Bekijk volle/desktop versie : Stiekeme dingen/memory's



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-06-2009, 21:21
Iedereen heeft weleens (zowel nu als vroeger) iets stiekems gedaan, nu vraag ik mij af; wat voor stiekeme dingen hebben jullie allemaal gedaan

10-06-2009, 21:24


pffffffffffff heb je even

hahahahahaha heb veel stiekeme dingen gedaan vroeger

10-06-2009, 21:25
vertel vertel

10-06-2009, 21:27
Teveel om op te noemen...

10-06-2009, 21:28



Citaat door Peacefull_Tamza:
vertel vertel



begin jij dan volg ik je wel

10-06-2009, 21:38
Ik weet nog dat ik op mijn 15de geen mascara van mijn moeder mocht, ik ging altijd stiekem in een portiekje mascara opdoen en zo vertrok ik naar school
Echt schandalig als ik eraan terug denk!


Ow en ik heb een keer echt dik vet geprofiteerd van het geld van mijn pa.
Hij deed zijn geld verstoppen in een kast thuis, en dat waren allemaal briefjes van 10 20 100 gulden, elke dag dat ik naar school ging nam ik een stapeltje mee. ..Allah yesmahli, ik schaam me echt kapot. Maar goed mijn vader heeft er nooit wat van gezegd...

10-06-2009, 21:59
soms was ik vrij van school en ging ik stieken met vrienden naar andere steden en kwam gewoon netjes op tijd thuis (schooltijden)
en was ik zo bang dat ik betrapt word in andere stad.....

maar leuke tijden ...


en stiekem had ik een telefoon ....die alleen voor jongens was bedoelt(hihihi)
schaam me diep

10-06-2009, 22:02

Citaat door Siham_Finenco:
soms was ik vrij van school en ging ik stieken met vrienden naar andere steden en kwam gewoon netjes op tijd thuis (schooltijden)
en was ik zo bang dat ik betrapt word in andere stad.....

maar leuke tijden ...

en stiekem had ik een telefoon ....die alleen voor jongens was bedoelt(hihihi)
schaam me diep


[B]
Ik heb percies hetzelfde gehad....
ook stiekem een telefoon ....die alleen voor jongens was bedoelt (hahahah leuke tijden)[/B]

10-06-2009, 22:10

Citaat door Nawarah:
dit deed ik ook, tot ik een keer in een verkeerde trein was gestapt en heel laat thuis ben gekomen... hahahha ik scheet echt in me broek.

gelukkig zei niemand wat toen ik thuis kwam.





Nou ik hield het altijd op korte afstanden ,dus rotterdam ,den haag en omgeveingen ,



Maar op een dag .waren we vrij de mentor was ziek .en ik was voor het eerst Uitbetaalde me eerste baantje bij Digros
ik d8 bij vriendinen laten we ergens heen waar we nooit zijn geweest ,

dus werd het utrecht ,

Nou netjes hebben wij vroeg trein gepakt na 1 uur waren we daar op de bestemming .

rond 15,00 wouden we de trein terug pakken ....zodat we 16.15 thuis kunnen zijn ,

Nou die dag vergeet ik niet ,Trein had vertraging en nog eens vertraging ,en ik werd er gek van .....en bang !!!en het was ook s'winters dus werd snel donker.dus trein reed niet door omstandigheden die meisjes huilen waren bang en ik natuurlijk ook ,


Nou we ginegen naar buiten en zochten shi jongen die ons naar huis bracht ,


mohim hadden wij een jonge gevonden en me vriendin vertelde hem dat ze op zich zelf woont en dat ze om 17.00 afspraak heeft ienmand die koelkast kwam brengen bla bla bla

die jonge dacht yessss ze woont op zichzelf ik ga me kans grijpen meskin hij had ons helemaal naar leiden gebracht ,.gelukkige geen file netjes op tijd we zeiden w8 we gaan snel boodschappen doen kunnen we voor je koken ....nou wij rennen voor ons leven .,,................

en die jonge gewoon achter gelaten

10-06-2009, 22:10
pffffffffff teveel om op te noemen.

stiekem met vriendjes afspreken en zeggen dat je huiswerk gaat maken bij je vriendin

naar andere steden gaan met vriendinnen

heb zelfs een keer gelogen dat ik naar een hennafeest zou gaan van een nicht van een vriendin, uiteindelijk mocht ik gaan. Ik heb die avond samen met vriendinnen afgesproken en toen gingen we uit, bij de deur van een club zag ik de broer van mijn vriendin staan.
Ik dacht klaar nu zijn we letterlijk dood, ik smeekte hem om niets tegen mijn broer te zeggen aangezien het een goede vriend van hem is.
Oh ik zat te shaken onder weg naar huis, mijn moeder vroeg waarom ben je zo snel terug, ik zei de henna duurde niet zo lang.

10-06-2009, 22:18

Citaat door missy_chanel:
pffffffffff teveel om op te noemen.

stiekem met vriendjes afspreken en zeggen dat je huiswerk gaat maken bij je vriendin

naar andere steden gaan met vriendinnen

heb zelfs een keer gelogen dat ik naar een hennafeest zou gaan van een nicht van een vriendin, uiteindelijk mocht ik gaan. Ik heb die avond samen met vriendinnen afgesproken en toen gingen we uit, bij de deur van een club zag ik de broer van mijn vriendin staan.
Ik dacht klaar nu zijn we letterlijk dood, ik smeekte hem om niets tegen mijn broer te zeggen aangezien het een goede vriend van hem is.
Oh ik zat te shaken onder weg naar huis, mijn moeder vroeg waarom ben je zo snel terug, ik zei de henna duurde niet zo lang.



[B]hhahah meid ik heb echt gelachen.
Zo was ik ook.....
Afspreken, jongens belazeren/bedonderen.
Gezellige tijden....
Op school zaten we ipv de les met een groep jongens aan tafel gezellig te kletsen. Ik heb echt leuke tijden gehad...

10-06-2009, 22:23

Citaat door san_rayane:
[B]hhahah meid ik heb echt gelachen.
Zo was ik ook.....
Afspreken, jongens belazeren/bedonderen.
Gezellige tijden....
Op school zaten we ipv de les met een groep jongens aan tafel gezellig te kletsen. Ik heb echt leuke tijden gehad...





ik was koningin in sneaky dingen, afspreken jongens belazeren, echt erg
ik had een keer met een vriendin met 2 jongens afgesproken en die bleven maar opscheppen over hun auto's dus tijdens de date gingen we zogenaamd naar de toilet, maar we liepen via de achterkant weg. De jongens maar wachten en wachten en ons gaan zoeken. Wij hadden taxi gepakt en gingen naar huis.


of valentynsdag altijd je cadeautjes onder je jas verstoppen alsof onze moeders dom waren?

10-06-2009, 22:26


[QUOTE=missy_chanel;66715119]ik was koningin in sneaky dingen, afspreken jongens belazeren, echt erg
ik had een keer met een vriendin met 2 jongens afgesproken en die bleven maar opscheppen over hun auto's dus tijdens de date gingen we zogenaamd naar de toilet, maar we liepen via de achterkant weg. De jongens maar wachten en wachten en ons gaan zoeken. Wij hadden taxi gepakt en gingen naar huis.


of valentynsdag altijd je cadeautjes onder je jas verstoppen alsof onze moeders dom waren?[/QUOTE]



hahahahh, cadeau van ali/achmed/moussie hahahahahha
Ik was een flashertje....

10-06-2009, 22:27

Citaat door san_rayane:
Een vriendin van mij, had een sleutel van een woning van haar oom.Die in marokko verbleef (hellemaal gemeubileerd) We gingen er soms met ze allen heen, nodigden ook jongens. Deden keihard muziek......
Bestelden eten op kosten van de jongens...hahahaha
(dit allemaal tijdens schooltijden)




oke dus dat deed jij ook?
ik had een keer een verjaardagsfeest van een vriendin die gaf het in de huis van haar vriend. Dus die vriend die vroeg of wij het erg vonden als zijn goede vriend mocht komen, ik zo ooh nee hoor zolang hij leuk is, ik had het warm en loop naar de balkon, zie ik mijn neef zijn auto parkeren. Ik begon te hyperfentileren, die jongen kwam erbij en vroeg wat er was ik zei die jongen daar beneden die ken ik.
Hij zei ik ook, dat is dus mijn vriend.
Hij belde hem dat de verjaardag niet doorging

10-06-2009, 22:29

Citaat door missy_chanel:
oke dus dat deed jij ook?
ik had een keer een verjaardagsfeest van een vriendin die gaf het in de huis van haar vriend. Dus die vriend die vroeg of wij het erg vonden als zijn goede vriend mocht komen, ik zo ooh nee hoor zolang hij leuk is, ik had het warm en loop naar de balkon, zie ik mijn neef zijn auto parkeren. Ik begon te hyperfentileren, die jongen kwam erbij en vroeg wat er was ik zei die jongen daar beneden die ken ik.
Hij zei ik ook, dat is dus mijn vriend.
Hij belde hem dat de verjaardag niet doorging



ooh mijn god, je hebt geluk gehad..
Stel dat je zijn auto niet gezien had....
Dan had ie je gelijk een zwart /witte stempel gegeven..

Pagina's : [1] 2 3 4 5