaat er dit jaar op vakantie wie heeft de mercedes 308/207 al uit de garages gehaald en de gordijntjes al gewassen

groetjes
je vader

12-01-2003, 13:48

Citaat:
Origineel gepost door tha_lady
nou wij gaan dit jaar niet naar marokko(volgens mijn ouders maar dat zeggen ze elk jaar en elk jaar gaan we weer voor 6WEKEN naar marokko)dus dit jaar geen gordijntjes of busje 308. mijn vadere houd er ook van om spullen mee te nemen wasmachines, vaatwasser, vriezer, koelkast enz maar wij gaan niet met zijn tienen(niet dat dat is gebeurd hoor voreger altijd veel mensen mee toen haden we een 207 ) in een busje we zijn maar met zijn 4 over gebleven mijn zusje en mij ouders. mijn vader kan maar geen genoeg krijgen van die grote busjes soms word ik er zo moe van maar het is eigelijk wel relax veel ruimte je kan veel NEDERLANDS eten mee nemen(pindakaas, kaas, blikjes cola, koek enz) toch wel jammer dat we niet gaan.


laterz
wedden dat je wel gaat

12-01-2003, 15:11


Joa inshallah gaan we ook met de busje van me vader bom vol hahaha bijna geen plaats om te zitten dan in almeria lekker aangekomen lekker snel de eerste boot pakken dan in nadorr dan kom we in berkane aaaaan en dan lekker uitpakken zo veel joh nie meeeeeeeeeeeer normaal hihih

12-01-2003, 15:13
Heerlijk Marokko,

12-01-2003, 15:15
lekker snel in het vliegtuig

Pagina's : [1] 2